30 rész

59 5 0
                                    

Tehát akkor haladjunk egy picit előre az időben.Hogy pontosan mennyit is?Úgy körülbelül 3-4 évet.És,hogy mi történt ez alatt az idő alatt?Nos,had meséljek nektek egy kicsit.Kezdjük ott,hogy Emma és Dávid vettek egy házat maguknak ahol nekem is fent van tartva egy szoba.Igen fent van tartva,mert nem velük élek.Hogy ez miért történt?Nos azóta a szörnyű veszekedésünk óta nem igazán jövünk ki jól Emmával.Persze mindenben segítenek és a legjobb szülők akiket valaha kaphattam de Emma frászt kap a gondolattól,hogy Xavierrel voltam.De az az igazság,hogy nem tudott ellene mit tenni.Egészen eddig én együtt is éltem Xavierrel.Hogy pontosabb legyek együtt béreltünk lakást nem messze az egyetemtől.Igen múlt időben beszélek hiszen egy hónapja fenekestül felfordult az amúgy majdhogynem tökéletes életem.A legjobb barátnőm az én kis vöröském teljesen kifordult magából és nem hajlandó elmondani nekem,hogy miért,a többiekkel alig beszélek;örülök ha tudom,hogy jelenleg hol laknak.Apropó Jackson és Elena hát..........emlékeztek még,hogy az első részben hogy írtam körül Jacksont?
"Nyár révén viszonylag kevesen vannak itt de mivel a városi könyvtárról beszélünk most is van itt pár ember . Köztük Jackson Hill is,ő egy nagyon helyes barna hajú ,szeplős arcú ,kellemes illatú,magas,elegáns,össze szedett fickó aki szeret olvasni."
Igen-igen valami ilyesmi volt.Nos,mára már ebből az én szememben csak a barna haj maradt meg.A kezdeti bódulatos szerelem amit a barátnőm iránt érzett megfakult olyannyira,hogy egy hónappal ezelőtt megcsalta a barátnőmet már sokadjára(szerintem).Most mondhatnátok,hogy jaj Elenának biztos ez a baja de nem,én ismerem őt és itt valami sokkal komolyabb dolog van.Nevetséges ez a helyzet,mert engem is megcsaltak.Milyen ironikus nem?Milyen féltékeny volt tini korunkban most meg ő csalt meg engem.De ez még hagyján; még teherbe is esett a lány!Nem mintha bevallotta volna az édes kis szerelmem,hogy mit tett,ahh dehogy minek.Csak tudjátok nem mindig jó ha a kis húgod az öcséd barátnője akinek mindent el mondasz.
1 hónappal ezelőtt.
-Ivett tudunk beszélni?
-Azt hiszem muszáj beszélnünk Elena.
-Fél óra múlva egyedül leszek gyere át.
Gondolom nem kell részleteznem,hogy miről szólt a beszélgetésünk.Nem fogjátok elhinni kivel feküdt össze az életem értelme.Na valami tipp?Hát persze,hogy Kamillával.Finoman jeleztem Xavier felé,hogy tudom mit csinált.Azzal,hogy elköltöztem tőle és az elmúlt egy hónapban párszor beszéltünk azt sem szándékosan.Szóval igen diplomám van a művészetin,megcsalt a barátom,megcsalták a barátnőmet és nem beszélek a régi barátaimmal.Kell ennél jobb?De hogy fokozzam az élvezeteket a menstruációm is késik.Szóval igen köszönöm szépen remekül vagyok.Ma korán reggel elkell mennem a régi Hill házba.Igen a "régi" Hill házba,hogy is mondjam ezt el nektek Nóra és James elváltak.Anno akkor éjjel Xavier fejmosása után Elena és Jackson következett.De amíg Xavier mindent profin tagadott és hazudott ők szint vallottak.Ez egyáltalán nem volt jó hatással Eleonóra és James kapcsolatára.Arról nem is beszélve,hogy szerintem Eleonóra kapott néhány pofont az nap éjjel.Erre rá egy évre el is váltak.Gondolom ebből rá jöttetek,hogy Emmával a munka helyünk megszűnt.Ezért is vettek házat közösen Dáviddal.Aztán vállalkozást indítottak.Egy felhőkarcoló valahányadik emeletén van egy csodálatos kávézójuk.Gyönyörű egy hely.A kávézó egyik falát végig ablak fedi.Nagyon modern és a festményeim százai vannak elhelyezve benne.Apa csodálatos,az elmúlt pár évben mindent megtett,hogy jó apám legyen és sikerült is neki.Na de a lényegre térve,hogy mit is fogok csinálni most?Első sorban imádkozom,hogy Xaviernek ne ma jöjjön meg kedve meglátogatni a testvéreit.Igazából arra várok,hogy bevallja ami történt.Meg akarom beszélni,vele el akarom mondani neki,hogy nincs semmi baj megoldjuk.Azt akarom mondani neki,hogy majd segítek felnevelni a gyerekét.Tudatni akarom vele,hogy mellette vagyok,hogy támogatom.De nem beszél nem mondja el.Ennyire nem ismer?
Megérkeztem a régi Hill házhoz.Már rutinosan szálltam ki a saját autómból és megyek be a házba a saját kulcsommal.
-Elena?Hol vagy?
Kiabálok.
Nem jön válasz.
-Szia szívem!
Xavier?
