"Neden bu acıyla baş etmek zorundayım?Dünya beni kendi halime bırakmıyor." // Kim Min Jae ft. Younha
Günlerim yorgunlukla geçmeye devam ediyordu bugün arka dansçılarla olan dans pratiği ve şarkı pratiği vardı. Yorgunluk artık vücudumu ele geçirmiş haldeydi ki sabahları sıcak bir duşa girmeden rahatlayamıyordum. Kahvaltı için aşağı indiğimde babam ve annem benim oturmamı bekledi bir şeyler söyleyeceklerdi ama uygun zamanı bekliyorlardı.
"ne zaman bu saçmalık bitecek" babamın sorusuyla ona dönmüştüm.
"bugün birkaç şeyler kaldı yarın çekim yapılacak"
"hemen bitirsen iyi olur düğüne az kaldı gelinlik seçmen lazım" ah birde bu durum vardı unutmuştum artık.
"tamam baba elimden geleni yapıyorum."
"birkaç gün işlerini bitir ve gelinlik provasına git" kafamı sallamıştım. Git dediğinde bile sadece bana dönük konuşmuştu annemin gelmeyeceğini biliyordum belki bir umut gelir diye düşünüştüm. Kızı evleniyordu sonuçta ama o yine işiyle ilgilenmeyi seçmişti. Kahvaltımı yapıp şirket yoluna düşmüştüm.
Aynı rutin bir şekilde devam ediyordu dans ve şarkı patikleri devam ediyordu asıl beni yarın zorlayacaktı mv çekimleri başlayacaktı.
***
Bugün sabah daha erken kalkarak tabi ki de saat 3 den bahsediyorum hızlı bir şekilde duşumu aldım. Kahvaltı yamayacaktım bugün ekranda zayıf görünmeliydim. Menejerim ne kadar bunun gerekli olmadığını söylemese de ben bunu yapmaya karar vermiştim. ağzıma naneli bir sakız atarak evden çıkmıştım.
Çekim yerine vardığımızda ilk bu kadar kalabalık olmasına şaşırmıştım. Çekim bir cenaze töreninde başlıyordu. Üstüme beyaz bir kıyafet giydirilmişti makyajım da ona göre yapılmıştı. Şimdiye kadar hiç takma tırnak kullanmadığım için şimdi çok zorlanıyordum herhangi bir hareketimde tırnağa bir şey olma korkusu vardı. Öyle ki guruba gelen mesajlara bile geç cevap veriyordum yazamıyordum.
Hoseok:
Çekimler nasıl geçiyor eun
Jungkook:
Bende gelip orada olmak isterdim
Namjoon:
Bizim de dans pratiklerimiz olmasa gelirdik
Yoongi:
Çocuklar haklı hayatım
Çekimler biraz zorlu olsa da güzel geçiyor
Hem siz işlerinize bakın
Mv yayınlandığında bunun size sürpriz olmasını istiyorum
Jimin:
Ne yani hiçbir şey görmeyecek miyiz
Biraz öyle olacak gibi
Yarın son zaten ne zaman yayınlanır bilmiyorum ama
Bir tanıtım süreci olur
Yoongi:
Yarın biterse birkaç güne gelinlik provasına gideriz
Az kaldı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTAR BENİ -MYG
General Fiction"Ne oldu gerçekleri duymak yoksa seni üzdü mü ucube oysa ki sana daha hiçbir şey söylemedim". Gözlerim dolmaya başladı her şey tekrar olacaktı insanlar tekrar beni eziklemeye başlayacaktın.... *** "Anne sende şirket için evlendin eline ne geçti ki" ...