Nos,hogy ezután mi történt hát.........fogalmam sincs ki eszmélt fel először de pár másodperccel később már a lépcsőn lefelé szaladtunk.Elena legelől,én utána,a két fiú pedig utánunk.Mily meglepő,a ház előtt egymástól pár méterre két kocsi állt.Nyilván felismertük Tina kocsiját.Elena gyorsan beült előre én pedig konkrétan be ugrottam hátra Olga mellé.Csak nem gondoltátok,hogy őt kihagyjuk a csajos buliból.
-Indíts indíts!
Kezdtem el kántálni amint sikerült becsukni az ajtót.
Tina egyből bele taposott a gázba,rögtön ezután pedig a másik kocsi is elindult.
Na mondjuk ez már fele olyan csendes se volt,mint a házból való kijutásunk.Bár a magassarkúban való futás sem egy halk cselekmény.De ha azt nem is,ezt már ezer százalék,hogy meghallották.
James és Eleonóra szemszöge
-Nóra kedvesem mi most néztük végig az ablakból ahogy a gyerekeink és Ivett el szökik a házból és külön indulnak el,gondolom én szórakozni?
-Igen kedvesem pontosan ezt tettük.
-Nem úgy volt,hogy nem mehetnek sehova csak akkor ha egy héttel előtte szólnak róla?
-Azt hiszem kedvesem,a lassan 21 és 20 éves fiaid el tudják dönteni mikor mennek bulizni,Elena pedig a végén úgy is velük jön haza szóval nincs probléma.
-Na és Ivett?
-James ismered Xaviert,a barátnője.
-Igazad van,de ha baj lesz te leszel az egyik felelős Nóra.
-Rendben.
Xavier szemszöge
-De ezt nem gondolhatták komolyan,hogy hagyjuk őket külön bulizni.
Háborog Iván.
-Igazából de,mivel ők minket engednek.
Nézzük már reálisan a dolgokat.
-De ők lányok!!!
-Az igen öcsém! Nem úgy volt,hogy feminista vagy?
-Jackson inkább maradj csendben.Ha hajlandó lettél volna elmondani a barátnődnek,hogy mit fogsz ma este csinálni most nem itt tartanánk.
-Ivánnak igaza van öcsi.
Értek egyet.
-Barátnő?Jacksonnak van barátnője?
Na bazdmeg Matt te is okos vagy.
-Nyugi nem Olga az.
Inti le Iván.
-Akkor még is ki a fészkes fene?
Értetlenkedik Nikolaj.
-Ne legyetek már ennyire hülyék ember nincs szemetek vagy mi van?
-Elena?
Hangzik fel egyszer mindenkitől.
-Igen,a kurva életbe is,igen.
-Na jó,úgy érzem akkor a lányok után megyünk.
Fordul le az egyik utcában Blackhawk.
-Okos gyerek vagy Daniel.Pár perccel később már egy zsúfolt szórakozó helyen voltunk.A drága kis húgom nem volt tétlen,nagyon hamar a táncparkettre rángatta a barátnőit.Nem mondom majd szétvetett az ideg,ahogy a barátnőmet néztem abban az apró ruhában táncolni.Nem semmi egy látvány azt aláírom de másnak nem kell látnia.Elég ha én tudom milyen csinos is a kicsi lány.Ahogy elnéztem a többieknek sem volt ínyére a helyzet.Ez biztosan nem lesz hosszú este.
Ivett szemszöge
Nos,azt hiszem át húztuk a fiúk kocsmázós tervét hiszen utánunk jöttek.Nem mondom,tetszik Elena kis játéka de úgy érzem ennek nagyon nem lesz jó vége.De úgy is olyan rég voltunk rosszak nem?Had élvezzük már ki.Két teljes órával később.
