𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐅𝐎𝐑𝐓𝐘-𝐒𝐈𝐗
✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩
﹙ ᴜ́ʟᴏᴍᴋʏ ᴀᴅᴇʟᴀɪᴅᴇ ﹚
Naštvane sa zahnal a prevrátil celý stôl.
Potkol sa však o jednu nohu a sám letel za ním. Zavrčal, nahlas a poriadne frustrovane. Rozhodil okolo seba rukami a potom ich na zemi zovrel v päste. V dlaniach skrkval fotky a papiere, ktoré teraz ležali všade okolo neho a tiež s nimi hodil. Krčil ich do guličiek, trhal na márne kúsky, až pokiaľ nesedel v hromade útržkov materiálu, ktorý posledné týždne zbieral. Už-už sa chystal upokojiť a znova vstať, akoby sa nič nestalo, no to mu do oka padol notebook zo stola. Doslova sa po ňom hodil a holými rukami ho s výkrikom rozdrapil na dve polky.
„Bastard jeden," zamrmlal si. Nečakal, že mu Finn Brown bude naveky verný, no ani že sa nechá tak jednoducho chytiť. Stavil by sa, že ten zbabelec sa ku všetkému priznal a vybľabotal ešte aj to, čo nemusel. Plne neveril ani jednému človeku, jedine v ich nekonečnú hlúposť. Pôvodne si ale myslel, že ten mladík, hoci bol naivným idiotom, má aspoň štipku inteligencie.
Nevadí, prežije bez neho. Aj tak tvoril len špičku ľadovca jeho hnevu. Štval ho skôr fakt, že sa čo najskôr bude musieť presunúť niekam inam. A to bolo nebezpečné. Niežeby spochybňoval svoje schopnosti, to určite nie, no nebol hlupák. Vedel, že ho všade sledujú kamery, ktoré určite kontrolujú ľudia od polície. A tým, že jeho poskok sa bez boja vzdal ako slaboch, za ktorého ho mal, sa mu práca podstatne zhoršila. Dokonca sa už mu nemohol ani len správne pomstiť. Dom jeho matky bol určite strážený a ten mladík zamknutý v cele. Musel odsunúť rozhorčenie stranou a sústrediť sa na to, čo robiť, namiesto toho, čo nemôže. Hoci mu tí klauni v modrom vkuse stáli za zadkom, stále bol o krok pred nimi a nemienil sa svojej výhody vzdať. Bol predsa strojcom tohto diela a majstrom svojho remesla. A nenechá sa zastrašiť ničím, ani blížiacou sa vlastnou smrťou.
Preto svoj pôvodný plán napokon trochu urýchlil, chcel ho stihnúť ešte kým bude vládať. Zdalo sa však, že takto vychádzal ešte o čosi lepšie. Ak by to natiahol na niekoľko týždňov, pravdepodobne by už na konci nevládala vôbec. Bol to síce cieľ jeho plánu, ale on potreboval, aby jej to aspoň trochu myslelo a rozumela, keď bude nad jej polomŕtvym telom prednášať posledné slová, ktoré kedy bude počuť. Preto sa rozhodol obrať ju o čas, aby nemusela strácať cenné minúty a nervy počas trúchlenia a premýšľania nad ďalším postupom polície. Nakoniec usúdil, že je lepšie nenechať ju, aby si rozožrala vlastnú dušu, než sa k nej dostane sám. Z toho, čo vídal takmer každý večer to zatiaľ bolo tak akurát.
YOU ARE READING
𝐁𝐄𝐒𝐓𝐈𝐀𝐋
Mystery / Thriller𝐁𝐄𝐒𝐓𝐈𝐀𝐋 | 𝒅𝒂𝒏𝒄𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒆𝒗𝒊𝒍 Jedného jesenného večera je do mesta Memphis prevážané telo. O pár hodín neskôr sa nájde nabúrané vozidlo, no bez šoféra. V tú istú noc na miesto činu dorazí dvojica detektívov. Mŕtv...