𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐓𝐖𝐄𝐋𝐕𝐄
✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩
﹙ ᴠšᴇᴛᴋᴏ ʙᴜᴅᴇ ᴏᴋ . . . ﹚
Zaklopala na dvere.
Raz, dvakrát a počkala. Zistiť adresu muža, ktorý s najväčšou pravdepodobnosťou bol mŕtvolou, ktorú našli, nebolo také ťažké. Kontaktné informácie na jeho ženu, ktorá volala na políciu boli dostupné, a tak bola detektívka už za pár minút na ceste k ich bydlisku. Keďže Max si vzal auto, musela ísť taxíkom. Po ceste mu dala vedieť, kam mieri a prečo, tak ako sa dohodli. Prišla jej stručná správa, že keď bude aj on na ceste späť, vyzdvihne ju.
Po chvíli sa jej pred nosom otvorili dvere menšieho domčeka na predmestí. V nich uzrela ženu, ktorá už takto na prvý pohľad vyzerala byť ustarostená, vydesená, znavená. Postoj mala mierne zhrbený a hoci bolo vidieť, že sa snaží pôsobiť čo najpokojnejšie a najvyrovnanejšie to len ide, tmavé kruhy pod očami ju prezradili. Zdalo sa, že sa jej uľavilo, keď zistila, že žena stojaca jej pri prahu je detektívka, no zároveň ju vystrelo. Nevedela aké správy by mala očakávať. Prišla jej azda oznámiť, že jej muž je v bezpečí a onedlho sa vráti domov? Alebo bola naopak poslom správy, ktorej sa z hĺbky duše desila?
„Pani Shawnová?" opýtala sa pre istotu detektívka, ktorá sa predstavila ako Braveová. Žena prikývla a trošku odstúpila od dverí. Nepotrebovala vidieť povolenie, sama ju pozvala dnu. Priam dychtila po aspoň nejakej odpovedi na jej otázky.
„Poďte, poďte. Postavím vám vodu na čaj? Alebo kávu?" hneď ako sa za Addie zavreli dvere sa jej Caroline Shawnová opýtala. Detektívka len trochu prekvapene, no slušne odmietla a radšej Caroline popohnala niekam, kde by sa mohla usadiť. Nebola zvyknutá na to, že ľudia boli takí pohostinní. Väčšinou sa polície stranili ako čert krížu, nikto nechcel mať problémy, o ktoré nestál. A už tobôž neboli nadšení, ak sa im pri dverách objavil detektív.
Napokon sa žena usadila na stoličke v kuchyni, Addie si sadla oproti, ale nechcela sa dlho zdržiavať. Caroline sa na ňu pozerala očami plnými zmesi nádeje a strachu.
„Pani Shawnová, môžem sa opýtať, kedy ste naposledy videli svojho manžela?" detektívka Braveová sa opýtala ako prvé. Neplánovala jej zatiaľ oznamovať, že telo jej muža sa našlo zmrzačené. Chcela si byť istá, že našla správneho chlapa, než pokazí život jeho manželke.
YOU ARE READING
𝐁𝐄𝐒𝐓𝐈𝐀𝐋
Mystery / Thriller𝐁𝐄𝐒𝐓𝐈𝐀𝐋 | 𝒅𝒂𝒏𝒄𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒉𝒆 𝒅𝒆𝒗𝒊𝒍 Jedného jesenného večera je do mesta Memphis prevážané telo. O pár hodín neskôr sa nájde nabúrané vozidlo, no bez šoféra. V tú istú noc na miesto činu dorazí dvojica detektívov. Mŕtv...