𝟐𝟎. REALITY

19 4 3
                                    






𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐓𝐖𝐄𝐍𝐓𝐘

𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐓𝐖𝐄𝐍𝐓𝐘

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩


﹙ ʀᴇᴀʟɪᴛᴀ ﹚




Na stanici bola opäť priskoro.


     Od rána sa s ňou pohrávala jedna myšlienka. Pomaly jej totiž dochádzali isté súvislosti. Záver, ktorý vykreslili sa jej nepáčil. Štval ju. Bála sa ho. Zo všetkých síl sa pred ním snažila zatvárať oči i myseľ, no napokon si vždy našiel cestu do jej podvedomia. Mala z toho všetkého zlý pocit. Najprv to bolo len zopár myšlienok, čosi jej napadlo, no pochovala to čo najhlbšie sa dalo a nechcela sa k tomu vracať, pokiaľ to nebude nevyhnutné. Lenže teraz na ňu všetky dôkazy kričali, nech nie je zbabelá a urobí, čo je správne. Bolo načase si to pripustiť, alebo aspoň zvážiť pravdepodobnosť tejto zvrátenej teórie.

     Šlo o tie obete. O to, v akom stave boli zanechané. O tie prekliate tarotové karty. O odkazy na mieste činu i u nej doma. O fakt, že karty boli zanechané na jej adrese. O ich významy. O to, čo správy znamenali.

     Šlo ju z toho poraziť, a pritom vedela, že to je len začiatok. Práve to na tom bolo najhoršie. A nemala tušenie, kedy tomu bude koniec, ani ako ho nastoliť. Zaumienila si však, že ona na to príde. Už len pre Katherine. Kvôli tomuto prípadu prišla o život, ktorý mala ešte len pred sebou. Zomrela krutou smrťou, ktorú by detektívka neželala nikomu a už vôbec nie osobám, akou bola táto mladá žena. Bola snaživá a odovzdaná tomu, čo chcela robiť, to na nej Addie videla od ich prvého stretnutia. Áno, možno jej chýbala tá troška disciplíny, ktorá by ju nútila nenačúvať cudzím konverzáciám, ale komu nie? Navyše bola bystrá, šikovná. Detektívka ju tak vnímala a bola si istá, že sa v nej nemýlila, hoci sa poznali len zopár dní. A to najhlavnejšie – bojovala. Už z ich konverzácie vedela, že k nej život nebol vždy priaznivý a vedela si predstaviť, aké ťažké muselo byť nepresťahovať sa len o zopár štátov vedľa, ale na úplne iný kontinent, iba mohla robiť, čo ju napĺňa. A pokúšať sa o to naďalej aj keď jej to na prvý pokus nevyšlo. Za to k nej mala rešpekt, veľa takých ľudí už nebolo.

     A preto sa Addie konečne dokopala niečo s touto situáciou robiť a nezutekať pred ňou. Pretože Katherine by sa jej postavila čelom a pobila by s tým, čo jej osud pripravil.

     Zastav ma – práve tie slová ju najviac poháňali. Vyzval ju a ona sa nemienila vzdať, presne tak, ako to stálo na karte.

     Výzvu prijmi, hovoril karmínový nápis. Prijímala. Preto sa odmietala ďalej brániť tomu, čo mala pred očami.

𝐁𝐄𝐒𝐓𝐈𝐀𝐋Where stories live. Discover now