סטפן"אני יכול להפשיט אותך?" שאלתי,כאילו אני צריך לקבל ממנה רשות.
עד עכשיו בחיים לא חשבתי שאני צריך לבקש רשות.
עם כל האחרות, תמיד ידעתי שהן רוצות בזה.
אבל עם מרי זה היה שונה,זה היה הפעם הראשונה שלה ואני רוצה שזה יהיה מושלם בשבילה.
"אני מאוד מקווה שתעשה את זה." לחשה וכרכה סביב מותני את הרגליים שלה.
פאק, זה היה כמו להיות שוב נער ששוכב במיטה עם פוסטר פורנו מעל הראש, רק טוב יותר. היא לא הייתה צריכה לבקש פעמיים. התכופפתי קדימה והצמדתי את שיניי לפטמה הזקורה מתחת לחזייה הדקה והחולצה שלה,סחטתי ממנה גניחה עמוקה והקשתת גב, שגרמו לה להרפות מעט את שרירי רגליה הכרוכות סביבי. התמהמהתי
ושוטטתי לאט אל השד השני, לעשות שם את אותו הדבר, אלא שהפעם הצמדתי את ידיי אל קימורי המותניים הצרים שלה.
מעכתי אותה חזק בידיי, והשיניים שלי גירו את הניצנים הרגישים שלה. התאמה כל כך מושלמת.
הקולות האלה שהיא השמיעה היו נפלאים.
"אלוהים,טיילור" לחשתי וסימנתי מסלול של נשיקות מעל החזה שלה, בחזרה אל צווארה שהעלה כתמים אדמומיים. הוא עטה כמה גוונים של ורוד ואדום. רציתי לצלם את כולם כדי לאונן עליהם אחרי שזה ייגמר.
הרגליים שלה נשמטו ממותניי ונחתו לצידי ירכיי בחבטה. הפה שלי נדד אל אוזנה. "את בטוחה בזה,טיילור?" שאלתי אותה על בטוח בשביל לדעת אם היא רוצה בזה באמת.
"כ-כן" אמרה בצרידות.
החלקתי יד בין גופי לבין גופה והצמדתי אותה לגבעה שלה, כמכריז בעלות. גיריתי אותה ודחקתי את אצבעותיי אל החום שלה. היה שם כל כך הרבה חום.
חייכתי כנגד צווארה והחלקתי את לשוני לאורך הלסת שלה, אל השפה התחתונה ונישקתי לפיה.
החזקתי אותה חזק יותר עם הבטחה לחזור לשם אחר כך, והחלפתי את כף ידי בזקפה הנואשת שהסתתרה מתחת לג'ינס שלי. מיקמתי אותה בין רגליה, והחום שלה הבטיח לי דברים בתמורה.
האגן שלה התרומם,ניצלתי את זה בשביל למשוך ממנה את החצאית ואת התחנונים שלה.
היא הייתה מולי חצי עירומה ולא יכולתי יותר להחזיק מעמד.
אנחה שקטה נפלטה מבין שפתיי. זה היה קול שלא זכרתי שהשמעתי אי פעם בחיי.
והפשטתי אותה לאט. פיסות של עור נחשפו לעיניי עם כל פיסת בד שהרמתי, שמשכתי מעל גופה את חולצתה ומיד אחריה את החזייה.
כשהסתכלתי עליה והחליפו את כל המחשבות שפעם היו שולטות בכל רגע כזה.
נקייה מדי.
בלי סימנים.
בלי צלקות.
בלי קעקועים על הזרועות.
היא שלי, אפילו שאני מרגיש שלגעת בה יהיה פשע.
"פאק," לחשתי לעצמי.
פשטתי מעליי את בגדיי במהירות ונשארתי רק עם תחתוני בוקסר שחורים צמודים. התמקמתי בין רגליה הפשוקות. הזין הקשה כמו אבן שלי היה מונח על חום גופה,כשנשענתי קדימה.
שלחתי את ידי אל הדגדגן שלה והאגודל שלי נע ברכות עליו. עיניה נעצמו כאילו אני כבר מזיין אותה.
זה גרם לי לרצות להאריך יותר. למשוך את הרגע הזה עד כמה שרק אצליח.
מעולם לא רציתי בכך קודם.
מה היא עושה לי.
החלקתי אצבע אחת בין הקפלים שלה ופלטתי נשיפה, כשהחום המסוכן שלה הכה בעורי. היא הייתה חשופה, חלקה ומשיית, ולא יכולתי לעצור את עצמי. התכופפתי למטה לטעום אותה. ברגע שעצמתי עיניים ונגעתי בה בלשוני, הייתי אבוד. זה היה יותר טעים מדבש,וזה גרם לי לגנוח כשליקקתי אותה, ליטוף אחרי ליטוף. הצמדתי אותה לשטיח, יד אחת על בטנה והיד השנייה מועכת את פלח הישבן שלה, לשה להנאתי, מקרבת אותה אליי, כי הרגשתי שאני כבר לא יכול להסתפק רק בלשון שלי.
הנשימות שלה נהיו מהירות והנשימות האלה נהיו כבדות יותר.
"את כל כך פאקינג טעימה,טיילור" גנחתי לתוכה.
"אתה..." התשובה שלה נקטעה ברעד שחלף בירכיה כשכרסמתי ושאבתי את הדגדגן שלה והחלקתי אצבעות לתוך הכוס המהודק שלה. היא התכווצה סביבי וגיריתי אותה דחקתי פנימה אצבע מעוקלת שהייתה נחושה לכבוש את נקודת הג'י שלה ולהכריז בעלות כשלי. "אה..." היא התנשפה בפראות, ופלחי ישבנה התכווצו. "אה..."
