סטפן"אני יכולה לעשות בשבילך עוד משהו,מר קווין" כן למצוץ לי את הזין מתחת לשולחן שלי.
פאק,רגע מה חשבתי עכשיו?!
למה היא לבושה ככה לעזאזל?!
איפה הסוודרים המכוערים שלה?
כשהיא יצאה מהמשרד,עיניי ישר ירדו אל הישבן שלה ועל איך שהיא מזיזה את האגן שלה.
פי נפער למראה הזה ובזווית העין אני רואה שלמארק ירד ריר מהפה.
מרי נעלמה למשרדה של דנה והשאירה אותנו בהלם מוחלט.
אני חושב שאני מת והגעתי לגן עדן.
מה לעזאזל ראיתי עכשיו?
ולמה התחת שלה כל כך מדהים ושלא נדבר על הירכיים האלו!
ובמה היא לבושה היום!!!
כמעט קיבלתי התקף לב.
"זה היה עכשיו מלאך?" שאל מארק,כשהוא עדיין מסתכל על הקיר הזכוכית שהרגע ראינו דרכו את התחת של מרי.
"מה קרה לה?" שאלתי.
מארק הביט בי בשאלה.
"מה זאת אומרת?"
"למה היא נראית ככה פתאום? כשפעם היא נראתה... אתה יודע"
מארק נענע את ראשו,התיישב על הכיסא מולי ולגם מהכוס שלו.
"מה?" שאלתי בעצבים.
"כלום" הוא ענה ומשך בכתפו.
"דבר כבר!" נבחתי.
"היא עושה לך את זה" הוא אומר כשחיוך ממזרי נמרח על שפתיו.
אני תופס בעט שלי וזורק אותו עליו.
"כדאי לך לסתום את הפה שלך ,אידיוט" ראשו עף לאחור והוא צוחק כמו משוגע.
"אני כל כך צודק,נכון? היא מעמידה לך אותו" אני מטיח את כף היד על שולחני בעצבים, מה שגורם לו לצחוק חזק יותר.
אני הולך להרוג אותו.
"היא לא מעמידה לי שום דבר" אני אומר בשיניים חשוקות.
מארק מתרומם קצת,מסתכל על הזין שלי,החיוך שלו גדל יותר ואני יודע שהוא צודק כי הזין שלי בהחלט עומד בגללה.
"אני רואה אחרת"
"תעיף את העיניים שלך מהזין שלי!" הוא ממשיך לצחוק ותופס את הבטן שלו מרוב צחוק.
שיט,מי חשב שמרי תעמיד לי יום אחד את הזין.
בטוח שלא אני חשבתי על זה.
דפיקה נשמעת על הדלת ודלת נפתחת ישר בלי לחכות לרשות ממני.
מרי עומדת בכניסה,מסתכלת עלי ומעבירה מהר את מבטה אל מארק,שעדיין צוחק ושם עכשיו את כף ידו על פיו בשביל לעצור את עצמו.
מרי מרימה גבה ומסתכלת עליו במבט שאול.
"סליחה שאני מפריעה,מר קווין. אבל גברת קווין נמצאת פה" אמרה כשבדיוק אמא שלי עברה אותה ונכנסה למשרד.
"למה אתה אף פעם לא עונה לטלפון שלך!" אמא שלי צועקת כשהיא עוברת את מרי ומתקדמת אלי.
"את יכולה ללכת,מיס טיילור" היא מהנהנת,מסתובבת ויוצאת מהמשרד.
ואני שוב פעם מסתכל על התחת שלה,פאק.
אני מנסה לסדר את הזקפה שלי,בשביל שאמא שלי לא תראה אותו.
"הייתי עסוק" אמי נישקה ללחו של מארק והתיישבה לידו.
"לא מעניין אותי אם הייתה עסוק. כשאני מתקשרת אליך אתה עונה"
אני מגלגל עיניים,מתיישב בחזרה על הכיסא שלי ונשען לאחור.
"מה את רוצה,אמא?" היא שילבה את זרועותיה והיא נראתה מאוכזבת.
"הייתי בבית שלך קודם ובוא נגיד שמה שראיתי שם,אמא לא הייתה אמורה לראות את זה" פאק.
היא בטח מדברת על שתי הבחורות שהיו בבית שלי.
למה הן עדיין פאקינג שם?!
"למה בכלל באת לשם?"
"כמו כל פעם שאני באה לשם. בשביל להביא לך אוכל נורמלי!" היא צועקת עלי.
כן היא כועסת.
"מתי סוף סוף תמצא מישהי נורמלית ולא איזו זונה מהרחוב?! אתה כבר בן 32!"
"אמא אולי תשחררי אותי כבר? אני כבר לא ילד קטן שאת יכולה לנזוף בו"
אמא שלי קמה מן הכיסא,הסתכלה עלי באכזבה,"אמא תביני את זה,אני עשיר, חתיך וכל הבנות נופלות לרגליי. אני לא מחפש כלה ואולי לא בכלל" היא התקדמת אל הדלת,אוחזת בידית אך לא פתחה אותה,"הלוואי שיום אחד תפגוש בחורה שתגרום לך ליפול לרגלייה" אמרה ויצאה מהמשרד.
אמא שלי בהחלט מאוכזבת ממני,אבל מה אני יכול להגיד? אני אוהב את החיים שלי כמו שהם עכשיו.................
בהמשך היום מרי עשתה לי את היום קשה יותר ממה שחשבתי.
היא נכנסה למשרדי עם כמה תיקיות, אך לפני שהיא הספיקה להניח אותם על שולחני היא נתקלה בשטיח וכל התיקיות נפלו על הרצפה.
היא התכופפה שכך שהתחת שלה מכוון אל הפרצוף שלי! רציתי לקבור את עצמי במקום.
פאק איזה תחת יש לה,מה לא הייתי נותן לה רק בשביל לזיין אותה בחור הקטן הזה.
רציתי כל כך לתפוס אותה כשהיא הייתה מכופפת ולהכניס לתוכה את הזין שלי.
פאק, אני הולך לגיהנום.
אחזתי חזק בשולחן בשביל לעצור את עצמי מלקום, כמעט שברתי אותו לשניים מרוב מאמץ.
נשכתי את לשוני בשביל לא להוציא הגה מהפה.
אם היא תמשיך ככה,אני בטוח לא יכול לשלוט בעצמי מלהצמידאותה לקיר ולזיין לה את הצורה.
YOU ARE READING
המזכירה שלי . ספר ראשון בסדרה
Romanceמרי היא בחורה צעירה בת 21,עובדת בתור מזכירה כבר שנתיים והיא שונאת את הבוס שלה מכל ליבה. סטפן קווין. הוא תמיד רשע אליה מתייחס אליה כאילו היא ילדה קטנה שהוא לא חייב לה משהו. יום אחד היא החליטה שהגיע הזמן לנקום בו. היא רוצה להיות הבחורה הראשונה...