מריאצבעות השתעשעו עם הגוף שלי. אצבעות מוכשרות מאוד.
הבוקר יגיע, אבל שינה, בכל אופן, לא הייתה אפשרות סבירה כשהוא היה לצידי, נוגע בי כמו שהוא נוגע.
שכבתי על הבטן והוא שכב לצידי, גופו הקשה והחם שרוע לידי, וזה היה אולי הדבר הנפלא אליו להתעורר ביותר.
ידו החליקה על גבי במגע קליל כמו נוצה ונטמנה בין רגליי, מלטפת אותי בעדינות.
פרקי אצבעותיו הקשים חלפו שוב ושוב על התפר שבין איבר המין שלי לישבן. פישקתי את רגליי והרמתי את אגני למעלה, מעניקה לו גישה טובה יותר לאיבריי הלוהטים שהתחננו למגע שלו.
כשאתמול נכנסנו ביחד למיטה סטפן היה חייב עוד קצת ממני אז עשינו סקס שוב, זה היה מדהים ומטיש בו-זמנית.
לא הייתי מומחית עדיין לזה אבל ניסיתי בשבילו להישאר כמה שיותר ערנית עד שבסוף לא יכולתי יותר ונרדמתי באמצע.
אני מרגישה קצת רע בשבילו אבל הייתי חייבת לישון קצת.
"את ערה?" הוא שאל בקול צרוד משינה ומתשוקה.
"איך אפשר שלא ,כשאתה נוגע בי ככה?" נאנחתי כשעיניי עדיין עצומות אך טיפה פקוחות בשביל לראות את תנועותיו.
הוא התרומם על מרפק אחד ושתל שובל של נשיקות במורד עמוד השדרה שלי, גורם לעורי להצטמרר. השריטות העדינות של רפרו על עורי העירו לחיים את כל קצות העצבים שלי, שרטטו בציפייה לעוד. "כואב לך?" הוא מלמל על עורי.
נהמתי בשקט שכן.
"חבל מאוד" הוא אמר בקול צרוד וסקסי.
פתאום לא הרגשתי כאב שם למטה יותר ורציתי רק אותו בתוכי.
הרגשתי את הזקפה שלו נדחקת לירך שלי. ידו החזקה השתחלה מתחתיי והרימה אותי באוויר לפתע. הוא החליק כרית מתחתיי והניח אותי עליה. "מה אתה עושה?" שאלתי כשחיוך נמרח על שפתיי.
הוא גנח, "טיילור, פאק. אין לך פאקינג מושג עד כמה מדהים זה לראות את התחת שלך מורם גבוה באוויר ככה."
אצבעותיו החליקו סביב הדגדגן שלי, מגרות אותי, משגעות אותי. הוא ליטף אותי ושפשף לסירוגין, נוגע בי בדיוק בדרך הנכונה. הוא ידע בדיוק מה לעשות בי ואיפה לגעת בי כדי לגרום לי לאבד את העשתונות. אצבעותיי נסגרו מעצמן על הסדין והנשימות שלי הפכו קצרות ומאומצות. זה יהיה חסר טעם בכלל לנסות להביע במילים עד כמה נהניתי מהמגע שלו.
לא יכולתי לחשוב על כלום מלבד הזקפה שלו הנלחצת אליי ואצבעותיו המשגעות.
כשאצבעותיו נסוגו לאחור והתחילו ללוש את לחיי ישבני, מחליקות שוב ושוב במורד ובמעלה ירכיי, גנחתי בצער ובאכזבה. "רחב יותר" הוא מלמל, דוחף את רגליי לצדדים.
הרגשתי כשהוא רכן תחתיי נע המזרן מאחור בין רגליי.
שמעתי רשרוש של אריזת קונדום נפתחת בזמן שהוא המשיך להתגרות בי ביד אחת. גם ביד אחת, הוא שיגע אותי כהוגן. ואז הרגשתי את ראש הזין שלו נדחק אל הפתח שלי. עצמתי את עיניי בחוזקה והדפתי את ישבני
לאחור לעברו,גונחת לתוך הכרית כשהוא החליק לתוכי.
מי חשב שיהיה כל כך מדהים לשכב ככה עם סטפן!!
הוא פאקינג מושלם כל כך!
כשהזין שלו מילא אותי לא נותר כל מקום למחשבות. יכולתי רק להרגיש. כל-כך טוב, לעזאזל.
האופן שבו הוא אוחז בישבן שלי,אצבעותיו מתחפרות בבשרי, העניק לי ריגוש קליל של כאב, עטוף בעונג.
משכתי את הסדין כדי לכסות את עצמי. "מה קרה?"
"שום דבר" לחשתי.
סטפן הרים גבה לעברי ונראה לא מרוצה בכלל מתשובה שלי.
"מה קרה,טיילור? עשיתי משהו לא בסדר?" לא ידעתי אם הוא שואל מתוך דאגה או מתוך חרמנות,כי הוא רכן קדימה ונישק את מאחורי אוזני,"אם משהו לא נעים לך את יכולה להגיד לי. אבל את זה," קולו היה צרוד וסקסי כל כך,הוא תפס בסדין ומשך אותו בכוח, משליך אותו לרצפה וחושף את גופי העירום לעיניו. נסוגותי לאחור כדי להתיישב כיוון שלפתע הרגשתי חשופה מדי, אבל סטפן תפס בקרסוליי ומשך אותי לעברו. גבי קיפץ על המיטה ושיניי נקשו.
"סטפן!" צחקקתי וצרחתי בו-זמנית.
"קודם כל את בחיים שלך לא מפסיקה אותי באמצע סקס. ודבר שני,את לא תעיזי להסתיר את הגוף שלך ממני,זה ברור?" הוא ציווה.