Csapdába csaltak basszus.
-Szia Xavier.
-Tudunk beszélni?
-A beszélgetéshez csapdába kell engem csalni?
-Hát mivel egy hónapja kerülsz engem.
Most is olyan kurva jól néz ki.
-Jó beszéljünk.
-Gyere,menjünk ki!
A fejével az üveg ajtó irányába int.
Ki sétáltunk egy hang nélkül és megállunk a medence előtt.
-Tudod igaz?
-igen.
Nem nézek rá.
-Miért nem mondtál semmit?
-Vártam,hogy mond el mi történt.
-Sajnálom!
-Tudod,mit fogsz csinálni?
-Elveszem.
Bólintottam.
Mit mondhatnék?
Lehúztam azt a gyönyörű gyűrűt az ujjamról ami csak pár hónapja került rá és a kezébe nyomtam.
Meg mielőtt bármit is tudott volna mondani hátat fordítottam neki és bementem a házba.
-Ivett!
-Ne most Elena!
Konkrétan kirohantam a házból.
Na és akkor most mi legyen?Jó Ivett nyugodj meg.Tudod mit kell csinálnod.
Egy hónap bőven elég volt,hogy kitaláljam mi lesz ha.....ha ez történeik.Gondolkodás nélkül indulok el a városon kívüli házba ahol a cucaim vannak.
Kitártam magam előtt minden ajtót és semmivel sem törődve be rongyoltam a gardróbba.Nem kell sokat pakolnom,mint mondtam egy hónap mindenre elég volt.
-Ivett!
Elena könnyes szemekkel a hasát fogva kapkodta a fejét köztem és a csomagok között.
Te jó ég a hasa!
-Elena!
Gyűlnek az én szemembe is könnyek.
-Nem mehetsz el!
-Elena,elveszi feleségül nekem már nincs itt mit keresnem.
-Csak azért veszi el,mert terhes!
-Én is terhes vagyok Elena!
Kiabálok.
Bassza meg ezt nem akartam kimondani.
Elena a szája elé kapta a kezét.
-Akkor meg végképpen nem mehetsz el Ivett.
-De igen elmegyek és nem jövök vissza egyedül is fel tudok nevelni egy kis gyereket.
Közben a tele bőröndjeimet szedem elő a különböző helyekről ahova eldugtam.
-Ivett de-de itt kell maradni én-én egyedül nem tudok ezzel megküzdeni.
Erre felkaptam a fejem.
Úristen mit teszek?Muszáj most önzőnek lennem!
Oda sétálok a barátnőm elé és megfogom a kezét.
-Elena nem foglak egyedül hagyni ezzel megígérem neked.Amiben csak tudok segítek.Ha egyedül vagy mindig szólsz nekem én pedig kocsiba ülök és el jövök hozzád oké?De az égvilágon senkinek nem beszélhetsz arról,hogy hol vagyok és arról se,hogy terhes vagyok.Érted?
-Rendben van.
Sírja el magát.
-Ne sírj,mert én is sírni fogok.
-Muszáj ezt tenned?
-Nem bírom végig nézni,ahogy életem szerelme el vesz feleségül egy másik lányt és gyereke lesz tőle.
-Igazad van.Hova mész?
-Csak a szomszéd városba ígérem.
-Had segítsek legalább.
-Jó,segíthetsz ha akarsz.
Elena végig sírt miközben bepakoltunk a kocsimba.Azt nem mondom,hogy én nem de ez már teljesen mindegy.Az első utam apához vezetett,hogy minél előbb vegyünk nekem egy házat.Igen tudom,hogy azt mondtam nem akarok abból a pénzből semmit de most szükség helyzet volt.Így jobban bele gondolva az évek alatt megkopott ez a nagy ellenállásom az "örökségemmel" kapcsolatban.Nem akartam sokáig maradni apámnál,mert tudom,hogy pár napon belül Xavier itt is keresne de sajnos kénytelen voltam egy éjszakát nála tölteni.Ne értsetek félre apámnak tényleg sikerült kiűznie belőlem az irányába érzett haragot de évekig hallottnak hittem.Most pedig a hazában alszom.Ezt azért kicsit nehéz megemészteni.Apropó el sem tudjatok képzelni mekkora meglepetés volt az embereknek,hogy életben van.Teljes kiakadás volt a kis baráti társaságunkban.A volt baráti társaságunkban.Szerintem megértitek ha ezután nincs sok kedvem hozzájuk tartozni.Mindegy is,az apámnál töltött álmatlan és végig sírt éjszaka után másnap reggel mindenki tudta nélkül elhagytam a várost.Reményeim szerint örökre.Az első szerelmem volt és remélhetőleg egyben az utolsó is.Pedig mennyire féltem.Mennyire próbáltam ellen állni.Hányszor próbáltam ellökni magamtól.És mégis a szép szavak a kedvesség,a viselkedése,ő maga meg győzött arról,hogy nem kell félnem.Hogy minden rendben lesz és ő lesz életem szerelme.Ő lett életem szerelme aki össze törte a szívemet.Egy olyan lányt választott helyettem akiről az egész kapcsolatunk alatt azt mondta,hogy nem kell tőle félnem.Pedig én még azt is képes lettem volna neki megbocsátani,hogy megcsalt.Ráadásul nem is akárhogy.Hogy lehettem ilyen hülye?Hogy nem vettem észre hamarabb?Miért kellett ezt tennie velem?Hogy tehette ezt meg VELEM?

Akiről senki sem gondolta ..... (befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora