6. Beni Mahvedeceksin +18

1.4K 58 55
                                    

oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen ♥

+18 kısmın başlangıcına ve sonuna uyarı koydum, rahatsız olanlar o kısmı atlayabilir.

🎶

stella and the storm - nothing personal

keşke kalabilseydim

ama sabah ayrılıyorum

ve sana sadece şunu söylemek istiyorum

kişisel bir şey değil

baskıyı istemiyorum, acıyı istemiyorum

kırık bir kalp istemiyorum ve adını bilmek istemiyorum

sadece dolaşmak ve kalbimin özgür olmasına izin vermek istiyorum.

🔥


Üç gün sonra Ayaz'a gönderdiğim adreste, dans okulunun önünde onun gelmesini beklerken tam vaktinde okulun olduğu sokağa döndü arabası.

Arabasını okulun önüne park ettiğinde arabadan, 'sana inanamıyorum' gülüşü eşliğinde çıktı. Nedeni ben minik bir şort ve crop ile karşısında dururken onun tango gecesine uygun şekilde siyah pantolon ve üstteki birkaç düğmesi açılmış oversize siyah gömlek giyiyor olmasıydı.

"Bu gece sadece koreografi çalışacağımızı söylemeyi unutmuş olmalıyım," dedim gülerek. Esasında unuttuğum falan yoktu, sırf onu böyle görmek için söylememiştim. Bu tabii ki sadece göz zevkim için değildi.

"Bu 'UFAK' detayı unutmuş olman son derece normal tabii," dedi bana doğru yürürken. "Ne de olsa ufacık, minicik bir detay."

Şımarıkça omuz silktim. "Sonuç olarak sözümü tutup seninle dans edeceğim."

"Bunu tam olarak borcunun karşılığı olarak saymalı mıyım bilmiyorum," dedi tatlı tatlı. O sırada okulun binasına girip merdivenleri çıkmaya başladık.

"Üzerine bana borçlu bile sayılabilirsin," dedim ben de bilmiş şekilde. "Sana tek dans borcum vardı. Ben ise sana dans ile dolu bir gece sunuyorum."

Küçük bir kahkaha attı. "Seninle asla anlaşma yapılmaması gerektiğini aklımın bir köşesine yazmalıyım çünkü nasıl oluyorsa sonunda hep ben borçlu çıkıyorum."

Ona yandan bir bakış attım. "Oysaki tabloları çalmadan önce benimle anlaşma yapmış olsaydınız yalnızca küçük bir borç kâr olarak kalırdı yanınıza, Bay Akdemir."

"Elbette konu yine tablolara gelecekti," dedi gülerek. "Küçük bir borçlanma alabileceğin en büyük kâr olurdu diyorsun yani? Bu da başıma geleceklerle ilgili daha büyük bir şey vaat ediyormuşsun gibi geliyor kulağa? Bunu bir tehdit olarak mı almalıyım Bayan Anka?"

Dans salonunun kapısını açıp içeriyi görebilmesi için durdum. "Elbette. Şu an nerede olduğunuza bakın Bay Akdemir."

Salona baktıktan sonra bana dönen gözlerinde ışıltılar vardı. Oyunbaz bir gülümsemeyle bana doğru eğilerek iyice yaklaştı.

"Borçlarımı taksitlendirir misiniz Anka Hanım?" dedi alçak sesle, neredeyse fısıldayarak. Gözleri hızlıca yüzümde dolaştıktan sonra dudaklarımda biraz oyalandı ve gözlerime çıktı yeniden. "Böylece sizi bir kez daha görebilmek için bahane yaratma çabasından da beni kurtarmış olursunuz."

Kan İmparatorluğunun Centilmenleri +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin