-Tegnap eljött hozzám.
-Mi van?Még is honnan tudtad,hogy......Ohhh Dávid.
-Ohh Dávid.
-És mit mondott?
-Többek között azt,hogy nagyon sajnálja,és hogy jöjjek vissza,mert nem bírja ki,hogy ne lásson,meg hogy mindent meg fog tenni annak érdekben,hogy vissza kapjon.
-Nagyon ajánlom neki,hogy ezúttal tényleg össze szedje magát.
-Szerintem nem fogja de még egy szúrást kibír a szívem azt hiszem.Egyébként hol van?
-Elmentek valahova Jacksonnal.
-Ohh értem.És veletek mi van?
Kezdek el suttogni.
-Semmi jó.Elszállt a varázs.
-Hogy tessék?Most komolyan?Mióta?
-Körülbelül egy hete.Ő is érzi és én is.Nagyon fura,de mintha tényleg elszállt volna valami.
-Azta a kurva!És akkor most mi lesz?
-Szerintem szakítani fogunk.De majd a héten megbeszéljük,mert anyáék úgy is elutaznak.
-Megint?
-Aha.
-Hát rendben de tudod én itt vagyok ha valami van.
-Persze,köszönöm!Megnézünk egy filmet?
-Persze menjünk.
Megnéztünk egy tök jó filmet.A címére nem emlékszem de sokat röhögtünk rajta.Kellet már ez a kis csajos este.Sokat beszélgettünk még arról,hogy mi van most velük Jacksonnal de tényleg olyan ez egész,mintha csak úgy eltűnt volna az érzés.De ha engem kérdezel max egy hét és újra együtt lesznek.Ha egyáltalán szakítanak.
Október 12
Kezdjük ott,hogy Elena és Jackson tényleg szakítottak.Méghozzá elég csúnyán. Xavierrel azt sem tudtuk merre nézzünk.Azt hiszem,hogy kurva nagy szerencsénk volt azzal,hogy csak négyen voltunk a házban aznap,mert biztos vagyok benne,hogy mindenki értette volna mi a helyzet ahogy ezek kiabáltak.Xavier Jackson szobájában én Elena szobájában.Olyan szinte össze vesztek,hogy komolyan mondom Elena teljesen kikelt magából,Jackson pedig,mint egy őrült komolyan mondom.Te jó ég.Azt hiszem soha a büdös életbe nem fogom azt a veszekedést elfelejteni.A legijesztőbb az egészben pedig az,hogy utána egy kurva szót sem beszéltünk többet erről.De még Xavier se.Mintha soha meg sem történt volna.Jelenleg én és Elena a konyhában beszélgetünk és iszogatunk.Az összes hímnemű a nappaliban játszik.Emma pedig elment ajtót nyitni.
-Ivett!Gyere ide,most!
Kiáltja el magát Emma.
Én pedig mit sem sejtve nevetve a kezemben egy pohár narancsos üdítővel indulok el az ajtó felé.A mosolyom lefagyott szegény pohár pedig szilánkokra tört,amint Iván és Tina kezén fogva léptek be az előszobába.
-Mi a fasz?
-Csak így tudtam megoldani.
Vakargatja a tarkóját Iván.
Bólintok egyet majd Tinára vezetem a tekintettem.
-Baj ez így?
Kérdezem grimaszosan.
-Úristen!Nem dehogy,köszönöm!
Ölel szorosan magához.
-És neked is Iván.
Iván csak bólint egyet.
-Tényleg nem baj?Nem kérdeztem,hogy hogyan oldja meg szóval én sem tudtam a pontos tervet.
Mosolygok kínosan.
Időközben pedig Elena is megérkezett hozzánk.
Emma pedig eltűnt,szegény.
-Nem baj!Sőt!
Mosolyog sejtelmesen a barátnőm.
Nekem pedig csak most esik le,hogy ez nem csak egy rossz poén volt.Neki tényleg tetszik Iván.Ennek hatására mégegyszer szorosan magamhoz húzom.
-Akkor ez most azt jelenti,hogy az egyetlen szingli barátnőm férjhez megy?
-Hééé!Én is szingli vagyok!
Bököm oldalba a kis vöröst.
-Álmodj királylány.Ezt a bátyám is tudja?
Erre csak megforgatom a szemem.
-Nos!Öm igen,azt hiszem férjhez megyek.
