𝟐𝟓. BROTHER

23 5 0
                                    






𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐓𝐖𝐄𝐍𝐓𝐘-𝐅𝐈𝐕𝐄

𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝐓𝐖𝐄𝐍𝐓𝐘-𝐅𝐈𝐕𝐄

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


✩。:*•.───── ❁ ❁ ─────.•*:。✩


﹙ ʙʀᴀčᴇᴋ ﹚




Znova sa rozkašľal.


     Striedanie tepla a zimy bol čoraz častejšie. Horšie sa mu dýchalo. Zrazu zistil, že keď vyjde tých zopár schodov do ich zatuchnutého bytu, je zadýchaný. To sa mu ešte nestalo. Vždy sa vedel dostatočne rýchlo dostať z miesta na miesto, stratiť sa polícii. Jeho nečakaná choroba bola len komplikáciou, ktorú nepotreboval. Zaumienil si, že on jej nepodľahne, nebude sa váľať v posteli ako každý druhý smrteľník.

     Ale zhoršovalo sa to, nebol natoľko sprostý, aby si to nevšimol. Aj ten mladík, čo znova sedel v kúte si ho z času na čas premeral zvedavým pohľadom, len stále čušal. Každé jedno ráno bolo čoraz horšie a ťažšie zdvihnúť sa z postele. Alebo matracu, na luxuse si veľmi nepotrpel.

     Budil sa z horúčok, ktoré nechceli prestať. Na triašky, z ktorých mu drkotali zuby. Nevedel odkiaľ sa to vzalo, ani kedy to stihlo takto prepuknúť, no silnelo to. A on slabol, len nebol schopný to zatiaľ uznať za pravdu. Ani si nejako pomôcť. Pretože toto nebolo o ňom a jeho nemohúcnosti, tu šlo o väčšie dobro. Mal zámer, cieľ a on ho musel splniť. Kto iný by sa do toho púšťal, ak nie on? Nikto. Nikto nie je ochotný urobiť drastické, no účinné rozhodnutia, aby z povrchu sveta odstránil všetku tú špinu. Tento zložitý úkon potom zostával v rukách nepochopených umelcov, akým bol on.

     A on svoje dielo nikdy nenechal nedokončené.

     Tak teda pokračoval. Vzal auto, ktoré doteraz zostávalo skryté za budovou, kde neboli kamery a vyštartoval za svoju ďalšou destináciou. Za ďalším nešťastníkom, čo si zaslúžil zmiznúť. Nečakal, že by si jeho cieľ zmenil adresu, no nakoniec sa predsa musel popasovať s cestou na novú adresu, ktorú nepoznal. Stále sa snažil zakrývať si tvár, hoci po tejto časti plánu by mu to vlastne už mohlo byť jedno. Nechcel však, aby ho na pol ceste rozoznala prípadná hliadka a poslala poňho posily. Nevedel ani len, koľko toho vedela verejnosť. Podľa toho, čo bolo na internete zistil, že polícia zatiaľ neusporiadala žiadnu tlačovú konferenciu, ani neoznámila, že páchateľom je on. Pekne, krásne sa držali svojej vymyslenej verzie pravdy o oboch vraždách. Prepadnutie, nešťastná náhoda, bla bla bla, samé sprostosti. Aspoň si mohol byť istý, že o ňom veľa ľudí nevie.

𝐁𝐄𝐒𝐓𝐈𝐀𝐋Where stories live. Discover now