Yeah, it hurts

53 4 5
                                    

Enid's view

Dneska jsme po škole šli hrát volejbal, jelikož bylo hezké počasí a na další den jsme neměli žádné úkoly ani testy. Byla jsem v týmu s Yoko, Ajaxem a Divinou a proti nám hrála Wednesday, Bianca, Xavier a Eugene.

I když to skoro nikdo z nás neuměl pořádně hrát, byla to sranda, jelikož každou chvíli někdo padal, házel mimo, nebo do sítě. Byla jsem ráda, že se zapojila i Wednesday, i když jsem ji teda musela dost přemlouvat a slíbit ji hezký večer.

Už jsme hráli poslední hru, jenže jak to většinou bývá, na konci se něco stane. Vyskočila jsem, aby jsem odrazila míč, jenže jsem si nedávala pozor, a při doskočení jsem dopadla na kraj nártu. Noha se mi stočila do nepřirozeného úhlu a podlomila se mi. Nepříjemná ostrá bolest mi projela celou nohou, ale udržela jsem se na nohách.

,,Enid! V pořádku?" pokývla na mě Yoko stojící vedle mě. ,,Pohoda," zvedla jsem palec nahoru a pozvedla koutky do křečovitého úsměvu. Pohledem jsem zabloudila k Wednesday, která na mě upřeně koukala podezřívavým pohledem.

Jelikož už začala být docela zima, zabalili jsme to. Postupně jsme se rozcházeli, než jsem zbyla na lavičce jen já a Wed. ,,Tak pojď," podala mi ruku, které jsem se chytla a zvedla se z lavičky.

Šly jsme vedle seme směrem k pokoji a já se snažila jít co nejvíce normální chůzí. Myslela jsem si, že se mi daří, do té doby, než Wednesday zničehonic zastavila.

,,Ty si myslíš, že jsem slepá?" koukla na mě a založila si ruce na hrudníku. ,,Nic to není," začala jsem si hrát nervózně s prsty a pozorovala kamínek na zemi.

,,To vidím," jedním krokem se dostala ke mně a pak jsem jen cítila, jak se mé nohy odlepily od země a ocitla jsem se v náruči Wednesday. ,,Počkej, já to zvládnu," začala jsem okamžitě odmlouvat a snažila se dostat na zem. ,,Drž, nebo zítra nevstaneš," pronesla rázně a já okamžitě zrudla a nakonec přestala vzdorovat.

Došly jsme do pokoje a Wednesday mě posadila na postel. ,,Nikam nechoď," přikázala mi a zmizla v koupelně. ,,Toho se neboj," šeptla jsem  a sykla jakmile jsem pohla nohou.

Wednesday se vrátila s obvazem a sedla si vedle mě. ,,Tak pojď," kývla na mou nohu. Posunula jsem se na posteli dozadu a položila ji na její klín.

,,Bolí to moc?" zeptala se Wednesday jemným hlasem, zatímco mi vázala kotník. ,,Jo...asi docela bolí," zamumlala jsem a sledovala její soustředěný výraz. ,,Co na mě tak koukáš?" řekla Wed, aniž by se koukla na mě, a zvedla jeden koutek pusy nahoru do úsměvu.

,,Nekoukám," usmála jsem se a rychle odvrátila zrak. ,,Ale koukáš," ušklíbla se má spolubydlící a posunula se na posteli až ke mě. ,,Jen ti to sluší, když se soustředíš," nevinně jsem se na ni usmála. Wednesday se taky usmála, pohladila mě po tváři a věnovala mi letmý polibek.

,,Pustíme si něco?" prolomila Wed po chvilce ticho. ,,Jasný, ale né žádný horor," hodila jsem na ni varovný pohled, nad kterým se Wednesday jen uculila a natáhla se pro notebook.

,,Fajn, ale na romanťárnu zapomeň, dáme tam aspoň akčňák, hm?" začala něco hledat na netflixu a já jen pobaveně zavrtěla hlavou.

Wed si poté lehla vedle mě, čehož jsem hned využila a položila si hlavu na její rameno.

,,Proč jsi mi neřekla rovnou, že se ti něco stalo?" zeptala se po chvíli Wednesday. ,,Myslela jsem, že to bude za chvilku dobré, navíc jsem tě tím nechtěla zbytečně obtěžovat," zamumlala jsem a prstem kreslila obrázky na ruku mé přítelkyně.

,,Enid, mě NIKDY neobtěžuješ. Všechno mi můžeš říct, ano? Nikdy tě neodsoudím, ani se ti nebudu smát a pomůžu ti," palcem mě jemně hladila po tváři, a už svou pozornost nevěnovala filmu.

,,Pro tebe platí to stejné, děkuju," usmála jsem se a natáhla se blíže, abych jí dala pusu.

Zbytek večera jsme strávily už jen u filmů a tulení. Ačkoliv jsme plánovaly trochu jiný večer, tento byl taky dokonalý. Vlastně všechny večery jsou dokonalé, pokud jsem s ní.

Trošku slabší díl, ale chtěla jsem zase něco na odreagování ^^
A taky už mám trošku nápadovou krizi, takže kdyby vás cokoliv napadlo, i nějaká maličkost které bych se mohla chytit, nebo nějaký fanart, cokoliv, budu moc ráda <3

Užívejte prázdniny!

~Vea♡

Wenclair ~oneshots~ /CzWhere stories live. Discover now