Opowiem wam historię o tym, jak dwójka zepsutych nastolatków nauczyła się kochać.
Gdzieś w oddali żyła dwójka nastolatków. Ich życie nie było łatwe, miało wiele wzlotów i upadków. Jednak ich największym upadkiem było poznanie się. Kiedy pierwszy raz się zobaczyli wszystko wskazywało na to, że na pewno się nie polubią. Ona była piękna, uważna, ale i też porywcza. Nie cierpiała Jego. Nie cierpiała Go z wielu powodów jednak największym z nich był ten niesustanny upór, który Nim kierował. Ich znajomość trwała przez lata, niesutannie los kierował Ich drogi na siebie. Na przemian, bez końca. Gdy ich więź już się umocniła Ona musiała Go opuścić na parę lat. Ich drogi rozdzieliły się i już miało tak pozostać. Dlatego i tym razem nieszczęsny los z nich zażartował i połączył ich drogi. Jednocześnie rujnując mury otwarły rany te stare jak i nowe. Po czasie Ich wspólna relacja ponownie powróciła. Wszystko zaczęło się układać.
Kobieta skończyła czytać historię, która była jej opowiadana od urodzenia. Historia miłosna jej rodziców rozczulała ją i sprawiała, że chciałaby pójść ich śladem. Co poniekąd się stało. Kobieta ma zaledwie czterdzieści lat. Uniosła wzrok znad starej pożółkłej i pogniecionej kartki, po czym spojrzała na nagrobek.
Vivian Alex Torrence
Oddana córka, matka, przyjaciółka, siostra i żona. Niezapomniana09.11.2000- 31.05.2074.r.
Chase Carl Torrence
Oddany syn, ojciec, przyjaciel i mąż. Niezapomniany.29.04.2000- 01.06.2070.r.
Starła pośpiesznie łzę, która zaczęła płynąć po jej policzku. Wstała ocierając brudne kolana z śniegu i opatluliła się mocniej rękoma. Obok niej stanął mężczyzna, który wziął ją pod ramię tuląc do siebie.
- Natalie siedzisz tu od godziny - upomniał ją - Rodzice nie chcieliby, żebyś się rozchorowała - kiwnęła jedynie głową w odpowiedzi - Cytując słowa taty "moja siostra, moja odpowiedzialność".
- Wiem Carl - ułożyła głowę na jego ramieniu - Tęsknię za nimi.
- Ja też siostrzyczko - pogładził jej ramię, po czym zacząć ciągnąć w stronę wyjścia z cmentarza.
Bo nawet najlepsza historia musi się kiedyś skończyć.
CZYTASZ
Miasto Kłopotów
RomanceZakochanie się w nim było, jak bieg przez tunel i błoga niewiedza co znajduje się na jej końcu. Mimo wielu problemów i przystanków, które bolą i wyniszczają cię od środka, chcesz biegnąć dalej. Gdyby los dał mi kolejną szansę i ponownie postawił prz...