December 24.
4:30
-Ne haragudj,egész éjjel fent tartottalak.
Szipogom miközben megpróbálok kimászni Xavier ölelésből de nem engedett.
-Ne hülyéskedj,jóban-rosszban tudod?
Álmosan mosolyog.
-Tényleg ne haragudj.
-Akkor nem fogok haragudni ha most le fekszel velem aludni.
-Jó rendben,legyen.
Mosolygok mostmár én is.Tizenegy óráig nem is volt semmi féle mozgás a házban.Pontosan addig amíg Eleonóra úgy nem döntött,hogy felkelti a gyerekeit.Hogy ezt honnan tudom?Emma olyan gyorsan írt nekem üzenetet,hogy alig értettem meg mikor akar. Konkrétan ki pattantam az ágyból és szaladtam át Elena szobájába.A kezem a szememre téve nyitottam be.
-Nem akarok látni semmit.Jackson egy perced van eltűnni innen mielőtt Nóra felér és be néz mindenki szobájába.
-Bassza meg!Tartsd még ott egy kicsit a kezed.
Dünnyögve fordítottam hátat,hogy biztosan ne lássak semmit.
-Istennő vagy,köszi!
Nyom egy puszit az arcomra mielőtt ki megy a szobából.
Elena felé fordulok aki egy száll semmiben fekszik az ágyon a takaró alatt.Fel kapok a földről egy fehér pólót és a drága barátnőm csípőjére ülve segítek neki felhúzni azt.És mielőtt nyílna az ajtó annyi időm van,hogy elfeküdjek rajta.
-Sziasztok lányok!
-Hello!
Fordulunk oda egyszerre Elenával.
Eleonóra csak mosolyog.Biztos vicces látványt nyújtunk.
-Azt hiszitek nem hallottam,hogy futkorásztok a folyosón miközben jövök fel a lépcsőn?
Teszi karba a kezét.
-Én is voltam fiatal úgyhogy készüljetek fel arra,hogy kiderítem mi folyik itt.
O jaj!Az mondjuk baj.
-Nem tudjuk miről beszélsz.
Mondom miközben feljebb húzom a takarót Elenán.
-A földön heverő ruhák nem a tieid Ivett és kétlem,hogy te aludtál ebben az ágyban a lányom mellett.
Baszd meg ez a nő okos.
-És fogadni merek,hogy Xaviert sem egyedül fogom találni.
Meg sem mertünk mukkani.
-A szótlanságotokat úgy veszem,hogy eltaláltam.Lányok inkább legyek őszinték és mondjatok el,ne nekem kelljen kideríteni.
És ezzel eltűnt a szobából.
Amikor már biztos voltam benne,hogy nem fogja hallani amit mondok bele kezdtem:
-Hallod anyud mindig is ilyen okos volt?
-Igen,szerinted miért nincsenek titkaim?
-Ohh basszus ez baj.Azt hiszem szint kell vallanunk.
-Te meg örültél!Az anyámról beszélsz.Mondjam el neki,hogy Jacksonnal járok?
Enyhén ordítozik a kis vörös aminek hatásra lemászok róla.
-Az jobb lenne ha ő jönne rá?
Állok a szekrénye elé.
-Nem,de én még nem állok készen rá,hogy elmondjam.
Hisztizik.
-Ebből baj lesz El.
Mondom miközben neki dobom az egyik bugyiját.
-Tudom de úristen és ha el mondja Jamesnek?
Akad ki.
-Szerintem nem fogja de mivel a fiáról van szó így joga lenne tudni róla.
Dobok neki egy pizsi gatyát is.
-Öltözz,mert ha most tényleg bement Xavierhez is akkor mindkét jómadár perceken belül itt lesz.
Igazam is lett.Épp,hogy felöltözött Elena újra nyílt az ajtó.Xavier és Jacki simán ledobták magukat az ágyra.
-Na szóval most mit fogtok csinálni?
Kérdezi Xavier csukott szemmel.
Én leülök Elena íróaszta elé és onnan figyelem mi történik.
-Mi az,hogy mi mit csinálunk?Ti mit csináltok?
Hitetlenkedik Elena.
-Mi semmit,rólunk tudják,hogy együtt vagyunk mindketten.Az sem lesz nekik meglepetés,hogy együtt alszunk.
Tárom szét a karjaim amolyan ez van stílusba.
-És azon sem fognak meglepődni,hogy szexelünk.
Teszi hozzá Xavier még mindig csukott szemmel.
-Ez igaz.
Temeti az arcát a kezei közé Jackson.
