Děkuju Adrien_Danny za návrh na díl♡
----------------------
Enid's view
Sobota. Normální den. Dneska ale ne. Už od rána mi cinká mobil s přáními k narozeninám. Miluju narozeniny, né díky dárkům, přáním a tak, ale hlavně kvůli oslavám s přáteli. Jenže..dneska to bylo jinak.
Wednesday jsem od probuzení neviděla, a Yoko ani nikdo ostatní za mnou nebyli. Ale..možná jen ještě neměli čas. Rozhodla jsem se to neřešit, i když myšlenek jsem se zbavit nemohla. Zapomněli?
Asi za 2 hodiny Wednesday konečně přišla. Nadšeně jsem vyskočila z postele a běžela jí naproti. ,,Ahoj!" zastavila jsem těsně před ní a široce se usmála. ,,Ahoj, co ta radost?" zeptala se, obešla mě a zamířila ke stolu. Na chvilku jsem zůstala stát, než jsem se rozešla za ní.
,,Nevíš co je dneska?" naklonila jsem hlavu do strany a sledovala Wednesday skládající si věci do batohu. ,,Sobota, na stole máš kalendář, nevidělas Eugena?" otočila se na mě i s batohem na zádech. ,,Neviděla, totiž..," začala jsem větu, kterou mě Wednesday nenechala dokončit. ,,Jdu ho najít," vlepila mi rychlou pusu a vyběhla z pokoje dříve, než jsem stihla zareagovat.
Všechny mé naděje, že by si vzpomněla, ve mně najednou vyprchaly a já si sedla zklamaně na postel. V očích mě zaštípaly první slzy, které jsem rychle zahnala zamrkáním. Přece nebudu brečet, musím být silná. Zapla jsem si film a zabalila se do růžové chlupaté deky.
Wednesday's view
,,Ještě ty balónky někam musíme dát," pokývla jsem na Yoko, která chystala zrovna skleničky na stůl.
Jasně že jsem nezapomněla na narozeniny mé holky. Popravdě, celý týden jsme s Yoko a Eugenem plánovali tajnou oslavu pro Enid. Všechno probíhalo hladce až do dneška, kdy jsem musela předstírat, že jsem zapomněla. Bylo mi jí tak líto, ale kdybych cokoliv řekla, pokazila bych celý tenhle plán. Později jí to budu muset vynahradit.
Všechno bylo nachystáno právě na čas. Bylo před sedmou hodinou večer, když Yoko napsala Enid, jestli by nepřišla k ní do pokoje, že potřebuje pomoct s úkolem. Nebyla to velká oslava, byla jsem tady jen já, Yoko, Eugen, Bianca, Ajax a Xavier, a bylo to na pokoji od Yoko, ale i přesto jsem věděla, že z toho bude En nadšená. Nejsem blbá, vím, jak to má ráda.
Enid's view
Nechápu, že si Yoko vzpomene V SOBOTU na úkol, ale na mě ne. Už jsem s tím ale byla smířená, a tak jsem se statečně bez jediné slzy dostala před její pokoj. Lehce jsem zaklepala, otevřela dveře a...
,,Všechno nejlepší!" uslyšela jsem jednohlasně od všech mých kamarádů. Ztuhla jsem na místě a rukou si přikryla pusu. Nemohla jsem uvěřit tomu, co vidím. Všude byly balónky a konfety, na stole ubrus s dortem a šampaňským a hlavně tady byli všichni, které mám ráda.
Rozběhla jsem se za Wednesday a pevně ji objala. ,,Přece sis nemyslela, že bych zapomněla Enny," šeptla mi do ucha a dala mi pusu na krk, když se odtahovala. ,,Miluju tě," šeptla jsem a objala i zbytek lidí.
--------
,,Můžu se zeptat?" sedla jsem si vedle Yoko na postel a opřela se o zeď. Po přáních, rozbalení dárků i po dortu už probíhala oslava poklidně. Všichni se bavili náhodně mezi sebou, dokonce i Wednesday se zapojila do konverzace, což mě překvapilo, ale zároveň potěšilo. Zrovna se bavila s Eugenem a Biancou.
