Umarım bir mucize gerçekleşir ve sen beni, benim seni sevdiğimden daha çok seversin.
-DANGER-
Hafta sonum bu sıra konusunu düşünmekle geçmişti bunu nasıl düzeltebilirdim ki yarın pazartesi ,yarın olacaklar beni biraz geriyordu min yoongi konusunu halledebilirdim ama mi cha nın herhangi bir hamlesinde ne yapacağımı bilmiyordum ya son şansımı kullanarak bay kanga mesaj atacaktım ya da yoongiyle oturacaktım elime telefonu aldım ama şimdi ne yazacaktım ki..
"Bay kang biliyorum her şey için geç ama min yoongi ile oturmasam olur mu " bunu yazarak gönderdim bay kang galiba sürekli telefon başındaymış gibi anında cevap vermişti.
Bay Kang:
Eun bu konuyu ikinize de güzel bir dille söylediğimi düşünüyorum
Ama hocam..
Bay Kang :
Herhangi bir cümle daha görmek istemiyorum sorun ne ki,
oturacaksın dönem sonu notunu alacaksın ama hala sen
konuyu uzatmaya çalışıyorsun.
Hocam yoongiyle anlaşmadığımı bütün sınıf biliyor
onunla oturmam aramızdaki kavgayı daha da
.şiddetlendirecek
Bay Kang:
Seni anlıyorum Eun sizin yerinizi değiştirsem bile
başkaları da bunu isteyecektir. Zaten mi cha nın derdi
nedir anlamıyorum sabahtandır sınavı tekrar yapmak
istediğini bir yanlışıklık olduğunu belirtiyor hayır ben sizin
sınıf hocanız olarak ne günah işledim ki neyse
yarın düzenlediğim şekilde oturun.
Kimse anlamıyordu beni sadece anlıyormuş gibi davranıyorlardı son olanlar yüzünden onun yüzüne nasıl bakacaktım ki suç onda olduğu halde karşısında aciz gibi durup özür dileyen bendim kabul ediyorum suç bende de vardı ama bana kaba davranmasaydı bende ona öyle davranmazdım ki nasıl davrandıysa karşılık verdim onun ucube demesiyle biraz şoka girip tekme atmış olabilirim.
Kafamı sağa sola sallayıp düşüncelerimden çıkmaya çalıştım kapımın çalmasıyla bakışlarım kapıya döndü. "Efendim babanız sizi çalışma odasına çağırıyor." Ah evet onu unutmuştum benimle daha görüşeceği konular vardı. Ağır bir şekilde kalkıp yürümeye başladım odaya doğru her bir adımımda titreme, nefes alışlarım hızlanıyordu muhtemelen bu konu üzerinden her şeyi yapacaktı ama kendimi yine de korkmadan durduramıyordum yarın okul vardı ağrılarla uyanmak istemiyordum.
Kapı çaldım gel demesiyle yavaş bir şekilde içeri doğru girdim. Sakin bir şekilde oturuyordu ayakta durdum söyleyeceği şeyi beklemeye başladım odada sessizlik hakimdi konuşmasını bekliyordum yoksa aniden mi ayağa kalkıp üstüme gelecekti. Önündeki kağıtlara bakıyordu yavaşça gözlerini çekip bana bakmaya başladı direk yere bakmaya başladım.
"Eun hiç hareket etme" işte bunu biliyordum genellikle yüzüme zarar vermezdi insanların göremeyeceği yerlere iz bırakmaya daha özen gösteriyordu.. Şimdiye ki olanlardan daha ağır şeyler olacaktı gözlerimi yavaşça kapattım gelecek olan acıya karşı kendimi hazır ettim eline aldığı küçük metal bir objeyi kafama doğru attı bir anda neye uğradığımı şaşırdım başım dönmeye başladı kendimi yere bıraktım elim acıyla başıma gitti elimde kan görmemle babamın gülmesi bir oldu.
" noldu eun çok mu acıdı seni uyarmaktan sıkıldım ancak sen sözümden çıkmaktan bir türlü bıkmadın." Gözlerim dolu bir şekilde ona baktım, ona bakmamla yüzüme tokat indirmesi bir oldu.