ידיו החליקו במעלה רגליי ופישקו אותן רחב.
הוא נשכב על בטנו בין רגליי בקלילות בלתי מופרעת, פניו ממש מול האיבר שלי. עיניי נפערו ופי גם כן.
הוא הולך לרדת לי עכשיו?
הו אלוהים.
זה הפעם הראשונה שמישהו עושה לי את זה.
פאק זה ממש מלחיץ אותי.
נשכתי את שפתיי והסתכלתי רק עליו,סטפן החזיר לי מבט, "טיילור,תרגעי. אני רק הולך לאוכל את הכוס המתוק שלך" הוא מחייך אלי חיוך ממזרי לפני שהוא קבר את פניו בפתח שלי.
מפשק באצבעותיך בעדינות את הקפלים שלי. הלשון שלו החליקה על הדגדגן שלי. מותניי נורו מעלה והתנתקו מהמזרן אבל ידיו מיהרו לתפוס בי והצמידו אותי למזרן. "לא לזוז" הוא נהם.
הוא שתל נשיקות לוהטות ומתגרות במעלה ובמורד שפתיי התחתונות. הבטן שלי התמתחה והשרירים התכווצו עד שזה ממש כאב לי.
"הטעם כי מדהים שיצא לי לטעום בחיי" הוא גנח.
"אוי אלוהים" גבי התקמר מעצמו כשהוא העביר את לשונו באיטיות מייסרת על החריץ שלי, מסיים בכמה הצלפות מהירות על הדגדגן. התחלתי לראות כוכבים.
"פאק. סטפן." גנחתי כל כך חזק.
הוא צחק.
פיו כיסה את הדגדגן שלי ולשונו התחילה לעבוד במסירות וברצינות על האיברים האינטימיים שלי. התפתלתי בלי שליטה אבל זה לא היה חשוב כי ידיו היו סביב מותניי והחזיקו אותך מרותקת למקום כך שלא יכולתי להתרחק משפתיו ומלשונו. הוא היה פאקינג כל כך מושלם.
גמרתי תוך דקה וצעקתי את שמו. פעימות ליבי רעמו באוזניי ובראשי וכל גופי רעד. שכבתי פשוטת איברים על המזרן, רועדת עם זעזועי המשנה של האורגזמה שפילחו את גופי, האנדורפינים מציפים את ורידיי. דמעות החליקו במורד לחיי מעוצמתה של האורגזמה. עכשיו אני כל כך מבינה על מה דנה דברה כל הזמן הזה.
אני לא מאמינה שלא עשיתי סקס עד היום,פאק.
סטפן התרומם, נגב את סנטרו עם כף ידו ומסתכל עליי.
חייכתי אליו חיוך אוהב משגרם לו להישען על מרפקיו כשהוא נשכב מעליי.
"אז מה טיילור,איך היה?" הוא שאל עם חיוך ממזרי.
נתתי לו מכה קטנה על הזרוע וצחקתי.
"היית בסדר" משכתי מכתפיי כאילו שהוא עכשיו לא הרס לי את חיי הסקס שלי,כי הוא היה פאקינג מדהים ולא נראה לי שזה יקרה עם מישהו אחר חוץ ממנו.
"פאקינג מה אמרת עכשיו? אני הייתי רק בסדר?! אוי לא ממש לא את לא אמרת את זה עכשיו" הוא מחייך אליי חיוך זדוני,תפס במותניי ומסובב אותי על הבטן שהגב שלי מופנה אליו.
סטפן חילק נשיקות על הצוואר שלי עד שהוא יגע אל עמוד השדרה ומשם אל התחת שלי.
צמרמורת עברה בכל גופי וכל כך אהבתי את זה.
"איך הייתי,טיילור? ואני לא אשאל את זה שוב" הוא העביר את אצבעותיו על הפתח שלי ושוב נהייתי רטובה בגללו.
הסתכלתי אליו מעבר לכתפי,עד כמה שהוא נראה סקסי לא יכולתי יותר לעשות איתו עוד סקס,
זה כבר התחיל ממש לכאוב למטה.
צחקתי,"בסדר,בסדר. היית מדהים,מושלם, הגבר הראשון שלי והכי טוב שלי" מבטו השתנה למרוצה מאוד והוא רכן חזרה אל פניי.
"גבר ראשון והאחרון שלך,טיילור" פי נפער והוא נשק לשפתיי.
למה שהוא יגיד דבר כזה פתאום?
מאיפה הוא יודע שנהיה כל החיים ביחד רק אתמול עשינו סקס ראשון ורק אתמול הוא אמר שאנחנו זוג. כנראה שסטפן ראה את הפאניקה בפניי ואמר,"תירגעי רק צחקתי"
הוא הפסיק לחייך והתרומם מהמיטה.
פאק.
יכול להיות שפגעתי בו עכשיו?
לא התכוונתי לזה ככה,אני פשוט צעירה עדיין ולא חושבת כל כך על העתיד כרגע.
"סטפן אני מצטע..." הוא קטע את משפטי בכך שהוא נישק את שפתיי וחייך חיוך קטן. "הכל בסדר,טיילור. בואי נלך לאכול משהו ואז נסע למשרד" הוא הושיט לי את ידו ואני נתתי לו להוביל אותנו למטבח.
YOU ARE READING
המזכירה שלי . ספר ראשון בסדרה
Romanceמרי היא בחורה צעירה בת 21,עובדת בתור מזכירה כבר שנתיים והיא שונאת את הבוס שלה מכל ליבה. סטפן קווין. הוא תמיד רשע אליה מתייחס אליה כאילו היא ילדה קטנה שהוא לא חייב לה משהו. יום אחד היא החליטה שהגיע הזמן לנקום בו. היא רוצה להיות הבחורה הראשונה...