סטפן"יש לי הפתעה בשבילך,אחי" מארק כרך את זרועו סביב כתפי והוביל אותי אל המסדרון עם החדרים האחוריים של המועדון.
"מה עשית?" הרמתי גבה לעברו.
"בוא נגיד שאתה תמות על זה" נמרח על פניו חיוך זדוני.
חייכתי אליו בחזרה.
אני מת על השטויות שלו.
נעצרנו מול דלת שחורה,כשהוא מוציא מפתח מהכיס ופתח את הדלת.
עיני ישר נחתו על שתי בחורות הלבושות בהלבשה תחתונה ויושבות על הספה מולנו.
אחת בלונדינית והשנייה ברונטית.
פאק,אני חולה על זה.
מארק הרים את אגרופו באוויר לעברי ואני נותן לו אגרוף.
"אני אתן לך להמשיך מכאן" אמר,קרץ לעברי ויצא מחדר.
"טוב בנות הגיע הזמן לשחק קצת" אמרתי בקול סקסי וצרוד.
הבנות חייכו אלי, קומו מהספה והתקדמו אלי....................
"זה נעים, נכון, בייבי?" שאלה הבחורה שמצצה לי את הזין, וקולה גרם לי לעצום עיניים בכוח, ורגע אחרי לפקוח אותן ולהשפיל אליה מבט. לא היה מראה יפה מזה. ראיתי את קווי המתאר של ראשה אבל כשניסיתי להתמקד בתווי פניה... כישלון מוחלט. היא החליקה את לשונה לאורך הזין הקשה שלי, ואני נדחקתי בין שפתיה, נשענתי אל תוך הפה שלה וחיוך ישנוני עלה על פניי. "זה נעים לך?" היא לחשה סביב הזין שלי. "ששש," הייתה התגובה היחידה שלי. עצמתי עיניים. ברונטית החליקה ציפורן חדה במעלה הירך העירומה שלי, וצמרמורת קלה חלפה לי בעמוד השדרה.
הג׳ינס שלי היו כרוכים סביב קרסוליי, והסתכלתי על המראה שנמצאת מולי,ראיתי את עצמי ברור יותר.
החולצה שחורה עם שרוולים מקופלים כלפי מעלה, החולצה הייתה פתוחה וחשפה את החזה והבטן,השרירית שלי.
נצץ מזיעה שמקורה באלכוהול שהופרש לי מהגוף.
בשעה שהתחת של האישה שמולי היה מול המראה.
פלחי הישבן הרחבים שלה היו מונחים על עקביה, והראש שלה נע קדימה ואחורה.
זוג זרועות התעקל סביב צווארי מאחורה,ובזמן שהבחורה שהייתה מולי על הברכיים מצצה לי, האישה שהצמידה את הציצים העירומים שלה לגב שלי, לחשה לחישות מתוקות של פנטזיות קטנות באוזני.
"אתה סקסי כל כך,מר קווין," היא נשפה כנגד עורי. ציפורניה החליקו במורד הזרועות שלי. "כל כך חזק. כל כך מושלם. כל כך רע."
"מה שתגידי, מותק," לחשתי לה בחזרה, והלשון הרטובה של הברונטית גרמה לחשמל בעורקיי לפעום.
הזמן חלף, הלחץ נבנה, עד שהפך לכדור של אש בבסיס הזין שלי. גמרתי. חזק. כרכתי את האגודל והאצבע המורה שלי סביב בסיס הזין וליטפתי בעדינות. שפתיי נפשקו, ורוקנתי את את עצמי לתוך הפה של הזרה היפהפייה, כשנסקתי גבוה על גלי האורגזמה שלי.
פקחתי עיניים והשפלתי מבט אל הברונטית שליקקה שפתיים והרימה אליי עיניים. פיתלתי אצבעות בשערה, הטיתי את ראשה לאחור והחזקתי אותה שם.
"בלונדה, עכשיו תורך"
"כן,אדוני" היא אמרה בקול סקסי בזמן שהן החליפו ביניהם.
