𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐓𝐖𝐄𝐍𝐓𝐘-𝐒𝐈𝐗
✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩
﹙ ᴋᴛᴏ ᴊᴇ ᴄɪᴇľᴏᴍ﹖ ﹚
Maxovi pred nosom zaštrngali kľúče od auta.
„Zlodejka." Zakrútil hlavou nad detektívkou Braveovou a uchmatol ich späť.
„Pokiaľ viem, auto bolo pridelené nám – ako tímu. A ja tvorím jeho polku, takže som nič neukradla." Mykla plecami a vyhupla na stoličku oproti kolegovi.
„Máš niečo?" chcel radšej vedieť, namiesto toho, aby sa s ňou hašteril. Addie s povzdychom rozhodila rukami. To gesto nepochopil, ale hádal, že nejako rozvinie, čo ním chcela povedať.
„Ani vlastne neviem. Teda, neviem, ako nám to bude platné." Prehrabla si rukou tmavo-medové vlasy.
„Devillo bol doma," začala stručne, kým si utrieďovala myšlienky.
„Ten starší a neškodný," dodala, keď videla, ako sa Max zamračil. Pravda, asi by len tak nedošla do kancelárie zo stretávky so sériovým vrahom.
„Hovoril mi o tom, ako vyrastali, aký bol . . . Edward," jeho meno sotva precedila pomedzi zaťaté zuby.
„Ako sa správal, ako sa menil, a ako nakoniec začal aj zabíjať," dokončila zhrnutie. Kolega však dúfal v trochu viac.
„A?" popohnal ju, nech pokračuje ďalej.
„A neviem. Nie som si istá, či nám to k nemu pomôže bližšie. Pošlem vám s Brianom podklady alebo nejaké zhrnutie, samozrejme, lenže väčšinu z toho sme už vedeli a dala sa predpokladať."
„Aj tak si poprosím menšiu rekapituláciu." Max jej kývol, aby mu všetko, čo zistila vysvetlila o čosi obšírnejšie.
„Nuž, nemali to jednoduché. Otec zomrel priskoro, prišli takmer o všetko, matka ich nemohla poriadne uživiť. Začala mávať priateľov a niektorý z nich boli, no, nazvime to nie práve najmilší. Niektorí len nadávali a kričali, iní namiesto slov používali päste. A Edward, vtedy ešte len dieťa, sa uprostred toho chaosu uchýlil k úplne rovnakým metódam. Keď niekto vrieskal, robil to isté. Ak sa po ňom niekto zahnal, máchal rukami. Časom sa vraj naozaj naučil biť. Čo mi na tom ale nesedí je, že to pôvodne bola len sebaobrana. On sa iba chránil a matku s bratom tiež. Tak to aspoň Liam podal," začala vysvetľovať a na moment sa nad tou myšlienkou pozastavila.
YOU ARE READING
𝐁𝐄𝐒𝐓𝐈𝐀𝐋
Mystery / Thriller𝐁𝐄𝐒𝐓𝐈𝐀𝐋 | 𝒅𝒂𝒏𝒄𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒆𝒗𝒊𝒍 Jedného jesenného večera je do mesta Memphis prevážané telo. O pár hodín neskôr sa nájde nabúrané vozidlo, no bez šoféra. V tú istú noc na miesto činu dorazí dvojica detektívov. Mŕtv...