𝟒𝟑. THOSE WHO THE DEVIL LEFT BEHIND

22 6 0
                                    






𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐅𝐎𝐑𝐓𝐘-𝐓𝐇𝐑𝐄𝐄

𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐅𝐎𝐑𝐓𝐘-𝐓𝐇𝐑𝐄𝐄

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩


﹙ ᴛɪ́﹐ ᴋᴛᴏʀýᴄʜ ᴅɪᴀʙᴏʟ ɴᴇᴄʜᴀʟ ᴢᴀ sᴇʙᴏᴜ ﹚




Finn Brown nikdy nebol zlým človekom.


     Odmalička sa učil, že ľudia si navzájom majú pomáhať. Že sa nesmú súdiť podľa prvého domu, že si sú rovní. Mama mu to hovorievala. A podľa jej vlastných slov potom pomáhal aj jej. Bol ešte mladý, keď to začalo. Koniec. Obaja vedeli, že k tomu raz dôjde, no snažili sa vydržať aspoň jeden pre druhého.

     Odjakživa boli len dvaja a zvykli si na to, že sa väčšinou museli nejako vynájsť. Lenže keď Whitney začala byť čoraz častejšie unavená a slabá, Finn musel vyhľadať pomoc. Bál sa, veľmi sa bál. Všetko nechal tak. Celý jeho svet sa zrazu zúžil len na jednu prioritu, a to zaistiť, že bude pani Brownová v poriadku. Najprv si našiel prácu v nejakom dosť pochybnom bare. S podradným platom však veľmi dlho nevydržali. Celé roky boli obaja v poriadku tak, ako boli a z ničoho nič mala jeho matka diagnostikovanú rakovinu v závažnom štádiu. Svet sa mu vtedy obrátil naruby. Potrebovala priveľa opatery, priveľa liekov a to on skrátka nemohol zabezpečiť, pokiaľ chcel stíhať chodiť aj na vysokú školu.

     A tak teda obetoval vlastnú budúcnosť za budúcnosť jediného človeka, čo mu na tomto svete ešte zostával. Časom dostal ponuku, kvôli ktorej by síce musel počas týždňov cestovať do susedného štátu, no z platu by mohol značnú čiastku posielať na účet do Memphisu.

     Nechal sa preškoliť, podstúpil všetko potrebné na to, aby tú prácu dostal. Mal len kontrolovať počítače a záznamy. Na nič iné nebol dostatočne kvalifikovaný, a tak mu to aj stačilo. Pomohlo mu, že mal aspoň časť vzdelania z technickej univerzity. Mame nepovedal, že štúdium prerušil, neschvaľovala by to. Chcela by, aby si šiel za tým, čo ho napĺňa, tak jej povedal, že sa učí diaľkovo. Aj tak už dávno vedel väčšinu učiva. Len chcel, aby jeho vedomosti odrážal aj diplom, ktorý by určite získal, nebyť situácie doma.

     Ušetrili sa peniaze, ktoré by inak išli na Finnovo vzdelanie, k tomu pribudli aj jeho mesačné platy. Všetko sa zdalo byť o čosi lepším. Liečba, ktorá bola nasadená jeho mame, začala zaberať. O pár rokov sa s ním mohla opäť smiať a trávili spolu viac času aspoň cez víkendy. Zdalo sa, že sa ich zúfalstvo obracia k lepšiemu.

𝐁𝐄𝐒𝐓𝐈𝐀𝐋Where stories live. Discover now