•Seungmin•
Arkama yaslanmış gözlerimi dinlendiriyorum. Şu birkaç günün yoğunluğu gerçekten yorucuydu. Hem Jisung hem ben gözlerimizi kırmadığımıza yemin edebilirim. Zaten Jisung dava geldiğinden beri yorgundu.
Kapı usulca tıklandı Jisung kafasını gösterdi. "Güzel haberlerim var desem?"
"Gel anlat derim." elimle sandalyeyi gösterdim.
Hızlı gelip oturdu. "Seul'de Yang Jung-hoo adından bir sürü adam var. Tabi bunları yaşı, maddi durumu ve suç olasılıklarıyla eledik kaldı 4 kişi. Elimizde ki acemi katil teorisine de bakılacak olursa 3 kişi kalıyor. Zaten biri şuan hastanedeymiş ve ağır hastaymış kaldı mı sana 2 kişi? O iki kişinin yüzün de elimizde genetik kod, benzerlik falan derken..." elindeki dosyadan bir fotoğraf çıkardı. "Jeongin'in öz babasının bu adam olduğunu düşünüyoruz."
"Geriye kalan bu adamı nasıl bulacağız sorusu." ofladım.
"Neyse ki büyük sevap işlemişsin ben gibi bir yardımcıyı Tanrı sana bahşetmiş onu da yarı hallettim sayılır. Maktülün telefonu bilişimden geldi. Ve şüpheli bir numara bulunmuş. Mesajları gayet tahrik edici. Bu numaranın nerde bulunduğunu tespit ettik. O telefonu aldırmak için ekip gönderdim, sonra bilişimde baktıracağız." derin bir nefes aldı.
"Bitirdik sayılır değil mi?"
"Evet."
"Savcılıktan evi arama emri çıkartalım mı?" doğruldum.
"Ev bence gereksiz iş yerindeki odası için belki olabilir."
"Tamam, teşekkür ederim."
Kollarını iki yana açtı. "Hadi gel sarılalım."
"Nerden çıktı şimdi, dur bi." kıkırdadım.
"Hadi, hadi, hadi." gülümsedi.
Ayağa kalkıp yanına yöneldim, kollarımın arasına aldım.
"Hyung de bana."
"Ya siktir git. Manyak. Kaç gün önce doğdun? 8?" kaşlarımı çattım.
"8 gün 8 gündür önce doğdum, hyung de bana."
"Jisung hyung... İğrenç..." iğrenir gibi dilimi çıkardım.
"Mızıkçı."
________________________:)
Kendinize iyi bakın <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorgu Odası | SeungIn ✓
Fanfic[TAMAMLANDI] Soğuk ve sigara kokan nefesi karanlık sorgu odasında yüzüme çarptığını hissediyorum. Bu karanlık odada yüz hatlarını incelemeye çalışırken kalbimin içinde fırtınalar kopuyor. Bu adam bana lisedeki birini anımsatıyor. Küfür, argo, kendin...