Felénken mosolyogva fordul Iván felé aki csak vissza mosolyog rá.
-Ne haragudjatok lányok de nekünk most mennünk kell.Viszont ígérem el hozom még nektek.
-Rendben van menjetek csak és köszönöm mégegyszer!
Ölelem meg Ivánt miközben kikísérem őket.
És én itt még azt hittem,hogy ennél nagyobb őrültség nem érhet.Pár órával később Jackson kijelentette,hogy ő most bizony elmegy bulizni.Még akkor is ha egyedül kell mennie.Már pedig egyedül kell neki,mert senki más nem akar szerda este bulizni.Legalábbis a mi társaságunkból.Na mindegy is ezt be tudtam annak,hogy csak azért megy,mert Elenát akarja idegesíteni.Ami sikerült is mivel a távozása után Elena közölte,hogy ő bizony alszik.Emma és Dávid elmentek randizni,az ikrek pedig egy barátjuknál alszanak.Szóval nem mondom egy ilyen akció után ami ma történt nagyon kellemes volt szinte teljesen egyedül egy ilyen kurva nagy házban mosogatni.
-Jól vagy kicsi lány?
Na legalább nem vagyok egyedül.
-A legjobb barátnőm férjhez megy ahhoz a férfihoz aki szinte olyan,mintha a nagybátyám lenne.A másik legjobb barátnőm pedig valószínűleg egy emelettel feljebb itatja az egereket.Szóval igen jól vagyok és te?
Fordulok a kis monológom végén mosolyogva Xavier felé.
-Na gyere ide!
Tárja szét a karjait ezzel engem ölelésre invitálva.
Kicsit tétován de végül megölelem.És kijön rajtam minden amit eddig bent tartottam.Pityergek,ő pedig a hajamat puszilgatja és a hátamat simogatja.
-Ahogy én láttam Tina annyira nem bánja ezt a dolgot.
Elkezdek kuncogni.
-Na mi az királylány?
-Részegen meg kérdezte Ivántól,hogy nem-e lesz a pasija.
Kuncogok tovább.
Xavier pedig azon a szexi és mély hangján felnevet.Mondta már hogy imádom ezt az embert?
-Érdekes barátnőid vannak szerelmem.
Szerelmem?Haló?Lehet,hogy tényleg nem vagyok szingli?
-Az egyik a húgod.Egyébként meg a te beképzelt gimis barátaidhoz képest sokkal jobbak.
Morgolódom és megpróbálok kibújni az öleléséből de nem enged.
-Attól,hogy a húgom,még nem lesz normális.A gimis barátaim pedig említésre sem méltóak.
-Még Nikolaj sem?
-Nikolaj az egyetemre is velem jött.
-Tényleg?Nikolaj és az egyetem?
-Igen,nem akarja tovább vinni az örökséget.
-De ez azt jelenti,hogy vagy Iván gyereke vagy Olga férje fogja tovább vinni.
Xavier finoman eltol magától,hogy szemembe nézhessen de nem enged el.
-Te ezt honnan tudod kicsi lány?
-Xavier a teljes nevem Ivett Natalya Ivanov az az én örökségem lett volna ha nem mondok le róla.
-Te vagy Alexej lánya?
-Igen!
Mondom fintorogva.
-De ezt ne reklámozod jó?Nem vagyok rá büszke.
-Rendben van.
Húzott vissza magához.
-Nem is zavar?
-Nem igazán,Nikolajnál sem zavart.
-jó,de Nikolaj csak egy barátod én pedig a barátnőd vagyok.
-A barátnőm vagy?
-Talán nem?
Nézek fel rá szúrós szemekkel.
-Ohh dehogy is nem.De ha már a barátnőm vagy hadd kapjak egy csókot.
-Jó de csak egyet.
Nos nem csak egy lett belőle.Hanem jó sok aminek következtében valahogy feljutottunk Xavier szobájába.lekerült néhány ruha darab de nem engedtem többet.Még nem.Ha három hónapot kibírt akkor még egy kicsi nem oszt nem szoroz.Végül együtt aludtunk.Október 13
Másnap reggel Xavier velem együtt kelt fel és jött le a konyhába.Álmosan ült a pultban és rekedtes hangján próbált nekem bókolni.Igazán jó reggel.
-Mióta festegetsz?
-Két hónapja azt hiszem.
-Mikor nézhetem meg őket?
