"Ne kadar üzüntülü gezinmen da bir önemi kalmadı, nasılsa bu gece paketi de gidecek." (HEİZE)
Sabah yoonginin aramasıyla uykumdan kalkmıştım. Gece o kadar yorulmuştum ki hemen uyumak istiyordum ancak min hyunu düşünerek beni uykumdan dikkat çekiyordu onu çok özlüyorum gözlemlerim ger uyumak için kapattığımdan hemen min hyun beliriyordu o ve güzel anılarım. Ağlamam daha da artıyordu muhtemelen gözüm ağlamaktan şişmişti ama Telefonu uykulu bir halde elinde tutup kulağıma götürüyorum
"efendim"
"eun hala uyanmadın mı"
"geç yattım akşam yoongi-ah"
"annemle evden çıkacağız birazdan hazırlandık sende" şimdiye kadar geldi bugün gelinlik provası vardı hemen yataktan kalktım ne olacağını bile şaşırmıştım. "tamam kapatıyorum" telefonu kapattım üstümü giyindim.
Yoonginin gelişiyle hemen aşağı koşmuştum oğlu kez saçımı düzeltip arabaya doğru yürüdüm. Yoongi arabadan inip kapıyı açmıştı arkadas bayan mini görmemle selam evim.
"hoş geldin yanına".
"Hoş buldum efendim nasılsınız"
"iyiyim yuvaları asıl seni sormalı streslisindir şimdi sen" . Gülümseyip bayan mine baktı "birazcık"
"olur böyle şeyler ben babanızla evlenirken kalp krizinden canımızı alacağımızı zannettim heyecandan ne yapacağını". Yoongi ile kahkahaya bakıp kahkaha atmıştık. Bayan min annemin neden gelmediğini sormamıştı moralimi bozmak istemiyordum. Geleceğimiz yere vardığımızda
"yoongi bunlardan sonrasını biz hallederiz sen yapabilirsin"
"ne bende seninle gelmeyecek miyim"
"hayırlardan düğünden önce göremezsin sabret önünde bir hafta kaldı" yoongi bizi ikna etmeyi düşünmek için ısrar etmemişti oflayıp bana geldi. "
"ne geçimlerini bende ev işleriyle uğraşayım bari boş durmaktan iyi zararı da halletmem lazım".
"fotoğrafını atarsın" sinsice gülümseyerek "ne hayır ben seni göremiyorsam sen de beni göremezsin" intikam alış şekline hayran kalmışım. Kafa iki yana sallayarak "akıllanmazsın" bayan min arabadan inip beni bekletti yoongi bana yaklaşıp öpücük kondurup geri çekilmiş " istemek ne varsa dile getir annemi geri çevirecek biri değildi" inmeden önce seni seviyorum diyip kaçmıştım.
***
Gelinlik seçimi sonunda bitmişti bayan min ve ben sadelikten yanak ama diğer gelinliklerde çok desenli seçim yapmış zorlu olsa da bir tane seçmiştik sonunda.
*denediği gelinlikler*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTAR BENİ -MYG
General Fiction"Ne oldu gerçekleri duymak yoksa seni üzdü mü ucube oysa ki sana daha hiçbir şey söylemedim". Gözlerim dolmaya başladı her şey tekrar olacaktı insanlar tekrar beni eziklemeye başlayacaktın.... *** "Anne sende şirket için evlendin eline ne geçti ki" ...