-Yeni Bir Yara Daha-

67 5 1
                                    



Sonsuz bir rüyada olsam bile

Sonsuza dek yaralansam bile

Kanatlarım yırtık olsa bile

Bazı günler kendimde olmasam bile

Sorun yok, kendimi ancak ben kurtarabilirim

Kötü bir şekilde ilerlesem bile asla ölmeyeceğim

-I' M FİNE-



Evde tedirginlik içerisinde oturuyordum Namjoon un beni o şekilde görmesi hiç iyi olmadı acaba yoongiye veya herhangi birine söylemiş miydi içimde büyük bir kuruntu ile akşam yemeğini  bekliyordum tanrım sabah kahvaltı yapmadığım için çok pişmandım bari bir kaç lokma alıp sofradan kalksaydım.

O adamın yüzünü düşünmek dahi midemi bulandırıyordu sabah yüzünü görmemek için kahvaltı dahi yapmamıştım ama akşam yemek yemek zorundaydım en kısa sürede yiyip kalkmam gerekiyordu. Sabah mideme bir kaç lokma girmediği için ağrı kesici de içememiştim sırt ve baş ağrım kendini şiddetli bir şekilde gösteriyordu.

Saatin sekiz olmasıyla aşağı inmek için yataktan zor da olsa kalkıp merdivenlere doğru gidip bir kaç saniye bekledim, derin nefes alıp basamakları indim  evin bir diğer kurallarından biri de akşam yemekleri saat sekizde yenirdi her aile üyesinin yemekte olması zorunluydu onlara göre böyleydi  masaya baktım ancak o adamı göremedim işleriyle uğraştığından eve geç  gelirdi ama bu nadirdi akşam yemeklerinde mutlaka olurdu muhtemelen davalarıyla ilgili bir kaç sorun olmuş gibiydi  tek isteğim bunun nedenini bana yüklememesiydi.

Babam evde olmasa bile kimse onun yerine oturamazdı buna annem de dahildi. Annem in  karşısına oturup yemeğe başladım biraz da onu izliyordum yemeğini yavaş yavaş yiyordu bir şeyler söyleyecek gibi idi  kasılıp duruyor, ağzı açılmaya kalktığında geri kapanıyordu  söyleyemiyordu bir şeyler gizlediği çok belliydi.

"Eun, yoongi ile aran nasıl" dedi başımı kaldırıp ona baktım  biraz gülümsemeye çalıyor gibiydi sahte olduğu o kadar belli idi ki .

"Sınıf arkadaşıyız nasıl olabilir ki?" bunu demem onu sinirlendirmiş gibiydi 

"onunla aranı iyi tut baban onlarla bir anlaşma peşinde  koşuyor ama sen çocukça davranıp yoongiyle tartışmalara giriyorsun" neden hala o konulara giriyordu ki evlenmek basit bir iş değildi hele ki babamın bu konuyu onlara açtığını  düşündükçe deliriyordum.

"Anne sen de şirket için evlendin eline ne geçti peki " gözleri yorgunlukla kapandı bana biraz sesini yükselterek " o konuyu açma bir daha seninle ben aynı değiliz "

"Anne ama mutlu değilsin aynısı benden istemen akla mantığa uymuyor" iki lokma bir şey yiyecektim zehir etmişti ayağa kalkarak "sana afiyet olsun doydum ben" diyip arkamı dönüp giderken konuşmasıyla adımımı durdurup dinledim

"Sana kibar dille söyledim ama sen benim sözümü dinlememeyi tercih ediyorsun yoksa sonunun dünkü gibi mi olmasını istiyorsun iyi bakalım aklına koyduğunu yap" 

Bunu nasıl diyebilirdi kendi kaçtığı kocasıyla ben uğraşıyordum teşekkür etmesi gerekirken bir de gelip bu lafları söylüyordu arık sinirden ellerim titriyordu arkamı dönüp yüksek bir tonda 

"Çok isteyerek evlendiğin kocanla dün sen uğraşsaydın o zaman" işte bu kelimeleri demeyi bende beklemiyordum. Masanın üzerinde duran tabakları yere fırlatmaya başladı birden yere düşen tabaklardan biri elime gelmişti fazla olmasa da elimde kan süzülüyordu.