És megint nyílik az ajtó.
Eleonóra:)
-Mindenki itt van?Gyerekek mi az amit ennyire titokban akartok tartani?
-Még mindig nem tudjuk miről beszélsz anya.Csak beszélgetünk.
-Aha,és meg mindig nincs rend a szobádban.Na mindegy,azért jöttem,hogy szóljak;fél óra múlva késői ebéd.Legyen ott mindenki!
-Jó-jó anya ott leszünk,szia!
És ezzel Elena konkrétan kilökdöste az anyját a szobából.
Ez után pedig az én anyám volt a sor,hogy be nyisson.
-Sziasztok!Ivett kicsim tudunk beszélni?
-Persze!
Fel állok és kisétálok vele.
-Mi történt tegnap?
Azt hiszem már tudja csak tőlem akarja hallani.Kedvesen simogatja az arcomat miközben beszél.
-Úgy tűnik Tina már nem kiváncsi ránk.
Vonom meg a vállam.
-Biztos ez kicsim?
-Percekig álltam előtte a magyarázatot várva de ő csak a földet nézte.Nálam ez azt jelenti.
-Nem gondolod,hogy meg kéne hallgatnod?
-Mit hallgassak meg Emma?Ha akkor nem beszélt később ne akarjon.Ivánnal együtt büszke lehet magára
-Rendben van kincsem.Majd gyertek enni.
-Jó majd megyünk.
Vissza megyek Elena szobájába.
-Na mi a helyzet?
Kérdezem miközben vissza ülök az előző helyemre.
-Nem akarják elmondani.
Válaszol Xavier.
-Hát jó,ez a ti döntésetek.Viszont akkor menjünk le enni.
Kicsit fura lehetett ahogy szépen sorban sétáltunk le a lépcsőn és ilyen sorrendben is ültünk az asztalhoz de már mindegy.
A késői ebéd közben nem történt semmi említésre méltó.Ebéd után már nem mentünk vissza szobákba hanem a kanapén terpeszkedtünk és filmet néztünk.Egészen addig ilyen gyászos hangulatúnk volt amíg ezt Eleonóra meg nem elégelte.Ki kapta Xavier kezéből a távirányítót és a tévé elé ált.
-Na jó!Ma este van szenteste ti pedig úgy viselkedtek,mint akik gyászolnak.Nekem ebből ténylegesen elegem van.Lányok titeket megértelek,mert egy barátnőt elveszíteni nem kis dolog.A fiúk pedig általában így viselkednek szóval az mindegy.(egyébként basszus igaza van,Xavier és Jackson mindig ilyen szarom le hangulatban vannak itthon)De ez akkor sem mehet így tovább!Tessék felállni mindenki szaporán-szaporán.Irány karácsonyfát díszíteni!
Mivel látta,hogy ezzel a kis monológgal nem sokat ért el még hozzá tette:
-És ígérem,hogy nem fogok a magán életetekben turkálni.Majd el mondjátok ha akarjátok.
Na erre már egyből jobb lett a hangulat.Az ikrekkel együtt álltunk neki fát díszíteni.A háttérben Eleonóra jóvoltából mindenféle karácsonyi zene szólt.Mi egymás bénaságán röhögtünk.Emma és Eleonóra a konyhában beszélgetnek,Dávid és James pedig a nappaliban diskurálnak.Sikerült egy igazán családias meghitt és kellemes szent estét teremtenünk néhány óra leforgása alatt.Közös vacsora,közös fa díszítés és a szokásos "milyen a suli" beszélgetés.Azt hiszem soha nem volt még ilyen kellemes karácsonyom.Anno anyuval sem volt ilyen hangulatos.A legtöbb esetben Emmával és anyuval voltam néha napján még Olga is velünk volt.Apámnak mindig volt valami "fontos"dolog így hát nincs vele közös karácsonyi emlékem.De miért is szomorkodom ezen?Hiszen mostmár szép emlékeim lesznek.Csak szépek.December 25.
Ma már nem hagytak minket lustálkodni.Egésznap a házat díszítettük és az egy-két órára betoppanó vendégeket fogadtuk.Estére teljesen el is fáradtam.Apa még nem jött úgyhogy gondolom késő este fog csak ide érni.Emma egésznap fura volt.Türelmetlennek látszott és mindig elsőként nyitott ajtót.Ajaj remélem nem készül semmire.Az kéne még ha most találna ki valamit nekem.Te jó ég!
-Ivett!
Kiált fel Elena a telefonját nézve.
-Baj van?