טמנתי את פניי עמוק יותר, טעמתי הכול. היא הייתה רטובה,חלקלקה. החלקתי את אפי באמצע שלה וטעמתי באיטיות את הפתח שלה. אחר כך החלקתי את אפי מעל הדגדגן וכרסמתי אותו בין שיניי.
"סטפן" היא התנשפה, וההתנשפות נשמעה כמו תפילה חרישית. הרמתי עיניים וראיתי אותה משפילה אליי מבט, ושתי ידיה משכו בשערה המתולתל. המראה שלה עומדת להתפרק כל כך העמיד לי, ונשבעתי לא להתיק את מבטי עד שהיא תגמור סביב האצבעות שלי. גנחתי כנגד עורה במצמוץ איטי ומקניט והלשון שלי שרטטה מעגלים איטיים. כשהסתכלתי עליה, וכשהיא התכווצה סביבי והגוף שלה התאבן,
ראיתי אותה משחררת וגומרת... חזק. עצמות הלחיים שלה בלטו, והגבות התרוממו וברגע הבא כל האוויר אזל מגופה. ליקקתי אותה באיטיות ודחקתי את האצבעות שלי פנימה והחוצה כדי לגרות ולסחוט ממנה כל גל אחרון של האורגזמה שלה.
היא בלעה במאמץ. חייכתי. היא נדה בראשה. הפסקתי לזוז.
עד שהחלקתי יד למטה אל הקרסול שלה, הרמתי אותו למעלה והנחתי אותו על הכתף שלי, הצמדתי נשיקה עדינה לשוק שלה והחלקתי ציפורניים לאורך ירכה.
מרי רק הסתכלה עליי בעיניים פעורות. שלחתי באיטיות יד אל הרגל השנייה שלה וחזרתי על אותו תהליך, הנחתי אותה על הכתף השנייה שלי ופישקתי אותה לרווחה מולי.
"את בסדר?" שאלתי בקול מחוספס.
היא רק הנהנה כתשובה. לא הסרתי את עיניי מעיניה, כשדחפתי את תחתוני הבוקסר שלי למטה בעוד הרגליים שלה מונחות על כתפיי. זרקתי קונדום בינינו. ועכשיו הרמתי את אותו, פתחתי אותו בשיניי והסתכלתי עליה מסתכלת עליי, כשגלגלתי אותו על הזין שלי. מרי ליקקה שפתיים כשהיא שקועה בפנטזיית העתיד שלנו. התשוקה שלה לרגע הזה ממש הייתה אמיתית.
הנחתי ידיים על השטיח משני צדדיה, גיריתי את הפתח שלה בזין העומד עד כאב שלי. לא בזבזתי זמן ונישקתי אותה, כשהיא התרוממה על מרפקיה והצמידה את השפתיים החמדניות שלה לשפתיי. "תצטרכי להתמודד עם עוד חמש אורגזמות לפני שתוכלי ללכת לישון," מלמלתי אל תוך פיה. "באמת?"
"אני רוצה לראות את עצמי בתוכך בכל זווית אפשרית."
"זה נשמע מתיש." היא נשכה את שפתייה.
פאק, היא כל כך חמודה!
גנחתי ונדחקתי לתוכה באיטיות,פנייה התכווצו מכאב. "את בסדר?"
"כ-כן. תיכנס,סטפן" היא גנחה.
נעתי קדימה בתנועה חדה. מילאתי אותה לגמרי, "אהה...." היא צעקה.
"פאק, את בסדר?" שאלתי בדאגה. מרי הניחה את ידה על לחי וידה רעדה טיפה.
"אני בסדר,רק אל תזוז אני צריכה להתרגל אליך כמה שניות" הנהנתי ונשקתי אל שפתייה.
"אני אוהב אותך,טיילור" היא חייכה אלי חיוך קטן.
"גם אני אותך" לחשה וליטפה את שערי.
היא הייתה פאקינג מדהימה.
הצמדתי את המצח שלי למצחה, "אתה יכול לזוז עכשיו" אמרה ונשקה לשפתיי.
התחלתי לזוז לאט עד שהתחלתי להרגיש אותה רפויה יותר,זזתי קצת יותר מהר כשהסתכלנו זה לזה בעיניים. "אה,פאק..." היא התנשמה.
גנחתי, יצאתי ממנה לאט ונכנסתי לאט בחזרה.
עצמתי עיניים רק לרגע ופקחתי אותן שוב ובהיתי לתוך עיניי הדבש המופתעות שלה. "הלוואי שהייתי בלי קונדום." ממש רציתי את זה. רציתי להסיר את הקונדום, לזרוק אותו ולהחליק לתוכה חשוף. היא אחזה בכתפיי ונעצה ציפורניים חדות בעורי. זה גרם לי לנוע חזק יותר,מהר יותר, התחת שלי עבד בקצב, בזמן שבהיתי לתוך עיניה של האישה הזאת שרק לפני חודש התעוררה לחיים בעולמי.
ואני שמח שזה סוף סוף קרה כי גיליתי אישה הכי מדהימה בעולם.
YOU ARE READING
המזכירה שלי . ספר ראשון בסדרה
Romanceמרי היא בחורה צעירה בת 21,עובדת בתור מזכירה כבר שנתיים והיא שונאת את הבוס שלה מכל ליבה. סטפן קווין. הוא תמיד רשע אליה מתייחס אליה כאילו היא ילדה קטנה שהוא לא חייב לה משהו. יום אחד היא החליטה שהגיע הזמן לנקום בו. היא רוצה להיות הבחורה הראשונה...