O siedmej ráno sme na farme balili kone a potrebné veci. Každá z nás mala príručnú batožinu, teda batoh už na nakladacej plošine auta. V batohu jedlo, oblečenie na ďaľší deň, peniaze a iné potrebné veci.
So zvyškom partie sa stretneme až tam.
A kým som s ostatnými rozmýšľala nad tým, čo ešte pribaliť, Zeus, to najväčšie šteňa sedelo na nákladnej plošine auta. "Nie, Zeus, ty nejdeš s nami." Zasmiala som sa a zložila som ho dole.
Išli sme v dvoch autách a každé jeno ťahalo za sebou príves s dvoma koňmi. Za volantom sedel pán John a Fillip. A aby bolo jasné Becky išla s nami. Teda konkrétne so mnou a s Fillipom. Kim a Amelia sa bláznili s Johnom. Aspoň má zábavu. Cestou naspäť budem asi s Kim, takže to bude ešte zábavnejšie.
Milovala som to tam.
Pár árov sa tiahla trávnatá rovina so stromami ďaleko od seba asi 5 metrov pri ceste. Za rovinou stáli kopce, tiež obrastené menšou trávou až vysušenou, s krami.
Zhlboka som vdýchla ešte svieži ranný vzduch. Všimla som si, že to urobila aj Kim. Ameliu striaslo od zimy, a Becky sa len kochala. Popravde aj mne bola zima, ale zohrievala ma košela s dlhým rukávom.
"Idem nás zapísať, vy zatiaľ vybaľte kone," rozkázal John. Fillip automaticky zasalutoval.
Na vazákoch sme kone s ohlávkami preniesli do boxov s označením našej farmy a s ich menami. Nasledovne sedlá a bla, bla, to vás asi nezaujíma. Stále sme mali dosť času nato, aby sme im zaplietli francúzske copy.
----------
Súťaž bola v plnom prúde a ja som bola posledná z tímu. Už som sedela na Boomerovi s Johnom po mojej ľavici, ktorý mi dával príkazy, "Na kruhoch si dávaj pozor. Keď budeš vidieť, že spomaľuje, tak pridaj a stále nech ide v kruhu. V peknom, orkúlom kruhu. A pri kĺzačke ho neťahaj," názorne ukázal ako ho nemám ťahať za vôdzky. Zároveň som aj prikyvovala.
Bola som ešte pri ohrade a Luke bol za ňou, čiže asi 2 metre od nás.
"Veľa šťastia, s čímkoľvek ideš teraz predvádzať," poprial nám. Nielen mne, ale hlavne Boomerovi.
"Ďakujeme ti." Poďakovala som za oboch a potiahla som ho za vôdzky smerom na trať, aby sme mohli začať.
------------
Na večernú oslavu si každý musel obliecť niečo kovbojovské. Či kockovanú košeľu, či kovbojský klobúk alebo kovbojské čižmy.
Ja som mala všetko z toho plus ešte biele tielko a obyčajné rifle. Haley mala napríklad sukňu nad kolená, vo farbách modrej, červenej a bielej v tvare kociek s červeným tričkom, ktoré ukazuje brucho. A k tomu hnedý kovbojský klobúk.
Chalani mali slamenný klobúk a snažili sa mať aj košele.
Pekní boli.
Takže naša privátna oslava sa konala v tom westernovom klube ako býva vo filmoch, či to bolo o Flicke alebo Doktor Doolitle 3. Sedeli sme úplne vzadu, kde sme mohli mať viac súkromia v boxoch s orkúhlimi lavičkami a tiež okrúhlim stolom, na ktorom stáli už objedané drinky. V predšie boli stoly, potom voľné miesto na tancovanie s pódiom a bar, za ktorým sa nalievalo odušu.
Na pódiu hrali a spievali country piesne, na ktoré sa dalo tancovať len určitý typ tanca, ktorý nie každý vedel alebo tie slaďáky.
Bola sobota večer, takže na parkete stepovali len manželia, či novomanželia alebo tí starí, proste tancovali. A bolo pekné ich sledovať.
VOCÊ ESTÁ LENDO
I Lived
FanficCassie, dievča s farebnými vlasmi, dievča bez kamarátov, objavili rakovinu, keď mala 12 rokov. Cassie nikdy nemrhala svojím časom na zbytočné veci. Nikdy sa príliš veľa neučila, do 15 iba skúšala nové veci, potom začala cestovať a kvôli tomu vynechá...