𝟓𝟎. THE GAME OF TWO

18 6 0
                                    






𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐅𝐈𝐅𝐓𝐘

𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐅𝐈𝐅𝐓𝐘

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩


﹙ ʜʀᴀ ᴅᴠᴏᴄʜ ﹚




Prvé, čo plne vnímala bol strach otvoriť viečka.


     Pokúsila sa nejako aspoň po hmate prísť na to, kde sa nachádza. Jediné, čo pod sebou i naokolo cítila bola chladná zem a stena, o ktorú sa opierala. Hlava jej padala na hruď. Cítila sa ako omámená ale malátnosť ju pomaly opúšťala. Chcela sa pohnúť, no došlo jej, že nemôže používať ruky. Strhla sa. Okolo zápästí mala čosi uviazané a pri každom prudkom pohybe ju to pálilo a príliš natesno jej to zvieralo kožu.

     „To by som ti neradil, detektívka," ozval sa hlas, ktorý teraz znel dosť reálne na to, aby si uvedomila, že toto nie je len nočná mora. Otvorila oči. Bola tma, no cez okná presvitalo do vnútra domu aspoň pouličné osvetlenie a jeho žiara dopadala presne na tvár človeka, o ktorom dúfala, že ho už nikdy v živote neuvidí. Zažmúrila do šera a prinútila sa sústrediť na situáciu. Šmuhy, čo sa jej robili pred očami konečne zmizli.

     „No nie je to milé? Eddy a Addie, opäť pohromade," vyhlásil a tleskol rukami, akoby bolo čo oslavovať. Pri ostrom zvuku jeho dlaní sebou mykla. Namiesto odpovede znova zalomcovala zviazanými rukami. Hneď nato sykla. Pozrela za seba, aby vedela, k čomu má pripútané ruky. Bola priviazaná k trubke od starého radiátora, ktorý z chátrajúceho domu ako jednu z mála vecí nikto nevyniesol. Pohľadom prešla ďalej po miestnosti. Zdala sa jej povedomá . . . príliš povedomá. Akoby tam už bola, len si nevedela spomenúť na príležitosť.

     „Asi sa pýtaš, kde sme, čo? Nuž, ako som vravel – tam, kde sa to všetko začalo. Tam, kde sa našlo prvé telo. Tam, kde sa do sveta, do ktorého nepatrí, po prvé priplietla naivná mladá detektívka," opýtal sa, no zároveň si aj odpovedal. Hovoril z nechuťou. Nebola preňho viac, než šváb, ktorého by najradšej zašliapol.

     Vtedy jej to došlo. Tak preto to tam poznala. Nemyslel miesto činu, kde našli prvú obeť tohto vyšetrovania, ale prípadu, ktorý ich obrátil jedného proti druhému. Nachádzali sa v dome Richarda Higginsa. Alebo aspoň v tom, čo z neho zostalo. Ďaleko od ulice, na ktorej pôvodne čakala ona i posily.

     „Nájdu-" po prvý raz sa rozhodla niečo povedať a pokaziť mu radosť, no rozkašľala sa. Hrdlo ju pálilo. Vrah, ktorý spojne posedával na stoličke oproti nej mľaskol jazykom.

𝐁𝐄𝐒𝐓𝐈𝐀𝐋Where stories live. Discover now