You make it come back to life

17 0 0
                                    

And I'm trying to hold back the way I'm feeling
But you make me come back to life

-Hardwell ft. Jake Reese, Mad World.

- - - - -

Štvrtok, deň olympiády.

"Najlepšie by bolo, keby ste sa rozdelili do družstiev," navrhla som ráno pri raňajkách, kde som ich oboznamovala s dnešným programom. Oni súhlasili s rozdelením po štyroch ako sme hrali človeče. "Čakujú vás-nás disciplíny na čas a kvalitu. Čistenie stajní je celoskupinová časť, potom dojenia sa môže zúčastniť jeden. Takisto je tu súťaž v jedení. Kto toho najviac zje za dobu pätnástich minút. Keďže je posledný deň a nechceme, aby sa niektoré veci pokazili a niektorí chcem jesť viac... no, chápete. Nebojte veci na večer a raňajky sú oddelené. Ak budete v takom stave, aby ste vedeli niečo zjesť samozrejme."

"Máme len jednu fľašu, Cassie," poznamenal Mike.

Keď sme sa v nedeľu vybaľovali, všimla som si ako sem Michael prepašoval fľašu vodky. Jasné, že som sa ho spýtala, že čo to má znamenať. Keďže sú to prázdniny a nie nejaký školský výlet či tábor pod odbornými vedúcimi, tak som to nechala tak. Pod podmienkou, že ju vytiahne až v poslednú noc.

"No a čo? Každopádne, dneska prídu nové zásoby slamy, takže jeden zo skupiny alebo aj dvaja budú vykladať... A potom tu máme niečo príjemnejšie."

"Dúfam, že ste si všimli, že všade naokolo je plno kvetov, hlavne púpav a sedmokrások. Je tu aj orgován," začala Kim. "Je to súťaž o najkrajší veniec z kvetov."

"Už som zajednala s pani vedúcou, že nám niečo doniesie z jej záhrady," hovorila Amelia o Johnovej manželke. "Túto disciplínu bude hodnotiť ona."

"A zvyšok pán John," doplnila Amelia, aby vedeli, že my v tom prsty nemáme.

- - - - - -

Po každej disciplíne sme sa postavili do dlhé radu s medzerami medzi skupinami. Nervózna z prvého kola v stajniach som mala ruky za chrbtom. Vedela som, že nie sme víťazi.

"Víťazom sa stáva moja najmilšia skupina, keďže ju reprezentujú moji dvaja synovia," oznámil John s úsmevom.

Rozmýšľali sme aj o názvoch družstiev, ale nikoho nič nenapadlo, takže sme to nechali na čísla. Prvá skupina: Ash, Calum, Becky a Caitlyn. Do druhej som vopchala so sebou Luka, Connora a Matta. Tretie miesto v poradí zhrabla Amelia, ktorá mala v tíme tiež troch chlapcov, z toho dvaja bratia a Ethan. No a dve dvojice, Kim-Mike a Haley-Aaron, sa dali dokopy.

"Vedel som to!" povedal Jack. "Je mi ľúto, ale musím vám oznámiť, že nemáte šancu."

Len preto, že to tu poznáte aj so zatvorenými očami? Pff, never si toľko. Podobnú reakciu mala Caitlyn. Ale niekto taký, kto sa chvastá, sa musel nájsť. Inak by nebola konkurencia a motivácia do ďalšieho kola.

Na dojenie sa dal Matt, Haley, Fillip a Caitlyn. John nastavil stopky na 2 minúty. Išlo sa po jednom a objem vo vedre sa nalial do odmerky a zapísal sa príslušnému hráčovi.

Haley sa tento rok prekonáva. Najskôr sa so mnou skamaráti, potom jej nevadí tento "puch", začína tolerovať Aarona a nakoniec sa dá dobrovoľne na dojenie kravy. Verila si a nezastavila sa. Ukázalo sa, že najviac deci získala ona. Len o kúšťok viac ako Matt.

Pri oznamovaní výsledku si Haley povrchne prehodila vlasy z ramena dozadu a povedala Jackovi: "Čo si to hovoril?" Tľapla si so spoluhráčmi a Kim ju pochválila: "Riadne si ho zotrela."

I LivedOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz