𝟎𝟐. PRINCE ON A . . . SILVER FORD

34 6 0
                                    






𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐓𝐖𝐎

𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐓𝐖𝐎

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩


﹙ ᴘʀɪɴᴄ ɴᴀ . . . sᴛʀɪᴇʙᴏʀɴᴏᴍ Fᴏʀᴅᴇ ﹚




Telom jej prešla panika, v ústach jej vyschlo, z hradla sa nestihol vydrať výkrik.


     Trvalo to zopár sekúnd, len zopár, no pod nohami zrazu nemala pevnú zem. Komicky mykala nohami, ale už nebolo kadiaľ utekať. Pod ňou sa nachádzalo dvadsať metrov prázdneho priestoru. Ak teraz spadne, už sa viac nepostaví. Z reflexu natiahla ruky, zostávalo jej jedine dúfať, že ju zotrvačná sila poženie dopredu.

     A vtedy dopadla. Najprv na dlane, potom sa zošmykla na lakte. Cítila, ako jej z nejakého oškretého miesta zliezol kúsok kože. Zakopla o okraj strechy susednej budovy a spadla, no na tom nezáležalo. Pretože pod sebou znova cítila čosi pevné, nie len vzduch. Nohy jej zostali visieť z kraja strechy. Rýchlo sa prevalila na chrbát, do dostatočnej vzdialenosti od rímsy.

     Prudko sa nadýchla. Celým telom jej prešla triaška a potom vlna tupej bolesti z dopadu. Jednu dlaň si položila na hruď – tam, kde bolo cítiť divý buchot splašeného srdca. Snažila sa ho upokojiť spolu s vlastným dychom. Pľúca stále lapali po kyslíku, ktorý im počas šprintu dochádzal. Znova sa sústrediť ju prinútil až zvuk chrčiacej vysielačky.

     „Kriste, žiješ?" pýtal sa hlas. Najprv len zavrčala. Potom sa podoprela a pokúsila sa aspoň posadiť. Hlava sa jej trochu krútila, ale otras mozgu nehrozil.

     „Snažím sa," odvetila zastretým hlasom a poobzerala sa okolo seba. Až vtedy jej pohľad padol na šokovanú ženu na vedľajšej streche. Zdala sa byť prekvapená, že detektívka ten kus, čo ich delil, naozaj preletela. Akonáhle si ale uvedomila, že je Addie plne pri zmysloch, znova sa dala na útek a začala zliezať po schodoch, ktoré viedli zo strechy na zem.

     Detektívka neváhala a tiež sa začala škriabať zo zeme. Najprv sa jej zatočila hlava, potom s ňou vietor zaniesol do strany, no medzi zábradlie požiarneho schodiska sa ešte trafila. Obe oproti sebe teda zoskakovali zo schodov, utekali z poschodia na poschodie. Graceová však mala výhodu a zostup jej šiel o čosi rýchlejšie, než stále mierne dezorientovanej Adelaide. Videnie síce mala ustálené, no hlava sa jej aj tak trochu točila a obité kosti sa ťažko hýbali. Zostávali jej len posledné dve poschodia, keď si všimla, že ich podozrivá už zlieza po rebríku na zem. Ak ju rýchlo nezastaví, stratia ju a tento hon sa skončí príšerným fiaskom a hlavne ponížením.

𝐁𝐄𝐒𝐓𝐈𝐀𝐋Where stories live. Discover now