,,Jasně," poposedla si Yoko, aby na mě viděla a usmála se. ,,Čí to byl nápad?" rozhlédla jsem se po místnosti, abych ukázala, co mám na mysli. ,,Wednesday, před týdnem za mnou přišla s tímto nápadem," odpověděla mi Yoko a upravila si brýle.
,,Vážně? Já myslela, že to byl tvůj nápad," musela jsem se tvářit dost zmateně, jelikož jsem zmatená byla. Wednesday se akcím vždycky vyhýbala, ale teď ji dokonce zorganizovala. ,,Páni, musí tě fakt milovat, děsně jí záleželo na tom, aby to bylo perfektní," pozasmála se Yoko a koukla na mě pohledem, který vyzařoval, jak je za to ráda. I já jsem se usmívala svým největším úsměvem poté, co to řekla.
,,Jasně, že jí miluju," přišla k nám Wednesday a pousmála se na mě. ,,Hele můžu?" koukla potom na Yoko a u toho ukázala na mě. Yoko jen na mě mrkla, zvedla se a šla se přidat k ostatním, kteří se o něčem bavili a děsně se u toho smáli.
,,Ještě jsem ti něco chtěla dát," Wed si sedla vedle mě a vytáhla z kapsy malou krabičku, kterou mi podala. Váhavě jsem si ji vzala, a jakmile jsem ji otevřela, vykouzlil se mi na tváři úsměv. Vzala jsem do ruky řetízek s přívěskem ve tvaru srdíčkové tlapky a nasadila jsem si ho na krk. ,,Děkuju, je nádherný," stále s velkým úsměvem a slzama v očích jsem Wednesday skočila kolem krku. Po zbytek večera jsme s Wednesday seděly na posteli, měly jsme propletené prsty a povídaly si o všem možném. Byla jsem spokojená. Ne proto, protože jsem měla narozeniny, ale proto, protože jsem kolem sebe měla ty nejlepší lidi. A hlavně moji nejlepší holku.
Na pokoj jsme se dostaly až někdy v 11 hodin večer, ale to už jsem byla moc unavená na to, abychom něco dělaly, a tak jsme se rozhodly se jen umýt a jít spát.
,,Pojď," usmála se na mě Wednesday, chytla mě za ruku a vedla do koupelny. Když jsme vešly, otevřela jsem s údivem pusu. Byla napuštěná vana s bublinkama a po okrajích byly rozsvícené svíčky. ,,Wed ty si dneska ještě více dokonalá než jindy," pozasmála jsem se a dala jí pusu. ,,Né tak moc jako ty, tak pojď než ta voda vystydne," ušklíbla se a obě jsme se vysvlékly.
Ležela jsem opřená zády o Wednesday a jen jsme si užívaly společnosti jedna druhé a se zavřenýma očima jsem odpočívala v objetí mé spolubydlící. Ani nebylo potřeba nic víc, abych byla stoprocentně spokojená. Občas byly tyto chvilky více, než cokoliv jiného. Teplá voda a dotek Wednesday dokázaly dokonale uvolnit mé tělo a dodat mi pocit naprosté spokojenosti.
Tuhle část jsem psala asi 3 dny, moc mi to nešlo, aleee nakonec tak hrozná není, ne? :D
Jinak jsem tam zkusila dát zase více osob, nějaký hezký okamžik i děj, tak snad se vám líbí <3~Vea♡
YOU ARE READING
Wenclair ~oneshots~ /Cz
FanfictionVítejte v Nevermore, kde hlavní roli zaujmou Enid Sinclair a Wednesday Addams. Kniha obsahuje spoustu jednodílovek i vícedílovek, každá je jiná, originální. Spojuje je však láska Enid a Wednesday. Doufám, že se najdou nějací nadšenci, co si troufnou...