"bana bakabileceğini sana kim söyledi indir o iğreç gözlerini" gözlerimi yere indirdim fakat göz yaşlarım artmaya başlamıştı ağladığım için daha çok vuracaktı.
" min yoongiyle kavga etmekte nedir tanrı aşkına orada nedeni söylemek için tutturdun hala öğrenemedin mi sen ne dersen de benim için hep suçlu konumunda olacaksın" bunu bildiğim için fazla uzatmadım sadece işini bitirip gitmesini istiyordum acılarımla baş başa, yaralarımı sarmak istiyordum. Yarın ki acımı düşünüyordum o sıraya bu yaralarla nasıl sıraya oturup insanlara belli etmemeye çalışacağımı düşünüyordum.
" Eun üstünü çıkart" demesiyle donmuştum ne size bunun en ağırı olacağını söylemiştim hareket edemiyordum yapamazdım ki olamazdı bu, canım çok acıyacaktı arkasına dönüp kemerini çıkartmıştı soyunmadığımı görünce daha çok çıldırmıştı ağır ağır yürüyerek önüme geldi gözlerimi ayakkabısından çekip kafamı yukarı kaldırım dolu gözlerimle baktım. Bana bakmadan saçımda serçe tutup odanın banyo tarafına doğru sürüklemeye başladı ne kadar direnirsem direneyim bırakmadı ne kadar bağırırsam bağırayım daha çok çekmeye başladı saçımı çekerek banyoya getirip duvara doğru fırlatmıştı beni birkaç tekme attıktan sonra bağırmaya başladı .
"soyun eun işleri daha da kötü yola sokma" titreyerek kalkmaya başladım vücudumu duvara dayadım ellerim yavaşça kısa kollu penyeme doğru gitti çıkartıp yan tarafıma koydum bundan sonra olacakları bildiğim için duvardan ayrıldım arkamı ona doğru döndüm gelecek olan hamleyi bekledim.
"aferin böyle sözümü dinle" diyerek bir anda elini saçıma atıp okşamaya başladı ne yani beni sevip bir kere dahi sevgiyle başımı okşamayan babam şu anda bana yapacağı işkencenler için sevinip başımı okşuyordu. Birkaç saniye sonunda saçımı okşaması bitip sertçe çekmeye başladı .
"şimdi beni iyi dinle bundan sonra okulda her hangi biriyle konuşmayacaksın yoongiyle bile sınırlı bir şekilde konuşacaksın ona asla hakaret etmeyeceksin babasıyla daha sözleşme için anlaşmadık ancak onunla evlilik konusunda konuşabilirsin" konu yine ona gelmişti her şeyin altından o çıkıyordu. "hatta yoongiye seninle evlenmesi için yalvar zaten bu geceden sonra böyle yapacak gibisin" o iğrenç kahkahalarını atmaya başlamıştı bir anda gülmesi durdu ve beni saçlarımdan tutup kafamı duvara vurdu. Sersemlemiştim sesleri boğuk boğuk geliyordu elindeki kemer sesini duyuyordum bir anda sırtıma darbe atması bir oldu o bunlardan zevk alıyordu evet evet o bir sadist bir insandı başka ne olabilirdi ki zaten işkencelerden zevk alan bir insan sadisti başka bir şey olamazdı ...
Annem sırf bu zevklerini üstünde uygulamasın diye onu bana yönlendiriyordu o şimdi sıcacık yatağın yatarken ben kocasının zevklerini tatmin ediyordum. Kaç darbe attığını artık sayamıyordum acıdan bağırmaktan sesim kısılmıştı gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başlıyordu kendimi artık ayakta tutamıyordum. Sonunda kendimi yan tarafa attım son sözleri aklıma kazındı sadece "bu sefer daha iyi dayandın" kulağımda çınladı.
sevgili okurlar oylamayı ve yorum atmayı unutmayın lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTAR BENİ -MYG
General Fiction"Ne oldu gerçekleri duymak yoksa seni üzdü mü ucube oysa ki sana daha hiçbir şey söylemedim". Gözlerim dolmaya başladı her şey tekrar olacaktı insanlar tekrar beni eziklemeye başlayacaktın.... *** "Anne sende şirket için evlendin eline ne geçti ki" ...