oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen ♥
bölümde çok fazla isim olması sizi endişelendirmesin sadece Anka, Selin, Carlos, Alex ve Marlon önemli isimler.
🔥
'valley of wolves - take it allbu ateşi körüklemek için doğdum
...
çünkü ben bunun için yaratıldım
kırılmaz, durdurulamaz.
...
evcilleştirilemez olmak için doğdum
kenara doğru git ve asla düşme
ateşle doğdum
'020223
🔥
KAN İMPARATORLUĞU SERİSİ
1. KİTAP:
KAN İMPARATORLUĞUNUN CENTİLMENLERİ
🔥
1. BÖLÜMATEŞ KUŞU
Yatağın altındaki canavarlar... Önceleri gerçek değillerdi. 'Çocukça korkuların şekillenişi' demişti, yatağımın altındaki canavarları anlattığım yurt müdiresi... Sonra, gönderildiğim ikinci yurtta, evde, geçek olduklarını anladım. Şekillenmiş korkuların vücut bulmuş hali. İnsan suretine bürünmüşlerdi. Çoğu benden büyük, bazısı benim yaşlarımda. Yan yatağımda, yemek masasında çaprazımda... O akşam yemeğinde atar damarına çatal saplanan çocuk ben değildim, ama sıradaki olabilirdim. Canavarlar her an pusudaydı. Bazen yatağın altında, bazen kapının ardında; bazen şefkat maskesinin ardına saklanmış bir yetişkinin, sevmek için uzanıyormuş gibi yapan ellerinde...
Büyüdüğümde, güçlendiğimde, hepsini yendiğimde kurtulacağımı düşünürdüm. Büyüdüm, güçlendim, hepsini yendim... Bu sefer farklı surete bürünüp zihnime yerleştiler. Orada kök salıp zehirli dikenleri ile damarlarımda dallanıp budaklandılar. Ruhuma dadandılar. Karanlıkla beslendiler. Zihnimde de ruhumda da arzu ettiklerinden daha çok karanlık buldular. O yüzden duramazdım, düşünemezdim. Canavarlara yenilemezdim. Üzülemezdim, kendime acıyamazdım. Çünkü o zaman bir adak olarak sunmuş olurdum kendimi onlara. Bir yemin etmiştim, kurban olmayacaktım.
Av ile avcının hikâyesi düşmüşse eğer senin kaderine, av olmamak için avcı olacaktın.
🔥
Sesi havada yankılanan polis helikopterinin ışığı tam olarak arabamızın üstüne düşüp, gece göğünün karanlığını yarıp geçti.Helikopterin oluşturduğu rüzgâr, saçlarımla birlikte yerdeki tozları da havaya savurdu. Yere atılmış birkaç fiş rüzgârla havalanıp sağa sola uçuştu. Gözlerimi kamaştıran güçlü ışığı yüzünden gözlerimi kısarak kafamı kaldırıp üstümüzdeki helikoptere baktım. Kaçamamamız için bizi işaretlemişti.
Polis arabalarının siren sesleri yankılandı çevremizde. Etrafımızı saran polis araçları, karanlığı mavi ve kırmızı renklere boyadı. Kapıları açıldı, polisler kapıları kendilerine siper ederek silahlarını aracımıza doğrulttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kan İmparatorluğunun Centilmenleri +18
Action+18! Kafamı yana eğip davetkâr bir ifadeyle onu süzdüm. "Bu geceki tüm bu ince düşüncelerinden sonra neredeyse bir centilmen olduğunu düşünecektim." Gözlerimi kıstım. "Gerçekte nasıl biri olduğunu görmemiş olsaydım tabii." Oyunbaz bir ifadeyle gülü...