Sonunda o çok beklenen an gelmişti bizim için ve saçımdaki son rütuşlar yapılıyordu. Yoongi ile artık buradan karı koca olarak ayrılacaktık bu duygu beni çok sevindiriyordu. Son zamanlar artık o kadar yorulmuştuk ki düğün salonu, ev, taşınma işleri bizi çok yormuştu. Çocuklara çok minnettardım onlar olmazsa daha çok yorulabilirdik buna emindim. Hiçbir zaman yaptıkları işte yorulduklarını söylemediler şirketteki işlerini aksattılar ama hep yanımıza geldiler.
Saçımın da bitimi ile artık ayağa kalmıştım gelinliğimi düzeltiyorlardı içeri jimin, jungkook, taehyung, ve seokjini gelmesiyle onlara dönmüştüm.
"aman tanrım bu güzellikte ne" jimin konuşmasıyla ona bakmıştım
"teşekkürler jimin-ah. Siz neden geldiniz bir sorun mu var yoonginin yanında olmanız lazımdı"
"biz kız tarafındanız burada olmamız gerekiyor"
"seokjin haklı eun onu da artık yoongi düşünsün biz senin tarafındayız sana herhangi bir saygısızlığın da bize söyle ki biz kız tarafı olarak onu dövelim" taehyungun bunu demesiyle durduramadığım kahkahamı bırakmıştım. Jungkooka baktığımda gözlerini dolduğunu görmüştüm.
"jungkook ne oldu bebeğim ağlıyorsun"
"çok güzel olmuşsun. Seni kardeşim olarak görüyordum evlenecek olman biraz beni duygusallaştırıyor sadece" küçük bebeğim benim onu ağlayarak görmek beni çok üzüyordu yanına gidip sarıldım.
"eğer makyajımın akmasını istemiyorsan ağlamayı durdurmalısın sana dayanamıyorum" ağlamasını durdurmaya çalışarak gözlerini sildi.
"bak ağlamayı kestim ağlama makyajın akar yoongide bizi öldürür sonra"
Kapımın çalmasıyla artık vaktin geldiğini anlamıştım. Derin nefesler alıp veriyordum heyecandan sanki kalbim çıkacak gibiydi. İçeri yoongi, namjoon, hoseok girmişti arkalarında ise bayan min vardı. Yoongiyi görmem ile donup kalmıştım çok yakışıklı olmuştu tanrım ben nasıl bir adamla evleniyorum.
" biri bana rüyada olduğumu söylesin eunn çok güzel olmuşsun tanrım bu gelinliği nasıl seçtiniz anne" annesine dönüp sitemine devam etmişti.
"sus yoongi sus. Eun güzel bir kız tabi ki de güzel duracak" bana dönüp devam etmişti.
"kızım anneni gördüm daha yeni, buraya uğradı mı" bayan min demese annem aklıma dahi gelmezdi. Buraya hiç uğramamıştı kızını demek ki gelinlik içerisinde görmek istemiyordu.
"ah hayır efendim muhtemelen işleri vardır aşağıda" moralimin bozuk olduğunu gören namjoon konuşmayı devraldı.
"neyse yoongi ile eun biraz yalnız kalsın konuşacakları bir şey vardır biz aşağı inelim onlar gelir" çocuklarda namjoona hak verip aşağı indiler.
"bunun için üzülmene gerek yok artık hep yanındayım"
"biliyorum sadece son zamanlarımda yanında olmasını istedim ama o bunu bile çok gördü"
"keşke elimden bir şey gelse bebeğim"
"neyse boş ver unutalım bunu bugün mutlu günümüz" toparlanıp koluna girmiştim aşağı inme zamanımız gelmişti.
Aşağı inip nikah memurunun yanına doğru yürümüştük. Konuşmasını yapmak için namjoon sahneye geçmişti düğün sunumunu yapacaktı
"Kıymetli misafirler! Evlenme kararlarını alan ve sizlerin de şahit olmanızı isteyen Kim Eun ve Min Yoongi çiftine destek olmak üzere, bu en mutlu günlerinde yalnız bırakmayıp geldiğiniz için onların adına hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Hoş geldiniz!" bir akış tufanından sonra konuşmasına devam etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTAR BENİ -MYG
General Fiction"Ne oldu gerçekleri duymak yoksa seni üzdü mü ucube oysa ki sana daha hiçbir şey söylemedim". Gözlerim dolmaya başladı her şey tekrar olacaktı insanlar tekrar beni eziklemeye başlayacaktın.... *** "Anne sende şirket için evlendin eline ne geçti ki" ...