Kapom fel én is a fejem.
-Matt és Jemma szakítottak!
-Hogy micsoda?
Felugrok és oda sétálok hozzá.
-Látod Daniel Blackhawk tette ki az instára ezt a képet #szinglik.
-Jézus én azt hittem ezek egész gimi alatt együtt lesznek.
A képen a két fiú és pár üveg alkohol volt látható.Ami elég fura tekintve,hogy kilencedikben ez a két fiú volt a legjobb barátom és akkoriban a legvadabb dolog amit csináltak az a különböző online játékokban való csalás volt.
-Azt a kurva!Ezekkel meg mi történt?
-Azt hiszem Jemma valamilyen hatással volt rájuk.
-De várj!Ha Blackhawk tette ki akkor lehet,hogy.......
-Csak nem?Úristen!
Elena felpattan ültéből.
-Matt szakított Jemmaval.
-Uram isten!
Elenával sikongatva kezdünk el ugrálni.
Xavier és Jackson csak röhögnek,a többiek pedig nem értik,hogy mi történik.
Csengetnek.
Abba hagyjuk az ugrándozást de továbbra is mosolygunk.Emma nyit ajtót.Apa jön be,Emma mintha csalódott lenne.Pedig szóltam,hogy jönni fog.Mindegy is.Üdvözlöm édesapámat és megpróbálom belevonni a beszélgetésünkbe.A kínos csend elkerülésének érdekében továbbra is Matt és Jemma még persze Blackhawk fiú a téma.Az Elenával közösen tartott legalább félórás műsorunknak hála a további történetek mesélésébe apám is be csatlakozik.A többiek pedig lehet,hogy csak udvariasságból de ugyan úgy reagálnak az ő történeteire is,mint a többiekére.Dávid és apa Emma nagy örömére egyből megtalálták a közös hangot.Egyébként Emma haragja apám iránt sokkal hamarabb köddé vált,mint az enyém,hiszen még is csak testvérek.El sem tudom képzelni,hogy az együtt élésük alatt hányszor gyűlölték meg egymást.Már legalább tíz borzalmasan ciki és nevetséges gimis és fő sulis történetet végig hallgattam mire újra csengettek.Már megszokásból hagyjuk Emmát ajtót nyitni.Viszont ezúttal az ajtó nyílása utáni első gondolatom az,hogy mégis csak sikerült teljesen tönkre tenni ezt a karácsonyomat is.Iván és Tina-kézen fogva-lépnek be a Hill házba.Nekem pedig felfordul a gyomrom és legszívesebben kiszaladnék a házból.
-Mondjátok ti,vagy mondjam én?
Kérdezi Emma Iván és Tina felé fordulva.
Iván csak segítségkérően néz az én angyalomra.
Na jó mostmár kiváncsi vagyok,hogy mi lesz itt.
-Nos kedves mindenki Iván és Tina azért jöttek ide,hogy megmagyarázzák a napokban történteket.
-Az mondjuk jó lenne.
Szól oda csípősen Xavier.
Amiért cserébe kap tőlem egy halvány mosolyt.
-Kislányom,Ivánra ne haragudj én kértem meg,hogy tegye azt amit tett.
-Arra viszont én kértem meg,hogy segítsen a legjobb barátnőmön de arra nem számítottam,hogy kedvesen hátba szúrnak majd.
Mosolygok a még mindig egymás kezét fogó párra.
-Rendben van,úgy érzem ez hosszú lesz.Kérlek foglaljatok helyet.
Szól közbe Eleonóra.De mivel látja,hogy senki sem mozdul hozzá teszi:
-Most!
Te jó isten!Ez a nő valami csodálatos.
Tina és Iván a keresnek megfelelően helyet foglalnak egymás mellett.Így az amúgy óriási nappali elég zsúfolttá válik.
-Ha már ide jöttek ideje lenne beszélnetek,mert eddig rajtatok kívül mindenki beszélt.
Szegények mióta bejöttek kapják a savat.Ezúttal Jacksontól jött a csípős megjegyzés.
A kínos csend ami ezután beállt nekem valahogy teljesen azt sugallta,hogy ennek a kettőnek nincs mit mondania.
JE LEEST
Akiről senki sem gondolta ..... (befejezett)
TienerfictieVan abban valami különleges érzés ,amikor az ember egyedül ül valahol és figyeli a többi embert . Olyankor mindig kis apróságokat figyelhetünk meg mondjuk például , hogy valakinek kis cicás póló bújik meg a pulcsija alatt vagy,hogy már most a karács...