Már akkor mérgesek voltak ezek az idióták amikor megjöttek,na de most.Még ilyen messziről is látom,hogy Xavier homlokán ki dagadt egy ér olyan ideges.A kis Jacksonról nem is beszélve.Iván meg szerintem csak azt várja,hogy ne ő legyen az első aki jelenetet csinál.De ha már itt tartunk Matti is vörösödik egy csöppet.
-Hallod Elena!
-Na?
Táncol közelebb hozzám a barátnőm.
-Úgy tűnik nagyon bevált a terved.
-Még jó hogy.
Kacsint rám.
Össze mosolygunk majd újra a fiúk fele nézek.
Xavier valamit belesúg az öccse fülébe és elindul felém.Ajaj ez nem lesz jó.Jobb ha felhúzom a nyúlcipőt.Elindulok a női mosdók felé de valahogy most nem megy olyan gyorsan a magassarkúban való totyogás,mint mikor eljöttünk.
-Hova olyan sietősen kicsi lány?
A karomnál fogva von magához teljesen.A hátam a mellkasának feszül.
-Pisilni indultam.
Mosolygok fel rá.
-Majd pisilsz otthon.
-De hát én még nem akarok haza menni.
Olyan közel van hozzám,hogy az arcomon érzem ahogy veszi a levegőt.
-Most kivételesen egyáltalán nem érdekel,hogy mit akarsz.Nagyon rossz voltál remélem tudsz róla.
-Jaj és most mi lesz?Elfenekelsz?
Talán nem volt olyan jó ötlet szembe röhögni.
-Na jó most megyünk.
Összekulcsolja az ujjainkat és elindul a kijárat felé.
Még utoljára vissza nézek Elenára de ő sem tud tenni semmit azon kívül,hogy sajnálkozóan néz rám.
-Nem fogjuk elvenni senki kocsiját úgyhogy most szépen gyalogolsz abban a szép kis cipőben édes.
Közönyös hangnem.Nagyon ideges.Basszus!
-Xavier most komolyan ezt fogod csinálni?
-Mire gondolsz királynő?
-Büntetsz.
-Egy kis séta nem büntetés szívecském.
-Magassarkúban?
-Akkor nem volt vele gondod mikor szaladni kellett.
-Sajnálom oké?Csak kicsit szórakozni akartam.
Xavier hirtelen megáll és szembe fordul velem.
-Ez neked a szórakozás?Hogy egy falatnyi kis ruhában táncolgatsz?
-A falatnyi kis ruha amiről te beszélsz a térdemig ér és van alatta egy rövidnadrág.És amúgy meg had emlékeztesselek akkor is látnak táncolni mikor veled vagyok.
-De akkor tudják,hogy az enyém vagy.
Sziszegi a fogai közt.
Na ezen most nagyon meglepődtem.Legutóbb is nagyon szarul jött ki amikor Xavier féltékenyen volt.
A szótlanságomat kihasználva kezdett el újra húzni az utcán.-Xavier leszakad a lábam állj már meg!
Kérlelem már sokadjára.
Bár mondjuk már mindegy,mert a haza értünk.
-Akkor nem fájt a lábad mikor előlem kellett el szaladni.
-Ne kiabálj már!
-Miért ne?Itthon vagyunk már.
-Alszanak a szüleid.
-Apám és Nóra.Nem a szüleim hanem apám és Nóra.
-Itt meg mégis mi a fasz folyik?
Na igen ezért mondtam,hogy nem kéne kiabálni.
-Semmi közöd hozzá apa.
-Mi az,hogy semmi közöm hozzá ez az én házam!
De jó erre már biztos Emma is felfog kelni.
-Mit csináltál szegény lánnyal?
Sétál közelebb hozzánk James.
-Apa csak sétáltunk egyet.
Tárja szét a karjait Xavier.
-Az öcséd és a húgod hol van?
-Nem tudom apa.
-Nóra gyere le!Emma,Dávid!
Bassza meg nekem annyi ráadásul Iván se tud megvédeni mert ő is ott volt.
