8. Bu Hikâyenin Şeytanı

479 55 147
                                    

oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen♥

önemli uyarı: bölümde italik yazılmış ve (~) işareti ile ayrılmış kısımlar anka'ların planı nasıl kurduklarını, yani geçmişi anlatıyor.


🎶


carmen - habanera (elina garanca)

 aşk, kimsenin evcilleştiremediği vahşi bir kuştur

onu yakalamaya çalışarak vaktini boşa harcarsın

...

yakaladığını sandığın kuş kanatlarını çırptı ve uçup gidiyor




🔥

İsimlerimiz kaderimizi belirler derler. İlk ismimi kendim seçmedim. İkinci ismimi de kendim seçmedim. Neden insanın kaderi üzerinde hiç söz hakkı yok?

Anka... Yeniden doğuşun simgesi. Ama her seferinde kül olmayı gerektirmez mi bu yeniden doğuş? Yeniden doğmak için alevlere teslim olmak, birden fazla kez... Acı ve ateş ile yeniden dövmek bedenini... Bana seçim hakkı verilseydi, yeniden doğmak uğruna bu acıyı çekmeyi kabul eder miydim? Hayat bu kadar kutsal ve yaşamaya değer bir şey mi ki bedeli böylesine büyük olsun?

Güç benim için her zaman en büyük arzu olmuştu. Ayaz bir konuda çok haklıydı; güç her şeydi ve yeterince gücün varsa cehennemde bile kral olurdun.

Güç benim her zaman en nefret ettiğim arzum olmuştu. Çünkü beni mecbur ettikleri hayatın sunduğu, zorunluluk içeren bir arzuydu.

Bir gereklilik miydi bu yoksa içsel bir ihtiyaç, karakterimin bir parçası mıydı?

Yönlendirilmekten, yönetilmekten, mecbur bırakılmaktan özgür olduğum için mi nefret ediyordum; yoksa bizzat bunlara maruz kaldığım bir hayata tutsak edildiğim için mi?

Özgür müydüm ben yoksa tutsak mı?

Başka bir hayatta başka arzularım olur muydu?

Bizi kimsenin tanımadığı, hiçbir şey yapmadan günlerimizi geçireceğimiz bir hayat benim de hayalim miydi yoksa en büyük hayalim en yakın arkadaşlarımın hayallerini gerçekleştirmek miydi yalnızca?

Ben kimdim?


🔥


Hayatımız boyunca birçok tehlikeli işte rol almıştık. Bazen mafya liderleri ile, bazen mafya liderlerine karşı devletler ile çalışmıştık. Bazen hırsızlık yapmış, bazen hapishanedeki bir mahkumu kaçırmıştık. Defalarca kez yakalanmakla ve ölümle burun buruna gelmiştik ama ilk kez bu kadar korkuyordum başarısızlıktan. Korkum bana bir şey olması değildi. Yakalanmak ya da ölüm beni her zaman tedirgin etmişti ama asla korku boyutuna dönüşmemişti. Şimdi ise iliklerime kadar hissediyordum korkuyu. Bu hayatta en sevdiğim insanların hayallerini yıkmak ölümden daha korkutucuydu benim için; hem de bu kadar yaklaşmışken...

Dans okulunun önünde Ayaz'ı beklerken arabasının köşeden döndüğünü görmemle birlikte saate baktım. Yine tam saatinde gelmişti. Ne bir dakika erken, ne bir dakika geç.

~

"Her şeyden önce, içeri girmeyi nasıl başaracağız?" diye sordu Alex, hep birlikte kahvaltı eşliğinde plan kurmaya çalışırken. Hayatımızı kaybedebileceğimiz bir planı kurgularken böylesine rahat davranmamıza bayılıyordum. En iyi planlarımı hep böyle anlarda kurardım. Yayılmış pizza yerken, havuz başında aylak aylak güneşlenirken, film gecesi yaparken... "Mafyanın davetine sızmak acayip zor. Adamlar otelin en üst katındaki odaları bile boşalttırdılar."

Kan İmparatorluğunun Centilmenleri +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin