𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐅𝐎𝐑𝐓𝐘-𝐍𝐈𝐍𝐄
✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩
﹙ ťᴀžᴋᴇ́ ʀᴏᴢʜᴏᴅɴᴜᴛɪᴀ ﹚
„Žartujete," neveriacky vydýchla detektívka, len čo jej žena oproti nej predložila plán na noc, ktorá mohla byť jej poslednou.
Ak by bola úprimná, rovno by jej povedala, že ich výmysel nie je žiadna sláva, no rozprávala sa so zástupkyňou šéfa policajného zboru. Foley ju prizval kým riešili, akým spôsobom sa detektívka nechá dobrovoľne predhodiť vrahovi. Ich riešenie na v podstate beznádejnú situáciu však bolo príliš jednoduché.
„Ja sa nesmejem, detektívka," upozornila ju Sylvie Hamptonová s vážnym výrazom v tvári.
„Je to príliš riskantné," namietla Addie a urobila krok vpred. Jonathan Foley jej položil ruku na rameno. Vedel, že hádať sa s touto ženou nejde. Stihla k nemu pohľadom, no spomalila.
„Je to jediná možnosť," rázne jej odsekla zástupkyňa a založila si ruky, až sa jej takmer pokrčilo elegantné sako nohavicového kostýmu. Bola mladšia, než jej šéf, ale zato tvrdšia. Mohla mať okolo päťdesiatky, ale tvárila sa ako najmúdrejšia v miestnosti. Pravda, zrejme mala svoje dôvody, všetkým už táto situácia liezla hore krkom. Adelaide to chápala, nebola v pozícii na to, aby si mohla vyskakovať. Lenže teraz kšeftovali s jej holým životom, mala právo im do toho kecať.
„Nemáme tušenie, či nezačne strieľať hneď keď ma uvidí," oponovala detektívka. Zhodli sa na tom, že miesto, kde sa to začalo je určite na ceste, kde našli prvú obeť. Mohol myslieť aj Washingtonskú väznicu, kde vrah údajne zomrel, no to zamietli. Nemal sa ako nepozorovane presunúť z jednej metropoly do druhej. Addie ešte len pred chvíľou zistila, že ju naozaj plánovali poslať úplne samú.
„Presne z toho dôvodu bude len o niekoľko desiatok metrov ďalej na ulici zaparkovaná zásahovka v dodávke, ktorá bude splývať s prostredím a záchranka. Dorazia skôr, než sa niečo naozaj stane," uťala jej protesty žena. Detektívka sa horko uchechtla.
„A keď trafí tepnu?" nadhodila a založila si ruky vbok.
„Budete predsa mať vestu," odbila ju Sylvie, akoby všetky tepny boli len v trupe a hrudi.
YOU ARE READING
𝐁𝐄𝐒𝐓𝐈𝐀𝐋
Mystery / Thriller𝐁𝐄𝐒𝐓𝐈𝐀𝐋 | 𝒅𝒂𝒏𝒄𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒆𝒗𝒊𝒍 Jedného jesenného večera je do mesta Memphis prevážané telo. O pár hodín neskôr sa nájde nabúrané vozidlo, no bez šoféra. V tú istú noc na miesto činu dorazí dvojica detektívov. Mŕtv...