‼️PERINGATAN
terdapat perkataan yang kurang baik untuk chapter ni. Hope you guys jangan ikut ye. Thanks <3🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋
Di sebuah rumah usang....
Lisa melampiaskan amarahnya.
"Bodoh ! Rosak plan nak gugurkan si sundal tu !" hamun Lisa.
"I bayar you mahal-mahal, takkan itu pun you tak boleh buat !" marahnya lagi sambil menolak kepala perempuan tersebut kasar. Perempuan tersebut hanya mampu menunduk kebawah mendengar makian Lisa.
"You .." belum sempat Lisa menyambung makiannya datang seseorang dengan wajah marah.
Pang !
Terasa pijar pipinya apabila ditampar oleh 'si dia'. Terkejut yang lain berada di situ.
Yes 'dia'. Hanya akan turun apabila membuat rancangan dan juga memerhati langkah anak buahnya dalam diam.
"Kau ke Arisya yang sundal ?! Yang kau sentuh Arisya kenapa hah?! Aku dah pesan jangan sentuh Arisya tapi kau buat juga sebab nak dapatkan si Kayden bodoh tu." marah 'si dia' lagi.
"Itu je caranya untuk I dapatkan Kayden. Kalau Arisya gugur mesti dia akan salah Arisya and then diorang cerai." bidas Lisa tak nak kalah.
Suka hati je tampar-tampar orang.
"Kau ni bodoh ke ape? Kau fikir si Kayden tu bebal macam kau ke dan kau ingat ramai yang tak tengok kejadian hari tu? Anak buah dia ramai Lisa. Lain kali nak buat plan tu guna otak bukan guna siku." sindir nya lagi.
Lisa menggenggam erat tangannya menjadi penumbuk. Wajahnya memerah menahan marah
'Sial.' makinya dalam hati.
Masing-masing diam sebelum Lisa bersuara.
"Hah yang you tiba-tiba datang sini hari ni kenapa? Mengigau ke?" tanya Lisa seakan menyindir.
"Aku datang nak tengok korang ni buat ape je. Aku dengar ada orang tu buat plan tapi gagal lagi. Nak kasi orang lain yang minum air last-last dapat dekat Dato' tua. Ya laa kan buat plan guna siku bukan otak. Padan lah muka tu, biar bijak sikit lain kali nak buat plan." sindirnya pedas.
Terus terdiam Lisa. Malas nak gaduh sebab dia tahu dia akan kalah.
"Erghhh whatever. By the way, where's Laila? I dah lama tak nampak dia. Dia pun jarang jugak ye datang sini. Sebelum ni selalu je datang." tanya Lisa mengubah topik.
"Perempuan tu? Lantak dia lah. Buat kerja tak pernah clean. Selalu je kantoi." ujar si dia.
Lisa mengerut dahi.
"Aik macam mana you tahu?" tanya Lisa pelik.
Acane dia tahu? Guna telepathy ke.
Si dia tersebut mengeluh perlahan. Kenapa lah dia ada partner yang bebal ni. Harap rambut je cantik tapi otak tiga suku.
"Kau ni lupa ke? Aku dengan dia kan kerja sekali. Kerja dengan Kayden tu. Lupa ke?" balasnya dengan riak wajah seperti malas melayan.
Lisa yang tiba-tiba teringat tu tersengih bersalah.
"Sorry. Lupa pula I." balasnya sambil menggaru kepala.
"Dah. Let's make a new plan. Pastikan plan kita ni jadi sebelum 'my sweetheart' bersalin." ujar si dia.
Lisa yang mendengar perkataan 'my sweetheart' itu membuat muka geli. Loya anak tekaknya. Dah mabuk teruk perempuan ni.
Perempuan?
YOU ARE READING
𝑀𝑅𝑆. 𝐾𝐴𝑌𝐷𝐸𝑁 𝐿𝐸𝐸 | COMPLETE
ActionBOOK of MRS. 👑 KAYDEN LEE , seorang lelaki yang amat beku dengan dengan semua orang tetapi berlainan pula apabila dia bersama dengan kekasih hatinya. 'Kau ni kan, jangan lari boleh tak? Aku sekeh jugak kang.' kata Hayden. Gadis itu hanya tersengih...