De végül annyira belemerültünk az ikrekkel való játszadozásba,hogy észre se vettük magunkat amíg.....meg nem szólított minket valaki.
-Ivett,Tina?
-Iván?
Kaptam fel hirtelen a fejem.
-Azt a rohadt.
Szólta el magát Tina.
-Én is örülök,hogy látlak Tina.
Mosolygott sejtelmesen a barátnőmre Iván.
-Kik ezek a kis lurkók?
Borzolta össze az egyik kisfiú haját.
-Rájuk kell vigyáznom.
Mondtam ki.
-Ja igen mesélte a múltkor Emma.
-Igen,mondta hogy hívni fog.Nagyon ki volt akadva?
-Hát egy kicsit.
-Nagyon sajnálom.Bele buktam a hazugságaimba.
Mondom kínosan nevetve.
-Semmi baj.Nekem kellet volna elmondanom neki.
Éppen válaszoltam volna amikor Jacob oda szaladt hozzám.
-Ivett veszel nekünk vattacukrot?
-Hát persze drágám.
Mondom a fiúnak mosolyogva.
-Addig nem baj ha kettesben hagylak titeket?
-Nem,dehogyis menj nyugodtan.
Nyugtatott Iván.
Beálltam a hosszú sorba a két kis pöttömmel.Néztem a távolból ahogy Iván és Tina szégyenlősen beszélgetnek.Iván a tarkóját vakargatva kérdezgette a lányt,aki erősen gesztikulálva lefagyhatatlan mosollyal válaszolgatott.Nagyon meglepődnék ha ennyi év után Iván fejét egy 17 éves lány csavarná el,de úgy tűnik van rá esély.Meg vettem a két vattacukrot és vissza sétáltam a barátaimhoz.
-Na minden rendben?
-Igen!
Mondják teljesen egyszerre.
-Figyelj csak szívem,jövőhét szombaton nincs kedved eljönni velem vacsorázni?
-De igen van,nagyon szívesen.
Lelkesedem fel egyből.
-Örülök neki akkor majd hívlak telefonon.Viszont lányok nekem most mennem kell úgyhogy sziasztok!
-Szia!
Köszönünk el egyszerre.
-Szívem?Emma?Haló honnan is ismeritek egymást?
-Nos Iván apám legjobb barátja és egyben jobb keze is volt.Sajátjaként szeretett születésem óta.Emma és ő évekig jártak de Emma nem tudta elviselni,hogy folytatni akarta azt amit apám csinált.Halálosan szerelmesek voltak egymásba de Emma így nem akart vele maradni,hisz ő már kislány kora óta hajtogatta,hogy ki szeretne lépni,amit apám meg is engedett neki.Aztán miután a szüleim meghaltak együtt kezdtek el nevelni de én Emmát választottam.Úgy ahogyan Emma egykor,úgy én is lemondtam mindenről;a pénzről a kocsikról a házakról;mindenről.Igaz,hogy Iván tanított küzdeni és fegyvert is tudok használni de más nem maradt abból az életből.Kitöröltem gyökerestül.
-Nem tudlak megérteni Ivett.Olyan tökéletes életed lehetett volna.Messze az ilyen Xavierektől és Elenáktól.Nem kéne dolgoznod.El tudod te képzelni,hogy hányan vágynak erre az életre?
-Igazad van Tina.Tökéletes életem lehetett volna drogok,piszkos pénz és gyilkosság árán.Messze Xaviertől gyilkosok és maffiózók közt.Messze Elenától olyan barátokkal akik bármikor hátba szúrnak.Nem kéne dolgoznom csak egész nap döglődnék és parancsolgatnék.És nem,tényleg nem tudom elképzelni,hogy ki az aki olyan életet akar élni ahol ölni tanítanak.Hozzá adnak egy olyan férfihez akit nem is ismersz és a te neved alatt ölnek meg család apákat,anyákat,gyerekeket,testvéreket és ártatlan embereket.
-Igazad van ne haragudj!Hülyeségeket beszélek!
-Mi a baj Tina?
-Apám eldöntötte,hogy minden áron férjhez akar adni a viselkedésem miatt és nem tehetek semmit.Nincs elég bátorságom kiszállni Ivett.Én....én nem tudom meg tenni.
Szorosan magamhoz ölelem a gyönyörű barátnőmet és fekete haját simogatom miközben beszélek hozzá.
-Attól tartok kedvesem,hogy a te apád nem is engedné,hogy kiszállj.Tudod,hogy kihez akar hozzá adni?
-Nekem nem mondott semmit de kihallgattam őket.Elhíreszteli,hogy férjhez akar adni,konkrétan piacra dob Ivett.
Kezd zokogásba én pedig most először érzem azt életem során,hogy tehetetlen vagyok.Folyamatosan azon jár az agyam,hogy mit tehetnék de csak Iván segítségére tudok támaszkodni.
-Tina.....én tudok segíteni.
Csuklik el a hangom.
-Nem-nem Ivett!
Tol el magától.
-Te magad mondtad,hogy nem akarsz többet bele kerülni ebbe az életbe.Nem engedem,hogy miattam kelljen újra a részévé válnod.
-Tina!
Nyúlok a kezei után.
-Érted megteszem!Csak engedd,hogy segítsek Tina kérlek!
-Nem,igazad volt minden nőnek ez a sorsa.Ez az én sorsom is.
-Tina nem!
-Ne,Ivett!Majd beszélünk jó?
És ezzel ott hagyott.Ohhh Emma ne haragudj kérlek!Ezt muszáj megtennem.Nem hagyhatom,hogy egy ilyen lány egy utolsó gyilkos kezére jusson.Ő sokkal jobbat érdemel.
KAMU SEDANG MEMBACA
Akiről senki sem gondolta ..... (befejezett)
Fiksi RemajaVan abban valami különleges érzés ,amikor az ember egyedül ül valahol és figyeli a többi embert . Olyankor mindig kis apróságokat figyelhetünk meg mondjuk például , hogy valakinek kis cicás póló bújik meg a pulcsija alatt vagy,hogy már most a karács...