Emma és Nóra szinte egyszerre értek hozzánk.
-Szóval Nóra miről is beszéltünk?
Fordul a felesége fele James.
A piros csuklómat még épphogy el tudtam rejteni a hátam mögött de a magassarkú által felsértet lábam nem tudtam.Emmának egyből szemet is szúrt.Ebből még baj lesz úgy érzem.
-James....
-Nincs semmilyen James.Emma kérlek kísérd a lányodat a szobájába és nézd meg a csuklóját is.
Ez nem az én napom.
Emma sajnálkozó tekintetét hamar felváltotta a düh és milyen ironikus ő is a karomnál fogva rángatott el.
Szegény Xavier ezért most biztos kap egy szép fejmosást.Emma konkrétan be vonszolt a szobába.Igyekeztem tőle a legtávolabb megállni és a karomat nem túl feltűnően dugdosni.
-Mi történt?Mit csináltatok?
-Nem történt semmi.
Mosolygok rá.
-Te teljesen hülyének nézel engem Ivett?Hívom az apádat,hozzá költözöl.
Kibújt a szög a zsákból.
-Chh!Alig vártad ezt a pillanatot igaz?Amióta apám felbukkant azon gondolkozol,hogy sózz át rá.Igazam van ugye?
-Ivett kicsim dehogy is.Hogy gondolhatsz ilyet?Szívem nem is gondoltam komolyan,csak ideges vagyok és aggódom érted.
Elém sétál miközben beszél és a vállamra teszi a kezét.
-Ne gondolj ilyen butaságokat hiszen te vagy az én édes kicsi lányom.
Meg simogatja az arcom.
-Akkor miért akarsz ahhoz az emberhez küldeni?
-Nem akarlak kicsim,hülyeséget beszéltem ne haragudj.
Puszilja meg a homlokom.
-Addig maradsz velem ameddig csak szeretnél rendben?
-Rendben.
Szipogom.
-Gyere ölelj meg.
Mondtam már,hogy a családom nagyon jó abban,hogy rá vegyenek olyan dolgokra amiket nem akarsz meg tenni?Ha nem akkor most mondom.Ló faszt akart engem Emma megölelni. Amint elő kerültek a hátam mögül a karjaim egyből lefogta őket.Hogy aztán jól szemügyre vehesse.Gyönyörű rózsaszínben ott pompázott a csuklómon Xavier kéz nyoma.
-Ez ő volt?
-Emma ez.....
-Ne!Ne hazudj nekem!
Emma látta,hogy nem nagyon akarok válaszolni.
-Csodás!Kit hívjak,apádat vagy Ivánt?
-Apámnak ebbe nincs bele szólása Iván pedig.......
Jezusom Ivett tanulj már meg gondolkodni mielőtt beszélsz.
-Iván pedig?
-Iván velünk volt.
-És hol is van az a velünk?
-A belvárosban.
-Hát remek éjszaka,mindenki tudta nélkül kiszöktök a házból és be mentek a belvárosba mit is csinálni?
-Bulizni.
-Bulizni?Hát ez egyre jobb.
Kezd el nevetni.
-Emma bőven elegem van mára ebből úgyhogy könyörgöm hagyj most engem békén.
Hátat fordítottam a dühtől fortyogó nőnek és be trappoltam a szobámba.Nem tudom,hogy Emma ment el vagy Dávid jött be hozza de emlékszem,hogy ajtó csukódást hallottam mielőtt elnyomott az álom.
ESTÁS LEYENDO
Akiről senki sem gondolta ..... (befejezett)
Novela JuvenilVan abban valami különleges érzés ,amikor az ember egyedül ül valahol és figyeli a többi embert . Olyankor mindig kis apróságokat figyelhetünk meg mondjuk például , hogy valakinek kis cicás póló bújik meg a pulcsija alatt vagy,hogy már most a karács...