Someone else

147 8 7
                                    

Pokračování "For example me..."
Požadavek na díl od Dragondu15  děkuju moc♡.
Děj pokračuje chvíli po té, co se políbily....
-------------------

Enid's view

Ležela jsem s Wednesday na mé posteli a opírala se o její hrudník. Wed se mi jemně přehrabovala ve vlasech a pravděpodobnĕ byla zabraná v myšlenkách stejně, jako já.

V jedné ruce jsem držela stále papírek, na kterém byla napsaná dvě slova, která mě hřála na srdci pokaždé, když jsem si na ně vzpomněla. Hrála jsem si s ním a žmoulala ho mezi prsty a odhodlávala se k otázce, kterou jsem měla na jazyku už od první chvíle, kdy mě políbila.

,,Um-" začala jsem, abych si získala pozornost mé spolubydlící. ,,Povídej Enny," pobídla mě Wednesday a přestala v pohybu své ruky. Milovala jsem ten pocit, který jsem měla po každém dotyku Wednesday a poté, co mě oslovila přezdívkou.

,,Jak to teď mezi námi bude?" konečně jsem ze sebe po delší odmlce dostala. Přestala jsem s činností mé ruky a položila ji i s papírkem. ,,Já jen..nevím jestli jsi na vztahy a jestli jsem pro tebe dost dobrá, a jestli nejsem na tebe moc ujetá a jestli bys mě vůbec chtĕla," rychle jsem doplnila a znervóznĕla jsem.

Co když mám pravdu? Je docela velká pravděpodobnost, že Wednesday vztah nechce. A i kdyby, jsem na ní moc barevná, moc optimistická a miluju objímání. A nebo třeba vůbec není na holky..i když, to by asi teď se mnou neležela v posteli.

Díky mým myšlenkám stoupala má nervozita a papírek v ruce jsem začala zběsile drtit.

,,Enny klid, nic se neděje," ozval se uklidňující hlas a Wed mě pohladila po mé ruce a následně ji vzala do té své. ,,Jsi pro mě dokonalá taková, jaká jsi. Jinak bych tady s tebou neležela a nenechala tě se mě dotknout." Na tváři se mi okamžitě objevil velký, úlevný úsměv. Mé obavy ze mě spadly hluboko pod zem a konečně jsem se uvolnila.

,,Nebudeme to nikomu rozhlašovat, ale nebudeme to ani tajit, souhlasíš?" koukal na mě Wednesday a já koukla na ni. ,,Souhlasím," stále jsem se usmívala. Upřímě jsem to nečekala. Myslela jsem si, že to Wed bude chtít drzet v tajnosti, ale zjistila jsem, že dneska se až moc ve všem pletu a moc ji podceňuju.

,,Budeš spát se mnou?" chytla jsem ji její ruku. I kdyby odmítla, nepustila bych ji. Chtěla jsem být co nejvíce s ní.

,,Budu," přikývla a nechala mě si najít pohodlnou polohu na jejím hrudníku. Našla jsem už poslepu její ruku a propletla si s ní prsty. Ten večer se mi usínalo nejlépe snad za celý život. Měla jsem totiž u sebe někoho, koho jsem tolik milovala. Někoho, s kým jsem se cítila v bezpečí a kdo dokázal odehnat všechny mé pochyby a zlé myšlenky.

-------------

Wednesday's view

,,To je tak divný vycházet z tohoto pokoje s vědomím, že spolu chodíme!" vyskočila Enid ue dveří s nadšeným výrazem. Básnila o našem vztahu celé ráno, sotva otevřela oči. Jo, byla trochu bláznivá, ale právĕ to sem na ní milovala. Dodávala okolí energii i za mě, takže jsem mohla zůstat nadále sama sebou.

Procházely jsme chodbou vedle sebe a zvenku vše vypadalo jako při starém. Enid se usmívala na všechno a všechny okolo a já nepřítomně koukala před sebe. Vypadala jsem mrtvě jako obvykle, avšak zevnitř jsem žila nový život.

Všimla jsem si Xaviera postávajícího u skříněk a okamžitě jsem si vzpomněla na to, co je dneska za den. Před týdnem jsem mu přikývla na to, že s nim půjdu do kavárny. Jenže teď byla jiná situace a přišlo mi vůči Enid nefér, abych se scházela s klukem, který je do mě blázen.

Normálně bych to neřešila, ale tahle holka se mnou dokázala udělat nemožné. Odkdy se starám o pocity ostatních? Jo jasně, od doby, kdy jsem poznala JÍ.

,,Enny běž napřed, já si musím ještě něco zařídit," promluvila jsem na blondýnku a zastavila se. Ta stále s úsměvem přikývla a zamířila ke své partě. Já zamířila ke Xavierovi.

,,Um, ahoj, můžu s tebou mluvit?" zastavila jsem před nim a udržovala si bezemoční masku na tváři. ,,Ahoj Wednesday, taky jsem si s tebou chtěl promluvit, tak začni," usmál se na mě a rukou mě pobídl ke slovu. Ošila jsem se nad jeho úsměvem. Ani zdaleka se nevyrovnal tomu od En.

,,Dneska nikam nepůjdu, někoho jsem našla a nechci ti dávat zbytečné naděje," nezdržovala jsem to a řekla jsem, co jsem chtěla. Čekala jsem, že Xavier bude smutný, možná naštvaný, ale úsměv jsem opravdu nečekala.

,,Díky bohu! Chystal jsem se ti říct to samé a bál jsem se, jak to vezmeš. Ve středu jsem potkal jednu holku," úsměv se mu zvětšil a poznala jsem z něj úlevu.

,,Tak to gratuluju, měj se," rozloučila jsem se a nestačila se divit, jak hladce to šlo. U mě to šlo hladce, ale u Enid jsem si tak jistá nebyla, jelikož jsem je zahlédla s Ajaxem. A netvářila se moc nadšeně.

Enid's view

,,Enid můžu si s tebou o samotě promluvit?" odchytl mě Ajax, kdyz jsem si zrovna povídla s Yoko. ,,No, já už stejně musím," mrkla na mě a zmizela za rohem chodby.

,,Co chceš?" úsměv mi zmizel. Stále jsem na něho měla zlost. ,,Nechceš někam po škole zajít?" usmál se a opřel se bokem o skříňku. ,,Děláš si ze mě srandu?!" nestačila jsem se divit, co jsem zaslechla. Ještě včera mě odmítl a teď chce se mnou někam jít.

,,Proč? Rozešel jsem se s Amber, takže jsem zase volný," pokrčil rameny a vypadal uvolněně. Ve mě však vařila krev. ,,Připadám ti jako nějaká věc kterou můžeš kdykoliv odhodit a pak si ji zase vzít?! Před pár dny bych ti na to ještě skočila, ale teď máš smůlu!" rozmáchla jsem rukama a bylo mi úplně jedno, že nás pozoruje celé okolí.

,,Našla sis jinýho jo? No, rychle si mě vyměnila," pokrčil rameny. Tohle byla pro mě konečná. Už jsem chtěla po něm vystartovat a říct něco hnusného, ale zastavila mě ruka kolem mého pasu. ,,Jo našla si někoho jinýho a být tebou, klidím se dál," ozval se nepříjemný tón hlasu patřící mé spolubydlící. Byla jsem neskutečně ráda, že je tady.

Ajax zmizel rychlostí větru. ,,Děkuju," usmála jsem se na Wed. Otočila si mě čelem k ní, dlouze mě políbila a své ruce přesunula na můj zadek.

,,Wednesday tady ne," šeptla jsem a lehce zrudla při představě, že nás sleduje celá chodba. Wednesday ale místo toho, aby přestala, si mě znovu vtáhla do polibku. Musela jsem se i v polibku usmívat při představě, že už o nás bude vědět každý. A taky, že Wednesday chce, aby o nás věděl každý.

Opět tady máme něco delšího, ale doufám, že jste si čtení užili ^^
Snad jsem splnila představy na tuhle část <3

~Vea♡

Wenclair ~oneshots~ /CzWhere stories live. Discover now