-Ki mondta,hogy megnézheted?
Mosolygok rá.
-Héé!A pasid vagyok azt nézek meg amit akarok!
-Ez eléggé félre értelmezhető.
Húzom össze a szemem.
-Tudom.
Vigyorog rám.
Játékosan kuncogva rá csapok a vállára.-Szia drágám felébredtél?
Ölelem meg a kis vöröst aki most ért be a konyhába.
-Uhum,csak egy almát kerek most jó?Kicsit rosszul érzem magam.
-Mi a baj?Náthás vagy?
-Nem,nem hiszem.
-Tessék itt az alma menj ülj le a kanapéra ott edd meg mindjárt viszek neked inni is jó?
-Köszönöm!
Lassan a fejét fogva sétált el a kanapéig én pedig végig követtem a szememmel.
Miután meg bizonyosodtam róla,hogy biztonságban oda ért vissza fordultam Xavierhez.Aki nagy szemekkel és mosolyogva nézett rám.
-Mi az?
-Elképesztő vagy.
-Most miért?
-Úgy vigyázol a testvéreimre,mintha az anyjuk lennél közben pedig a barátjuk maradsz.
Válaszul csak kuncogok.
Magassarkú kopogás mi a fasz?
Szerintem mind a hárman teljesen egyszer kapjuk a fejünket a lépcső felé.
Egy hiányos ruházatú tini lány tipeg le a lépcsőn.Elmosódott sminkkel és borzosan.
Elkerekedik a szemem és érzem ahogy az egész testemet elönti a düh.A leányzó pedig azt se tudja merre nézzen.
-Jackson apád életére esküszöm,hogy ha nem jössz le most azonnal elintézem,hogy csak kereszt apa lehessen belőled!
Kiabálok torkom szakadtából.
-Jackson a jó isten verjen meg ne kelljen felmennem.
Folytatom.
Xavier a hasát fogva röhög miközben majdnem lesik a székről Elena agyáig pedig még nem jutott el a dolog.
-Ne röhögj,mert te is erre a sorsa jutsz.
Fordulok a szerelmem felé.
Xavier pedig inkább befogja de így sem tudja vissza tartani a nevetést.Főleg amikor megjelenik az öccse hasonló állapotban,mint a lány.
-Ivett én eskü megtudom magyarázni!
-Szarom le magasról a magyarázatodat!Tüntesd el most!-mutatok a lányra-.
-A szobádat pedig te takarítod ki!
-Nem zavar,hogy itt állok?
Cincog közbe a lány.
-Fogd be a pofád ha nem akarod,hogy megtépjelek!
Ordibálok tovább.
Ezen a ponton már Emma és Dávid is megérkezik a konyhába.
-Jackson ezt nem mondod komolyan!
Szidja le Emma is.
-Bocsánat na!
Az idióta pasim pedig még mindig csak röhög.
Elena a semmiből felpattan és elszalad.Jelentőségteljesen Jacksonra nézek majd egy nagy levegő után újra megszólalók.
-Dávid,Jackson kísérjétek ki a hölgyet kérlek!Mire vissza jövök ne legyen itt.Emi csinálod a reggelit?
-Persze kicsim menj csak.
Noszogat Emma.
A másik kettő pedig csak bólint.
Elindulok megkeresni a barátnőmet.Nem kell sokat keresgélnem hamar megtalálom a földszinti mosdóban a WC fölé hajolva amint ki adja magából azt az egy almát is.Hátra fogom a haját és simogatom a hátat amíg alább nem hagy az öklendezés.Segítek neki megmosni az arcát és ki mosni a száját majd mind ketten vissza csúszunk a hideg padlóra.Magamhoz ölelem és a haját simogatom miközben pityereg.
-Jobb már kedvesem?
-Igen,köszönöm!
-Ne köszönd szívem.
Puszilom meg a homlokát.
Elhúzódik tőlem és minden erejével kerüli a tekintettem.
-Ivett mondanom kell valamit!
KAMU SEDANG MEMBACA
Akiről senki sem gondolta ..... (befejezett)
Fiksi RemajaVan abban valami különleges érzés ,amikor az ember egyedül ül valahol és figyeli a többi embert . Olyankor mindig kis apróságokat figyelhetünk meg mondjuk például , hogy valakinek kis cicás póló bújik meg a pulcsija alatt vagy,hogy már most a karács...