-Bay Odun Yoongi-

71 5 0
                                    

Gülümse, sanki hiç bir şey yokmuş gibiBöylece seni ne zaman özlesem,Hatırlayabilirim

 EYES, NOSE, LİPS  



Bugün bir içimde büyük bir sıkıntı ile uyandım nedendir bilinmez kötü bir şey olacağını düşünüyordum birkaç gün okula gitmediğimi hesaba katarsak bugün okula erken gidip Mi Cha dan eksik kaldığım konuları almak zorundaydım konulardan eksik kalmayıp sınavlardan düşük almamalıydım sırt ağrılarımla yataktan kalkmaya çalıştım banyoya girip sıcak bir duş alarak kendime gelip kahvaltıya indim.

Hayret sesiz bir kahvaltı ortamındaydım şuan babamın laf sokmaları yoktu kesin büyük bir şey olacaktı artık buna o kadar emindim ki. Çantamı alıp arabaya doğru yürüdüm, bugün keşke okula gitmeyip evde yatağımda uzansaydım hiçbir yere çıkmak istemiyordum. şöförün seslenmesiyle geldiğimizi anladım. Bahçe kapısında durup okulu izlemeye başladım zilin çalmasına daha vardı acaba kantine mi gitseydim sınıfta oturup da yoongiyle karşı karşıya gelmek istemiyordum. Bahçede okula doğru giderken kafamı sağa çevirmemle yoongiyi ve arkadaşlarını görmüştüm bu odunun da arkadaşı olabiliyormuş meğersem, içlerinden sarı saçlı gülünce, gözleri kaybolan çocuk bana bakıp tebessüm etmişti, ne yoonginin arkadaşı bana gülmüş müydü ? bende tebessüm edip okula doğru yürürken yoonginin sesini durdum " Jimin bir daha o kıza güldüğünü görmeyeceğim" dedi şimdi de arkadaşlarına mı beni kötüleyecek ti

" yoongi kızın ne suçu var sen sevmemiş olabilirsin ama bize bir şey yapmadı hem iyi bir kıza benziyor." Jimin denen sarı saçlı çocuğun böyle demesiyle yoongi ye bakıp gülmüştüm demek ki arkadaşlarının benle sorunu yoktu diğer çocukların sesi çıkmıyordu bende artık sınıfa doğru yürüdüm ne de olsa yoongiyle karşılaşmamak için kantine gidiyordum. Sınıfa girip Mi Cha nın yanına oturdum tam onunla konuşacaktım ki sıradan kalkıp sınıftan çıktı başladık yine triplere bunun benimle derdi neydi onu anlamadım.

Sınıf yavaş yavaş doluyordu, yoongi ve arkadaşları da sınıfa girmeye başladı fark ettim de sınıfı hiç gözlememişim jimin bana bugün bakmasaydı sınıfta olduğunun dahi farkında olmayacaktım. Sınıf öğretmenin gelmesiyle bütün dikkatler ona verildi. " Çocuklar bu sene sonu bir üniversite sınavına gireceksiniz çalışmalarımız ne kadar çok olsa da bazı öğrencilerin dereceleri hala düşük bu yüzden bugün bir deneme yapılacak" bütün sınıf oflamaya poflamaya başlamıştı şimdiden buna gerek var mıydı şimdi ki bende bugün ne olacak diye bekliyordum. " deneme sonucunuza göre derecesi yüksek olan ve derecesi düşük olan bütün yıl boyunca beraber oturacak bu süre zarfında denemeler devam edecek " bu kadar saçma bir sistem duymamıştım neden biz onunla aynı sıraya oturmak zorunda kalacağız ki hoca devam etti "ders çalışma yönteminiz size ait eşinizin ders notu sizi de etkiler unutmayın bunlar sözlü notu olarak size geri dönecek unutmayın ki diploma notu önemli şimdi denemeye çalışın lütfen."

Hoca sınıftan çıkar çıkmaz sınıfta bir gürültü koptu herkes denemeye odaklanmaya çalışıyordu. 4 kişi hariç birincisi tabi ki yoongi ve onun önünde olan altı çocuktan üçü sanki sınav umurlarında değilmiş gibi davranıyorlardı bunlardan biri jimin çok rahat bir şekilde oturmaya devam ediyordu önüme dönüp birkaç soru çözüp testi kapatıp biraz sıraya kafamı koyup gözlerimi kapattım.

Matematik hocası elinde testlerle sınıfa girdi testleri dağıtmaya başladı. "çocuklar sınav sonuçları hafta sonu okunur ve sınıf guruplarına atılır oradan bakıp oturacağınız kararlaştıktan sonra pazartesi oturmaya başlarsınız sınav süreniz 1 saat" 

KURTAR BENİ -MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin