פרק 20

4.9K 128 5
                                    


מרי

לא הלכתי לעבודה היום,פשוט לא יכולתי להסתכל על סטפן.
מה זה היה הקטע הזה פתאום?!
מה הוא משחקת את עצמו קדוש זה לא כאילו שאני לא יודעת שהוא כבר לקח לכמה בחורות את הבתולים שלהם.
אז מה שונה אצלי פתאום?!
‏שילך להזדיין!
"מרי!! תפתחי כבר את הדלת!" צועקת דנה מעבר דלת הכניסה.
היא הגיעה לפני מספר דקות אך לא היה בי את בכוחות לקום אל הדלת בשביל לפתוח לה.
אני יושבת כבר שעה על הספה בסלון ואוכלת ‏גלידת עוגיות מהקופסה עצמה.
קירה הניחה את הראשה הקטן על ירכי ועצמה עיניים.
"לא רוצה!" צעקתי.
"מרי אני לא צוחקת איתך, ‏אם את לא פותחת עכשיו את הדלת זאת אני אשבור אותה! אל תנסי אותי!!" נאנחתי בכבדות וקמתי לבסוף מהספה.
פתחתי את הדלת,דנה נראתה עצבנית מאוד,היא לבשה את חצאית שחורה וחולצה צמודה אדומה כששערה הבלונדיני היה מבולגן ממש.
"מה קרה לך?" שאלתי כשהיא חלפה על פניי ונכנסה לדירה.
"עשיתי סקס ואת לא תאמיני עם מי" היא אמרה בעצבים.
סגרתי את הדלת ונשענתי עליה.
"מי?"
"שיט!!!!" היא צעקה פתאום ולא הפסיקה ללכת מצעד לצעד.
"מה קרה? את מתחילה ‏להלחיץ אותי" התקדמתי אליה ותפסתי בכתפיה.
היא נשמה עמוק,עצמה עיניים ופקח אותן שוב.
"‏טוב אז ככה. ‏אחרי שיצאתי מהבית שלך עצר רכב שחור מול הבניין ובדיוק סטפן יצא מהרכב" הנהנתי אפילו שלא רציתי לשמוע את השם שלו.
"סטפן לא אמר לי מילה אחת אבל הוא אכן חלף אל פניי במהירות כאילו לא הייתי שם"
כן זה מתאים לסטפן.
"מה אז קרה?" שאלתי.
"רציתי ללכת אחריו אבל אז מארק יצא מהמכונית וקרא לי. ובואי נגיד שהלילה ‏הלך לכיוון שלא באמת ‏תכננתי אותו בכלל" ‏או מיי גאד!
היא שכבה עם מארק?!
"את לא צוחקת נכון?! פאק. דנה, ‏מה לעזאזל עשית?" שמתי את כפות ידיי על פי הפעור.
"אני כזאת מטומטם,שיט!" היא משכה בשיערה חזקה כאילו היא רוצה ‏להתעורר מהסיוט הזה.
"מה זה היה עד כדי כך רע?" שאלתי בחשש.
"הוא היה מדהים!! וזאת פאקינג הבעיה. הוא הרס אותי בשביל כל הגברים אחרים בעולם!!" הגבות שלי התרוממות.
איזו כלבה!
‏למה היא מתלוננת היא לפחות עשתה סקס מדהים,מה שאני לא עשיתי!!
בגלל סטפן אידיוט הזה!!
"איפה הוא?" שאלתי אותה.
"עזבתי את הבית שלו לפני שהוא ‏התעורר" הנהנתי והלכתי לכיוון הספה להרים את ‏קופסת גלידה.
‏הושטתי לה אותו, "‏נראה לי את צריכה אותו יותר ממני" דנה הרימה גבה לעברי.
"מה קורה פה? מה קרה בסוף עם סטפן?" התיישבתי על הספה ועברתי את ידי בשערי.
"‏כמעט קרה משהו, אבל הוא עצר את זה ברגע שאמרתי לו שאני בתולה" לחשתי.
"מה?!" דנה זרקה את ‏קופסת גלידה על הרצפה.
"דנה,הגלידה!! ‏מה נסגר?!"
"עזבי את הגלידה ‏המזוינת! מה הוא בדיוק עשה לך,דברי"
"‏התמזמזנו,אמרתי לו שאני בתולה והוא אמר שזאת טעות ושהוא לא יכול להיות הראשון שלי. סוף סיפור"
"איזה אידיוט! ‏מה לעזאזל הבעיה שלו?! ‏יפה שלי,תקשיבי לי טוב את מושלמת ואל תתני לאף אחד להגיד לך אחרת,את מבינה אותי?!" הנהנתי כי היא צודקת לגמרי.
"עכשיו בואי. ‏אנחנו הולכות ביחד לעבודה"
"‏מה לא. את לא נורמלית אני לא הולכת לשום עבודה עכשיו כבר השעה‏ 1 ‏בצהריים. אני לא זזה מפה" דנה התחילה לצחוק ודחפה אותי לכיוון החדר שלי.
"אמרו לך פעם שאת מצחיקה? כי את לא. עכשיו קדימה ‏הגיע הזמן להיות סקסית אמיתית!"

המזכירה שלי . ספר ראשון בסדרהWhere stories live. Discover now