"מה את רוצה שאני יעשה לך?"
"שתזיין אותי,מר קווין" חייכתי חיוך זדוני. "גם אני" הצטרפה הברונטית שישבה מאחוריי וליטפה את הקרקפת בצפורניים חדות שגרמו לעיניים שלי להתגלגל אל אחורי ראשי ולגניחה עמוקה לטפס בגרוני.
"פאק, אני מת על החיים שלי," נאנחתי.
"תעלו על הספ...." הדלת נפתחה בתנופה והוטחה בחבטה כנגד הקיר, מה שגרם לשלושתנו להסתובב לעבר הרעש.
בחורה הכי סקסית שראיתי בחיי,עמדה שם לבושה בשמלת מיני אדומה,שערה היה נפוח ומתולתל הארוך שלה נפל על גבה עד ישבנה.
הזין שלי מיד התקשה שוב,רק מהמראה שלה.
פאק.
מי זאת?!
עיניה נפערו כשקלטה לאיזה מצב נכנסה.
הן ירדו ישירות אל הזין שלי.
"אומאיגד.אני כל כך מצטערת חשבתי שזה השירותים!" היא הייתה כל כך מבוהלת ופיה נפער מהלם.
כשהיא חזרה לעצמה,היא תפסה בידית של הדלת וסגרה אותה במהירות.
"מה זה היה עכשיו?" לחשה הבלונדינית.
פאק,רציתי שהיא תסתום את הפה שלה.
מי זאת הייתה לעזאזל ?!.........
אחרי שסיימתי לזיין את שתי הבחורות בחדר האחורי,חזרתי אל הבר וראיתי שמארק רוקד עם שתי בחורות כוסיות.
"שתי שוטים של טקילה" צעקתי לעבר הברמן.
כל הזמן הזה שזיינתי את הבחורות חשבתי על הבחורה שנכנסה לנו ״בטעות״ אל החדר.
היא חייבת להיות איפשהו פה,אני בטוח בזה.
יד נחה על כתפי,מה שגרם לי להסתובב על הבן אדם ששייך לה.
מארק נראה מסטול מתחת.
"נו איך היה?!" צעק באוזני,בגלל המוזיקה החזקה ברקע.
"פאק,אחי. הרסת לי את האוזן!"
ראשו עף לאחור בזמן שהוא צוחק בקול רם.
מה שגרם לאנשים שיושבים מאחוריו להסתובב אלינו ולהסתכל לעברנו במבט מוזר.
אידיוט.
"אתה לא מאמין מי נמצאת פה" אמר אחרי שהוא סיים לצחוק.
"מי?"
"דנה" הרמתי גבה.
מרק ראה את הבלבול בפניי.
"היא עובדת שלנו" אה,נכון הבלונדינית הכוסית.
"מה איתה?"
"היא נמצאת פה עם איזו חברה שלה והיא סקסית ברמות,אחי" נמרח חיוך על שפתיי.
"כמה סקסית?" שאלתי.
"סקסית ברמה כזאת שנופל לך הלסת לרצפה"
פאק,עד כדי כך?
אני חייב לראות אותה.
"איפה הן?" מארק סמן עם ראשו לעבר הרחבה,מבטי עובר ישר לשם ואני מזהה ישר את דנה אך רואה שלידה רוקדת בחורה ובחור.
פאק,זאת הבחורה שנכנסה לחדר קודם לכן.
אני לא מאמין לזה.
YOU ARE READING
המזכירה שלי . ספר ראשון בסדרה
Romanceמרי היא בחורה צעירה בת 21,עובדת בתור מזכירה כבר שנתיים והיא שונאת את הבוס שלה מכל ליבה. סטפן קווין. הוא תמיד רשע אליה מתייחס אליה כאילו היא ילדה קטנה שהוא לא חייב לה משהו. יום אחד היא החליטה שהגיע הזמן לנקום בו. היא רוצה להיות הבחורה הראשונה...