-Rihanna
--------------------------------
"Cassie!" zakričal a zamával na mňa Ashton. Ten bol ešte s nejakým dievčaťom. Nebola mi povedamá, takže bude asi nová.
"Becky, toto je Cassie! Becky je tu nová," predstavil nás.
"Ahoj," usmiala sa na mňa. Úsmev som jej opätovala, "Ako vám môžem pomôcť?"
"Becky, potrebuje pomôcť s hudbou a keďže ty ju tak miluješ, tak jej budeš vedieť poradiť."
"Hľadám niečo nové na počúvanie, pretože už to poznám aj odzadu, ale keď si to pustím, tak to nedokážem len tak prepnúť," vysvetlila mi.
"Poznám ten pocit," uistila som ju. "Ale najskôr mi musíš povedať aký štýl počúvaš a o čo máš záujem. Bože mám pocit, akoby si si pýtala drogy..."
Všetci sme sa zasmiali a ona mi odpovedala: "Hovorí ti niečo Afrojack a Martin Garrix, R3hab, Borgeous, Dimitri Vegas a ten druhý," zasmiala sa a ja som na ňu nemo pozerala, "Vicetone, Hardwell a ďaľší?"
"Kde si bola celý môj život?" opýtala som sa jej s veľkými očami. Potom som sa ale spamätala: "Myslím teda, že mám tri ďalšie kamošky, s ktorými zdieľame tento štýl." Tá tretia je Caitlyn. V sobotu sme o sebe niečo zistili.
Naširoko sa usmiala. Chudák Ash nemal ani šajna o čom sa rozprávame.
"Becky by chcela niečo, čo zvyknú hrávať v rádiu," povedal Ashton za ňu.
"Áno, chápeš? Pracovala som v rádiu a neviem, čo tam hrávali..."
"Čo? Ty si pracovala v rádiu?" prekvapene som sa opýtala.
"Áno, ale asi preto neviem, čo hrávali, pretože som mala nočnú show s dance hudbou... a inak... ma to nezaujímalo," vysvetlila nám a potom sa jej výraz zmenil na smutný. "Chýba mi to."
"Dobre, tak... hovorí ti niečo skupina The Script?"
"Počkaj chvíľku," zamyslela som sa. "To je niečo ako: Standing in the hall of fame, uuuuh. And the world's gonna know your name," zaspievala. "A potom: You read the books, yeah. Watch the shows. What's the best way? No one knows, yeah. Alebo: What am I supposed to do, when my best part of me was always you," pokračovala som v spievaní. "A viac nepoznám."
"Áno, to sú oni. Musíš si vypočuť všetky ich pesničky. Majú štyri albumy, takže budeš mať, čo robiť."
"Kedy vyšiel posledný?"
"Tento september."
"Super!" potešila sa.
ASHTON:
Bol som zmätený. Ani neviem prečo. Možno, preto, lebo ony vedia o čom rozprávajú a ja nie. Potom sa človek cíti trápne. Alebo skôr ako piate koleso na voze.
Keď som ale počul Becky spievať, zostal som omámený. Akoby ona bola siréna, ktorá sa ma snaží zviesť, ibaže to robí nevedomky. Spieva ako... no proste úchvatne.
"Takže zajtra po škole," povedala Cassie, aby sa uistila, či ich schôdzka platí. Som rád, že si Becky nájde kamarátov bez problémov. A ešte keď to bude Cassie. Cassie je hrozne milá a priateľská. Cítim, že si budú rozumieť.
Becky:
Po hodine ma Cassie zoznámila s jej kamarátkou číslo jeden, Ameliou.
"Aký máš názor na Davida Guettu? Alebo Calvina Harrisa?" opýtala sa Amelia ako kontrolnú otázku. A čo som na pohovore? Troška to tak ale vyzerá.
YOU ARE READING
I Lived
FanfictionCassie, dievča s farebnými vlasmi, dievča bez kamarátov, objavili rakovinu, keď mala 12 rokov. Cassie nikdy nemrhala svojím časom na zbytočné veci. Nikdy sa príliš veľa neučila, do 15 iba skúšala nové veci, potom začala cestovať a kvôli tomu vynechá...