-İptal-

46 3 1
                                    


Ağlamanıza katlanamıyorum

Onun yerine ben ağlamak istiyorum.

Bunu yapamayacağım halde.

-BEGİN-


bu evliliğin o kadar sahte olduğuna inanmıştım ki herhangi bir duyguya kendimi kapatmıştım ama neden şimdi öyle hissetmiyorum neden yoongi bana yaklaşmaya başladığında kendimi bu kadar heyecanlı hissediyordum normalde bunu istememiş olmama lazımdı. Kalbim sanki gögüsümden çıkacakmış gibi atıyordu o da sesini duyuyor muydu yaklaştıkça gözlerimi kapattım küçük bir öpücük vermişti  sanki gezegenleri görmüş gibi olmuştum bunları görmem, hissetmem çok saçma geliyordu daha önce bu duyguları bilmemiş olmam dolayısı ile saçma geliyordu.


" hadi hayatım gidelim" donuk bir şekilde bakarak kafa sallamıştım beni arabaya bindirdiğinde kameralar hala bizi çekiyordu yan tarafıma oturup arabayı çalıştırdı konuşmuyordum  "niye konuşmuyorsun sadece basit küçük bir öpücüktü" ne bunu hiç bir şey olmamış gibi söyleyemezdi, basitmiş gibi tanımlıyordu gördüğüm o gökyüzünü berbat etmişti onun bu kadar küçümsemiş olması beni kötü hissettirmişti.

 "orada öpmek zorunda değildin neden yaptın ki zaten" sinirlenmiştim artık "abartıyorsun eun görende ilk öpücüğün zanneder küçük bir şeydi fazla büyütüyorsun" ne yani beni her önüme gelen kişiyle öpüşmüşüm damgası vurmuştu ya yani ben sürtük müydüm o kadar iğrenç bir insan değildim 

"tabi ki de büyütürüm ilk öpücüğümü sevdiğim adama vermek istiyordum" ona bakarak devam ettim "ama sen onu mahvettin mutlu musun hem de bir sürtük muamelesi yaparak"

"küçük masum bir öpücüktü takılma hem bunu unut öyle daha kolay olur yaşanmamış gibi" daha çok sinirleniyordum küçük değ öpücükten bir sürü duygular çıkıyordu o beni öptüğünde güzel duygular hissetmiştim daha önce hiç hissetmediğim ama onun tam tersi olmuş olduğunu bilmek beni üzmüştü kendimi kötü hissediyordum  yoongiye beni öptüğü için kızmıyordum benim için ilk öpücüğüm ne kadar önemli olsa da kızmıyordum kızdığım şey bunu basite indirmesi sanki boş işlerle uğraşıyormuşum gibi davranmasına sinir olmuştum aramız iyi giderken hepsini berbat etmişti.

eve geldiğimde hiç bir şey demeden arabadan inmiştim eve geldiğinde annem daha yoktu bende yukarı çıkıp ilk önce perdemi örterek yatağıma uzandım. Yoonginin yaptığı muamele aklıma geldikçe  ağlayasım geliyordu daha fazla durursam ağlardım bunu biliyordum kalkıp üstümü giyindim elimi yüzüm yıkadım kendime gelmek için.

 guruptan mesajlar geliyordu bakmak istemiyordum ama çocuklara ayıp olurdu.


hoseok:

millet haberleri gördünüz mü 


taehyung:

gördük de neden bu kadar heyecanlanıyorsun 


jimin :

nasıl heyecanlanmayalım yoongi eunu öptü 


yoongi: 

bu konular açmayın basit bir öpücüktü neden bu kadar uzatıyorsun 


namjoon:

KURTAR BENİ -MYGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin