מריזה היה הסקס הכי טוב בחיים שלי!
טוב זה היה הסקס היחידי שעשיתי בחיי אבל זה היה מדהים.
אני עדיין לא קולטת את זה שאני כבר לא בתולה ועשינו את זה שלושה פעמיים.
בהתחלה לא יכולתי להזיז את הגוף שלי מהשטיח,אבל אז סטפן עזר לי להתנקות והרגשתי טוב יותר.
בזמן שנשארתי לשבת על השטיח,נהנתי מאח שחימם את גופי בזמן שסטפן הלך למזוג לעצמו משקה חריף.
כשהוא סוף סוף חזר אלי,הוא רק הסתכל עליי כמה דקות ונראה מותש לגמרי. "אתה בסדר?" שאלתי בדאגה.
"אני אומר לשאול אותך את זה" חייכתי אליו חיוך קורן בשביל לראות לו שהכל מצויין.
סטפן התכופף, וברכיו השמיעו קול התפוקקות כשהוא הניח את המשקה שלו על הרצפה והתמקם מאחוריי. רגליו החליקו משני צידי רגליי, כך שגבי היה צמוד לחזהו העירום. כשהוא נשען לאחור על הספה, הוא משך אותי איתו, והנחתי את ראשי על שרירי חזהו, כשאני פולטת אנחת סיפוק. סטפן הניח את ראשו על ראשי ונשם עמוק.
"אפשר להישאר ככה תמיד?" לחשתי.
סטפן צחק צחוק סקסי.
ידו החליקה ללסתי, וסטפן אחז בסנטרי בין אצבעותיו. "מתי שרק תרצי,טיילור" הוא רכן אל שפתיי ונשק להן נשיקה עדינה."מה השעה?" שאלתי ופיהקתי. הייתי כבר גמורה מעייפות.
"עייפה?" סטפן הניח את ראשו על כתפי והסתכל עליי מהצעד.
"קצת. אני צריכה לקום מחר מוקדם לעבודה בשביל שהבוס שלי לא התעצבן עליי" חייכתי אליו חיוך עייף.
"הבוס שלך עד כדי כך אכזרי?" הוא שאל עם חיוך ממזרי.
"אין לך אפילו מושג עד כמה" צחקקתי.
"באמת? מה הוא עשה לך שגורם לך לחשוב ככה?" מה אתה לא עשיתי לי.
רציתי כל כך להגיד לו את זה אבל לא הייתי מסוגלת.
אני עדיין לא מאמינה שהוא היה הראשון שלי,אם היו אומרים לי את זה לפני חודש שאני הולכת לשכב איתו ולהביא לו את בתולי, הייתי צוחקת להם בפנים.
"סתם. הוא לא אוהב שאני מאחרת לעבודה" נשכתי את שפתיי והמשכתי להסתכל על האח.
סטפן הצמיד נשיקה לצווארי,"אני חושב שהוא לא יעשה לך בעיות מחר. אני אטפל בזה באופן אישי" הסתובבתי על ברכיי, פישקתי את רגליי משני צידי מותניו וכרכתי את זרועותיי סביב צווארו. "כן? ואיך בדיוק תעשה את זה?"
שאלתי אותו בחיוך מבויש.
זרועותיו חיבקו את מותניי. "טיילור,את מזלזלת ביכולות שלי?" הוא הרים יד אחת על חזהו,מעל ליבו ושלח לעברי מבט פגוע.
צחקתי כל כך עד שגופי רעד מרוב צחוק,הוא הצטרף אליי.
נצמדתי אליו,החלקתי את ידי אל מאחורי עורפו וקירבתי אותו אלי.
רציתי לנשק את השפתיו המדהימות אך לפני הספקתי להגיע אליהם,סטפן הרים אותי בין זרועותיו ונשא אותי אל המדרגות.
"לאיפה אתה לוקח אותי?" שאלתי.
גוש הופיע בגרוני,רק מחשבה שהוא הולך לקחת אותי אל החדר שלו ולאיפה שהוא זיין את כל הבחורות שם לפניי.
נהיה לי פתאום בחילה פתאומית.
תפסתי בכתפיו וניסיתי להשתחרר מאחיזה שלו.
"סטפן תוריד אותי" לחשתי.
סטפן עצר בדיוק כמה צעדים מהחדר שלו,מבטו ירד אליי והוא הסתכל עליי במבט מבולבל.
"מה קרה?"
"אנ-י לא.... אה.... לא רוצה...
פשוט תוריד אותי שנייה" התחננתי.
סטפן הוריד אותי בלי להתווכח אך עדיין אחז במותני.
נעצרתי את מבטי על חזהו החשוף, כשהחזה שלי עלה וירד במהירות.
מה קרה לי פתאום?
לפני שנייה שכבתי איתו והייתי הכי שמחה בעולם.
למה אני ככה?
סטפן אחז בסנטרי והרים את מבטי אליו.
"טיילור?" הוא לחש.
נשמתי עמוק,עצמתי לשנייה את העיניים ואז פקחתי אותן שוב.
"אפשרי שאני ישן באחד מחדרי אורחים?" שאלתי.
בפעם הקודמת שמצאתי את עצמי בחדר שלו רציתי ממש למות מרוב מחשבות על מי הוא כבר עשה במיטה שלו ומי מאלה שהיו שם לפניי.
רציתי רק לברוח ממנו.
"למה? את לא רוצה לישון איתי?" הוא חפן את פניי והסתכל עלי במבט פגוע.
"זה לא זה. פשוט.... הייתה שם עם כל כך הרבה נשים ואני...." המילים פשוט נתקעו לי בגרון ולא ידעתי מה להגיד עכשיו.
סטפן נשק את אפי,אז את שפתיי וזאת הייתה נשיקה טורפת כאילו הוא לא רצה לשחרר אותי אף פעם.
"אני מבין לגמרי. הייתי חתיכת חרא פעם" הוא מלמל על שפתיי.
הוא בלע רוק לפני שעצם את עיניו.
בחרתי ברגע הזה להתרומם על קצות האצבעות שלי ולהצמיד נשיקה לשפתיו.
"הכל בסדר עכשיו,נכון? עכשיו אתה איתי" לחשתי אליו.
הוא פקח את עיניו וחייך אלי חיוך קטן.
"את טובה מדי בשבילי,טיילור. אבל אני אוכיח לך שאני יכול להיות בנאדם טוב יותר" הנהנתי והוא נשק את שפתייי, פעם אחת נוספת לפני שהוא הוביל אותי אל אחד מחדרי האורחים.
YOU ARE READING
המזכירה שלי . ספר ראשון בסדרה
Romanceמרי היא בחורה צעירה בת 21,עובדת בתור מזכירה כבר שנתיים והיא שונאת את הבוס שלה מכל ליבה. סטפן קווין. הוא תמיד רשע אליה מתייחס אליה כאילו היא ילדה קטנה שהוא לא חייב לה משהו. יום אחד היא החליטה שהגיע הזמן לנקום בו. היא רוצה להיות הבחורה הראשונה...