Show you a brand new side to me

14 0 0
                                    

-California, Mallory Knox


S Lukom som stála pred školou pod veľkým tučným stromom a spoločne sme čakali na ostatných. Čo sa týka počasia, tak bolo teplo. Ale fúkal vietor. Ale ten teplý. Dosť ma to hnevalo. Lebo ak sa postavím čelom k dverám do školy, čo je asi desať metrov od nás, tak mi vlasy vejú do tváre alebo na druhú stranu hlavy. Chcem sa pozerať, kto vychádza zo školy, ale vietor mi to nedovolí. Preto som sa musela pozerať na Luka, čo je, musím uznať úžasný pohľad.

Hlavne nech sa neotáča, prosím, nech sa neotáča! Nech na mňa neupiera jeho úžasný pohľad, ktorý mi zakaždým zastaví srdce. Luke, predsa by si nechcel, aby ťa zatvorili za dvojnásobnú vraždu? Druhýkrát by ma totiž zabil tým perfektným úsmevom.

Takto mám dobrý výhľad na jeho profil. Ale asi to urobí, lebo sa divne tvári. Vlasy mu smerujú doprava a opačným smerom fúka vietor. Takže aká je pravdepodobnosť, že mu to nevadí? 

Som na tom veľmi zle, ja viem.

Nakoniec však moje rozprávanie v hlave ukončil príchod Caluma, Michaela a Ashtona. Za nimi sa plazil Connor s Mattom. Ethan v diaľke flirtoval s Ameliou.

"Ako znie dnešný plán?" opýtal sa Calum, keď vyťahoval, počkať, cigaretu? A chcel si ju zapáliť. V tom momente sa moje myslenie zastavilo. Snažila som sa vybaviť, čo sa vlastne deje. Preto som sa naňho neprestávala pozerať a modlila sa, aby ma moje oči iba klamali. 

Urobila som niekde chybu? To je asi blbosť, predsa ich nevychovávam. 

"Cassie," drgol do mňa Connor, aby som sa prebrala. A vtedy som si spomenula, že tam s nimi vlastne nemám stáť.

"Musím ísť," oznámila som pozerajúc sa priamo na Caluma a hneď som sa vybrala na cestu na chodník oproti škole.

"Čo?" počula som Calumov nechápavý hlas.

A Connor na to: "Nemá rada ľudí, ktorí si zdravie ničia akýmkoľvek spôsobom... Teda okrem obžierania sa."

"Som v suchu," vydýchol si Luke, na čo som sa v diaľke pousmiala.

"Myslíš my sme v suchu," doplnil Michael. Milujem tých idiotov. Idioti sú najlepší. A je ich viac než len Mikey s Lukom.

Teraz vás určite zaujíma kam mám namierené. Let's find out.

Na ceste, pri chodníku, parkovalo auto. Konkrétne to bol čierny Range Rover, do ktorého som nastúpila. V ňom ma už totiž dávno čakal Peat. "Bál som sa, že si zabudla."

"Veď skoro som." Zapla som si bezpečnostný pás a on zapol motor.

---

V pozadí hralo rádio. Zapol ho len preto, že je tu hrozné ticho. A pozná ma. Ak nezačnem rozprávať hneď, tak až veľmi neskoro.

Celú dobu som bola ticho, pretože som sa to snažila rozdýchať a uvedomiť si, že to iné nebude. Musím si tú pravdu pustiť dnu.

Prečo ma to tak štve? Je to jeho život a Calum aj vyzerá ako zlý chlapec, ktorý chce vyzerať ešte tvrdšie a drsnejšie. Robí to, aby sa upokojil, uvoľnil? Ale po čom? Čo ho môže ťažiť? Veď  má super život. Má super kamarátov, fanúšikov. Žije svoj sen.

To všetko, ale nemusí znamenať, že mu je dobre. Napadá ma veľa možností. Síce môže/vie vystupovať pred davom tisícok ľudí, ale po koncerte je radšej sám alebo v menšej skupine. Tiež som si všimla, že sa tak neukazuje.

I LivedWhere stories live. Discover now