Stars in your eyes, bonfire heat

21 0 0
                                    

Paint on the walls we are the fire,

Stars in your eyes, bonfire heat
Sparks in the sky, world at our feet

-Lawson, We are the Fire

- - - - -

V prvú januárovú nedeľu sme mali úlohu zhromaždiť sa na chate na farme, kde strávime týždeň prázdnin. To je ten môj plán. Budeme tam spať, variť si,  pomáhať na farme, pôjdeme sa kúpať a ... nechajte sa prekvapiť. Ale je to niečo ako tábor a ja s Kim a Lily sme animátorky.

Čaká ich niečo podobné ako tábor. Síce sa im to nebude páčiť, ale budú to pre nich pekné spomienky.

Každý niečo doniesol, aby sme neumreli hladom. Ale chalani prídu na aute a neviem kto ešte, takže nebude problém vybehnúť, keď bude treba. Pakle chleba, párky, horčica, kečup, mlieko, pudingy, jogurty, vajíčka, mrazené pizze, sladkosti... atď.

Do ôsmej večer boli nasťahovaní po štyroch a troch. My sme prišli skôr, aby sme nachystali veci na večeru. Ako prvé sme založili oheň vedľa chaty, vybrali sme vhodné konáre na opekanie či párkov, špekačiek alebo marshmallow.

Zatiaľ sme pri ohni sedeli štrnásti, keď som hovorila pravidlá ako to tu funguje a čo sa bude diať.

"Ako ste si všimli pri sťahovaní, v  chate sa nachádza kuchynka s chladničkou, spoločenská miestnosť s telkou, jedáleň..."

"Budíček je o pól ôsmej, rozcvička a raňajky. Potom sa ide ku koňom. Večera bude bývať o šiestej, obed o dvanástej, pol jednej. Na varenie sa dala Haley, takže dúfam, že jej budete pomáhať s riadom. Pri toľkých ľuďoch to bude potrebovať."

"Mám otázku," povedal Mike, "Prečo tak skoro? Majú to byť prázdniny."

"Je to viac-menej tábor a súhlasil si s tým. Pozajtra to bude o 30 minút skôr. Prvý deň je taký voľnejší a na štvrtok sme prichystali rôzne disciplíny... To si ešte povieme. Pondelok, teda zajtra vás oboznámime s vecami pri koňoch a v utorok už... tešíte sa tak strašne ako ja?" usmievala som sa.

"Nie." Michael sa tváril úplne znudene. Matt tiež. Zrazu som mala pocit, že tu nechcú byť.

"Chcete tu vôbec byť? Načo ste sem prišli?"

"Na prázdniny. Znelo to ako riadne dobrodružstvo," povedal Matt.

"Tak prejavte trošku radosti! Prosím."

"Daj im čas. Uvidíš zajtra," zapojila sa Kim.

"Zajtra budú chcieť ísť domov." Zasmiala sa. "No vážne! Stavíme sa?"

"Héj, zdravím vo spolok!" zakričal Fillip po boku svojich bratov. Prišli ako uvítací výbor a ja som to brala ako záchranu situácie. "Ešte ste nejedli?" Posadili sa na lavičky okolo ohňa, ktoré boli vyrobené z kmeňov stromov.

"Ako to tu vlastne chodí? Myslím začiatok tábora a tak..." spýtal sa Luke.

"No," zasmiala sa Amelia. "Vždy donesieme toaletní papier a každý si zoberie toľko, koľko potrebuje. Za každý ten štvorček nám o sebe povie jednu vec, aby sme sa spoznali."

"To znie super. Poďme to spraviť!" Na Calumovi bolo vidno ako sa mu rozžiarili oči. Akoby ho to vytiahlo z diery nudy.

"Dobre." Amelia sa zodvihla a išla po papier.

"Je to škoda papiera, ale keď dopoviete, tak ho hoďte do ohňa. Je to taký uvítací rituál," oznámila som.

Všetci vyzerali zamyslene, pretože museli povedať niečo, čo nevieme. Aj jáj. To bude prúser. Čo im poviem? To im povedať nemôžem a to aké som mala problémy tiež nie. Ani to nie, ani to nie. A.. nie.

I LivedOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz