If You want love You gotta make it happen.

88 3 3
                                    

-Lawson

---------------------------------------

Bolo počuť ako kone jemne udierajú kopytami o dvere boxov rovnako ako ich akoby vzdychanie a erdžanie. Na drevenej podlahe bola na stranách boxov všade slama. Obklopený sme boli takým kyselkavým smradom trusu, močoviny a slamy. Vlastne teraz je to tu čistejšie, lebo sme kydali, ale ten smrad je stále tam. Pre koniarov je to vôňa domova.

Haley stála vedľa mňa a spoločne sme sa pozerali ako malá Jessica čistí Boomera. Ale Aaron nevedel, že má prísť sem, takže som sa rozhodla, že ich pôjdem počkať. Je tu s nimi aj Fillip, takže to zvládnu. A pre ďalší prípad máme aj vysielačky.

Stála som na príjazdovej ceste a čakala som na čierne auto a v ňom dvoch, možno aj troch ľudí.

Vystúpili iba dvaja. Casey vyzerala nervózne. Mala oblečené legíny, ktoré vyzerali skôr ako rifle a sivé tričko s krátkym rukávom. Na nohách mala botasky nad členky. Dobrý výber.

"Tu je naša mladá jazdkyňa," pozdravila som ju s úsmevom, aby sa troška uvoľnila. Nech vidí, že je tu vítaná a že sa nemusí ničoho báť. Chytila som ju za ramená pravou rukou. "Tak, čo? Tešíš sa?"

"S-som nervózna. Ale, dá sa povedať, že-že hej," trochu koktala.

"Dobre, poďme ti vybrať koňa. Alebo radšej kobylu?" pozrela som na ňu.

"Myslím, že to je jedno."

"Máš pravdu. Uvidíme, kto ti sadne." Vykročili sme do stajní, chvíľu sme boli v objatí a potom som ju pustila. Aby nepovedala, že jej obmedzujem osobný priestor. 

Išla som pred nimi a pozerala som sa na kone v boxoch, rozmýšľajúc, koho jej vyberiem. Zároveň to musí byť aj kôň, ktorému Boomer nebude prekážať, alebo opačne.

Na Haley som pozrela ospravedlňujúcim pohľadom a potom som sa venovala už len Casey. Predsa ona je tá, kvôli ktorej tu je Aaron.

"Dobre, hmmm," škrabala som si hlavu od zúfalosti. Aj keď neviem, čo riešim, keď všetky kone sú tu westernové, teda ľahko ovládateľné. Okrem Boomera(zvykol byť veľmi protivný), Sandy a Apolla.

"Sakra, Moon, prestaň sa na mňa tak pozerať!" zľakla som sa jej, lebo jej hlava bola priamo predo mnou. Skoro som do nej narazila.

"Je to ona či on?" opýtala sa Casey. Asi to meno nie je dosť jasné.

"Ona," jednoducho som odpovedala. A potom som doplnila, lebo asi na ňu myslela: "Na ňu radšej zabudni. Ten kôň je diabol. Teda aspoň podľa mňa." Moon bola na ľavo, pozrela som sa na opačnú stranu. Tam moju pozornosť zaujala Kiara. Podišla som k nej a predstavila ich.

"To je Kiara. Typiký westernový kôň." Otvorila som jej box a dala jej ohlávku, ktorú som pripla na červený vazák, ktorý je oviazaný o mreže na jej boxe. Kiara sfarbenia tmavšieho palomina, len s čiernou hrivou, chvostom a nohami. Z krabice pred jej boxom som vybrala čistiace prostriedky a Casey som ukázala ako na to. 

"Dobre ti to ide!" pochválila som ju po chvíľke sledovania. Už bola pokojná. Akoby si to čistenie užívala. Aj Kiara vyzerala spokojne.

"Zvládneš to? Idem zatiaľ po sedlo." Prikývla a ja som odišla rovno a do ľava. Musela som sa vrátiť alebo teda ísť za Fillipom. "Aké sedlo ide na Kiaru?"

"Boomerovo," ukázal na Boomera. "Aha." Lenže ten ide tiež. "Vieš, čo? Idem zavolať otca. Aj tak chce byť na vašom tréningu."

"Pohni si!" 

I LivedWhere stories live. Discover now