•Jisung•
Yetimhaneye yeni girmiştik. Etrafa çocukların neşeli sesiyle dolmuştu. Seungmin gülümseyip çocuklarla konuşuyordu. Bende ona katılıyordum, çocuklarla vakit geçirmeye çalışıyordum. Yanımıza bakıcılardan biri geldi.
"Merhaba beraber misiniz?"
İkimizde onayladık.
"Nasıl bir çocuk sahibi olmak istersiniz?" kadın kocaman gülümsüyordu.
"Hayır... Hayır, öyle değil." Seungmin kaşlarını çattı. Polis kimliğini gösterdi. "Ben başkomiser Seungmin bu da yardımcım Jisung. Arkadaşım kendisi, evli değiliz."
"Oh! Beni mazur görün... Size nasıl yardımcı olabilirim başkomiserim?"
Kıkırdadım. "Bizi müdürünüzle görüştürürseniz bunu unutabiliriz."
Oda kıkırdadı. "Tabi komiserim buradan lütfen." eliyle sonsuzluğa uzanır gibi görünen koridoru işaret etti. Önden gitmeye başladı ve bizde onu takip etmeye başladık.
Önümüze gelen kapıyı tıklayıp içeriden onay bekledik. Gelince içeri girdik.
"Buyrun?" dedi müdüre hanım.
Bu sefer ben kimliğimi çıkardım. "Ben komiser Jisung arkadaşım başkomiser Seungmin."
"Birşey içer misiniz?" dedi yumuşak sesiyle.
"Teşekkürler almayalım." diye yanıt verdim.
"Biz 2000 yılında Yang Jeongin isimli bir erkek çocuğunun onu buraya kimin bıraktığını öğrenmek istiyoruz. 2 aylıkken gelmiş buraya, 8 aylıkken sahiplenilmiş. Babasının onu bıraktığını öğrendik. O babanın adı, soyadı, numarası ve hakkındaki bilgileri öğrenmek amacımız."
"Aslında numarasını bulmamız çok zor ama kayıtlarda adı soyadını bulabiliriz. Yang Jeongin'in de nasıl buraya geldiğini de anlatabilirim." bilgisayara yöneldi. Birkaç dakika uğraştan sonra bize döndü. "Yang Jung-hoo bırakmış sizin dediğiniz gibi babası. Maddi durumu olmadığı için getirmiş annesi doğum yaparken vefat etmiş. 27 yaşındaymış adam bıraktığında şuan 50 yaşında."
"Fotoğraf gibi bize net bilgi verecek bir kayıt var mı?" dedi Seungmin.
"Malesef, biz genelikle çocukların kayıtlarını daha fazla saklarız."
"Yinede teşekkürler iyi günler." dedim.
"Sizede."
_______________________:)
Kendinize iyi bakın <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorgu Odası | SeungIn ✓
Fiksi Penggemar[TAMAMLANDI] Soğuk ve sigara kokan nefesi karanlık sorgu odasında yüzüme çarptığını hissediyorum. Bu karanlık odada yüz hatlarını incelemeye çalışırken kalbimin içinde fırtınalar kopuyor. Bu adam bana lisedeki birini anımsatıyor. Küfür, argo, kendin...