Sinirli bir şekilde ona baktım tam benim üzerime yürüyordu ki kapı çaldı ona bakmaya hala devam ediyordum gözleri arkama doğru gitti kalın bir erkek sesi ile arkama döndüm yoongi nin burada ne işi vardı elimi hızlı bir şekilde gizledim. Kaşlarını çatmış bir şeklide önce bana  sonra yerlere baktı annem o sırda yanıma yaklaşarak 

"Eun kızım sinirlenmene gerek yok neden etrafı dağıttın ki" yaptığı şeyleri üzerime yıkıyordu şimdi bunu düşünemezdim elimin kanaması devam diyordu hızlı bir şekilde yukarı çıkmam lazımdı yoongiye dönüp ağzımı oynatarak gitmem gerektiğini söyledim o da sakin bir şekilde gıcıklığını bir kenara koyup gözlerini kırptı. Yoongi daha yeni benim suyuma gitmişti şaşkındım.

Odama girip elime pansuman yapmayı düşündüm ama ilk duş almalıydım sırtımdaki yaraları temizleyim krem sürmem lazımdı ılık bir su iyi gelecekti duşumu alıp giyinme dolabına doğru yürüdüm kısa kollu giyemezdim uzun kollu bir sweat aldım yatağın üzerine doğru koydum kapının çalmasıyla arkama dönüp "gel" hizmetli  zannetmiştim ama karşımda yoongi vardı eve gelmesi beni şaşırtmışken üstelik odama gelmesi beni daha da şaşırttı  utandığımı fark edip arkasına dönmüştü galiba bunun şaçma olduğunun o da farkına varıp geri önüne dönmüştü  bir elini saçına atıp beni bir kez süzüp " eline pansuman yapman gerek" gözlerini kaçırarak konuşmuştu.

Ah tabi ki elimi unutmuştum kanaması durmuştu onun söylemesiyle acısını hatırladım ve elime bakarak yüzümü buruşturdum "evet unutmuşum" diye mırıldandım.

Tabi ki de sesim kısık çıkar dı onunla düzgün konuşmuşluğumuz yoktu sonuçta yoksa asla bornozla karşısında durduğum için utanmıyordum  "ilk yardım çantası nerede?" şaşkınca bakmaya başladım daha önceden pansuman yaptığım için çalışma masamın üzerinde serilirdi bakışlarım orada olunca o bakıp oraya doğru yürüdü  " otur bu sana ilk ve son yardım eğer bu yaptığımı birinden duyarsam bittin sen demektir anlaşıldı mı" başımı sallamıştım normalde olsa çemkirirdim de neyse.

o elime pansuman yaparken bende ona bakıyordum bir şeye odaklanırken aslında yakından iyi görünüyordu elimin acısıyla sızlandım biraz durup geri devam etti  "sen ne için gelmiştin? "  dedim sözü dolandırmadan.

"farkındaysan  haftaya deneme var ders çalışmak için gelmiştim sonuçta bana ders çalıştırmaya mecbursun" evet yoongi eski yoongiydi  demek ders çalışmak için gelmişti  ders çalışıyormuş diyeceğim ama çalışsa düşük alıp benimle eş olmazdı ki 

 "keşke gelmeden önce haber verseydin" dedim 

"hiç aklıma gelmedi " laf sokmak aklına geliyordu da bu mu gelmiyor galiba bunu içimden söyleyeceğime dışardan söylemiştim bunu hiç takmamış

"neyse senin işin var gibiydi okulda bir gün okulda bir gün kararlaştırırız" cevap vermemi beklemeden aşağı indi dış kapının sesinin gelmesiyle cama doğru yürüyüp dışarı baktım 

Arabanın arkasında taehyung inip ön tarafa bindi o tek başına gelmemişti ansızın gelmesinden anlamalıydım asıl sorun şuydu neden arkadaşlarıyla gelmişti.

sevgili okurlar oylamayı ve yorum atmayı unutmayın lütfen









KURTAR BENİ -MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin