Piatok poobede sme museli ostať v škole dlhšie, mali sme totiž triednickú ohľadom stužkovej a vianočného večierka. Je to už za dva mesiace a Peat to chce urobiť dokopy, čo nie je zlý nápad, podľa mňa.
Takže dnes vymýšľame program a ťaháme si mená z klobúka, ktoré sú napísané na papieriku.
"Bol by niekto ochotný tancovať spoločenský tanec?" opýtal sa pán Peat celej triedy. Všetci sa pozerali na lavicu alebo nie naňho. Ja som zdvihla ruku v bleskovej rýchlosti.
"Cassie, páči sa mi tvoj entuziasmus," pochválil ma. "Bol by niekto ochotný s ňou tancovať?" zopakoval začiatok otázky. "Nenúťte ma vybrať si!"
Ochotný prihlásiť sa bol jedine Connor, ktorý sa na mňa automaticky usmial. Peat si najskôr sadol, potom si vzdychol a chytil si hlavu do rúk. Zasmiala som sa na ňom: "Buďte rád, že máte aspoň niečo!"
"Cassie, je dosť pravdepodobné, že spolu pretancujete celú noc," poznamenal.
"Pravda," musela som súhlasiť. "Ale kto iný, by... sa na to dal? Keby aj niekto, tak ja by som protestovala, lebo by sa ten niekto hodil k niekomu inému," priznala som nahlas. Ešte som nevedela, či som to ľutovala alebo nie.
"A keby si si vybrala?" Akoby v celej triede nikto iný nebol, tak sme sa rozprávali. Očami som prebehla po chlapcovh v triede. Aaron nie, ten patrí k Haley, za mnou je Ethnan ten s Ameliou... Ashton je na mňa príliš svalnatý, vlastne aj Aaron. Calum.. a čo ja viem, ten si našiel cestu ku Caitlyn a Michael? Prečo tu nie je Kim? A nemôžeme ju zavolať? Kto vie kedy to budú mať oni. Ešte ostal Luke, ale mám pocit, že z toho nič nebude, lebo je hanblivý.
"Luke?"
"Blázniš? Ja som úplné drevo!" protestoval. Hanblivý, vysoký a ešte k tomu aj drevo. BUchla som si hlavu o stôl podo mnou. "No ták!"
"No ták, Luke. Pochlap sa trocha!" šťuchol ho do ramena Calum, ktorý sedel hneď vedľa neho na pravo.
"Pozri," začala som, "Tu nejde o to, či si drevo... Ide o to, že sa zabavíme. Že vyskúšame niečo nové-"
"Hovor za seba," vyrušil ma Ethan.
"S tebou sa nerozprávam," pootočila som hlavu troška dozadu. "Počkaj, počkaj. Znamenalo by to, že by si do toho išiel? Nemám ale na mysli seba." Poslednú vetu som povedala potichšie.
"Kto?"
"Obidvaja veľmi dobre vieme o kom je reč," prižmúrila som oči, vyzeralo to skôr ako pretočenie. Obidvaja sme sa pozreli na toho istého človeka naraz.
"Nie," povedala Amelia automaticky. "S ním tancovať nebudem!"
"A sme tam kde sme boli," zahundral Peat. "Dobre viete čo? Skúste sa dohodnúť cez víkend." Keď to hovoril, pozeral sa priamo na mňa, lebo vedel aké máme plány na víkend. "Skúsme niečo iné, Luke... Calum, Ash a Michael, zahráte niečo?"
"Áno, jasné," prikývol Ashton jednohlasne.
"Čo ty, Cassie?"
"To by šlo," tiež som prikývla. Už som aj rozmýšľala nad piesňou. "Ale budem potrebovať pomoc. To sa týka teba Amelia! A Connora tiež... Matt zahráš mi na bubny?"
"Iste," usmial sa a prikývol.
"A Becky navrhujem ako DJ-ku!" ukázala som na ňu. To bol spontánny nápad.
"Čo?" pozrela sa na mňa z predu s veľkými očami.
"Čo?
YOU ARE READING
I Lived
FanfictionCassie, dievča s farebnými vlasmi, dievča bez kamarátov, objavili rakovinu, keď mala 12 rokov. Cassie nikdy nemrhala svojím časom na zbytočné veci. Nikdy sa príliš veľa neučila, do 15 iba skúšala nové veci, potom začala cestovať a kvôli tomu vynechá...