We watched the rain together

69 3 0
                                    

-James Arthur

-------------------------------

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain. 

Práve na tento citát som si spomenula pri začínajúcej sa búrke. Búrka tu dávno nebola, preto som sa na ňu tak tešila. Hlásili silný dážď, hromy a blesky. Dúfam, že to budú poriadne blesky a ešte hlasnejšie hromy. Aj keď pre nového člena rodiny to nebude také úžasné.

Zvykla som sedávať pri okne alebo na verande sledovať ako prichádza, ako vonia vzduch pred a po búrke, ako sa chvejú listy na stromoch, keď je silný vietor... A vo všeobecnosti cítiť to.

Bola som ochotná na ne čakať hodiny. Nešla som kvôli tomu do školy, aby som nezmeškala ani jediný blesk. Ale boli aj časy, keď som do školy išla. A to bolo tiež zaujímavé. V triede bola tma, nemala som rada, keď vtedy učiteľ zasvietil neónky. Skazil atmosféru... A bolo v triede aj tichšie. Boli počuť hromy a kvapky dažďa ako pristávajú na skle. Akoby si to chceli všetci vychutnať.

Pamätám sa, keď som neprišla na jednu hodinu, ale namiesto toho som sa išla túlať po škole, aby som si našla perfektné miesto na sledovanie tohto prírodného úkazu. Raz to bola jedáleň, potom schody na najvyššom poschodí alebo tribúna na ihrisku, ktorá je samozrejme pod strechou.

Nemohla som, ale chcela som zmoknúť. Ale ešte sa to len začínalo a ešte som neprišla ani domov z pretekov. Práve sme prichádzali na farmu a rýchlo ku Kiminmu športovému autu, keď mi Kim hneď zakázala nechať sa zmoknúť, pretože ona nechce mať blato v aute. Veď ja ju chápem.

Doma som si vybalila veci na jazdenie a uložila na miesto pod stoličkou, kde ma počkajú do budúceho týždňa, posledného dňa pretekov. Pri tom som rozmýšľala nad dnešným dňom. Dneska nechcem sledovať búrku sama.

Dohodla som sa s Lukomže prídu všetci okrem Asha, lebo on chce byť s rodinou. A zavolala som aj Lily, aby to ocinovi nebolo divné, že prídu traja chalani a ja budem na nich sama. Už som aj vymyslela aktivity, ktoré by sme mohli robiť, kebyže sa nudia.

"A kto všetko príde?" opýtala sa neisto cez telefón, čo sa mi nepáčilo.

"Všetci okrem Ashtona. Prečo?"

"No lebo vieš, že mám tú schopnosť cítiť, že sa s niekým navzájom nemusíme?"

"Áno a pri ktorom z nich konkrétne?"

"Calum," povedala úprimne. Páčilo sa mi, že sme si boli vždy úprimné. Okrem tej mojej jednej veci, za ktorú ma bude nenávidieť.

"Och. Tak nemáš dôvod byť nervózna. Raz na teba povedal, že si zlatá. A má rád psov, takže zober White."(Bielko, to šteňa.)(A/N: rozhodla som sa nechať im mená v angličtine. Je to tak lepšie)

Zvonček zazvonil asi päť minút po našom telefonáte. V jednej ruke držala pod bruchom psíka a v druhej mala plastovú nádobu... s niečím.

"Piekla som," vysvetlila, "Tak som priniesla každému jeden kúsok."

"Ó." Konkrétne to boli donaty s rôznymi krémami. Pozvala som ju do kuchyne, kde som plánovala byť, lebo rodičia okupovali obývačku. "Vy pokojne pozerajte telku. Nebudeme vás vyrušovať."

"Am, dáš si kakao?"

------------------------------

"Takže, aký máš plán?" opýtal sa Michael. "Alebo chceš len pozerať ako prší a unudiť nás k smrti?"

I LivedTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang