XXXII ~|Telefon|~

246 29 25
                                    

•Yazar•

Televizyonun karşısında mayışıyordu. Hem bedenen hem ruhen çok yorulmuştu bugün. Filmin bitmesini istiyordu, işini yarım bırakmaktan hiç haz almazdı.

Sessizde olan telefonu titremeye başladı. Gözlerini açmaya çalışıyordu. Doğruldu, telefonu aldı eline. Yabancı numaraya uzun uzun baktı, tanımaya çalıştı.

Sonunda pes edip kulağına götürdü.

"Buyrun?"

"Merhabalar." ses oldukça yumuşaktı.

"Komiser Kim Seungmin ben." gözünü ovuşturdu.

"Lee Jeongin bende." kıkırdadı.

"Numaramı Jisung verdi dimi? Ah bu çocuk!" koltuğa tekrar yayıldı.

"Evet~ Ayrıca meşgul olmayacağını ve evde yattığınıda söyledi."

"Söyle bıraksın peşimi. Sana da iyi geceler." kapatmaya yeltendi.

"Hey! Kapatma, ben konuşmak istediğim için aradım. Teşekkür etmem gereken konular var."

Bıkkınca geri götürdü telefonu kulağına. "Hızlı ol o zaman. Uyumam gereken konular var."

"Onları barıştırdığının sana minnettarım. Hem abimi mutlu ettin hem bizi."

"Önemli değil."

"Annem Jisung hyung'a ısrar edip senide getirmesini söylemiş... Neden gelmedin?" Neşesi birden kaybolmuştu.

"Bu konuyu konuştuk, ve -sanırım- kapattık. Hem kendimden başka insan sevmem çok."

"Ah! Tamam..." sesi sanki şu an ki yüzünü yansıtıyordu. Soluk.

"Seni kırmak istemedim."

"Kırmadın zaten... Davetimizi kabul etseydin mutlu olurdum."

"Neden sürekli yanına gelmemi istiyorsun?" derin bir nefes verdi. "Merak ediyorum."

"Gerçekten iyi iki arkadaş olacağımızı düşünüyorum. Bunun için birimizin adım atması gerek... Neyse siktir et."

"Ağzına hiç küfür yakışmıyor Lee. Kibar bir beyefendi olman daha hoş."

"Hmm... Öyle mi?" utanmıştı sesinden belliydi.

"Öyle, beyefendi~"

"Ha! Abim ve Jisung hyung barıştıkları için bir kutlama yapmak istiyorlar, ben, Felix abim, davamıza bakan bir savcı vardı ya o, avukatımız bir de Jisung hyung'un arkadaşı varmış. Chang... Chang... Ah! Changbin ve sen buna istemesende zorla getirir."

"Tamam." gözlerini devirdi.

"İyi geceler."

"İyi geceler beyefendi~" gülümsedi.

"O-oh Jisung hyung seni istiyor." hızla telefonu Jisung kaptı. "Geç geleceğim kapıyı kilitleme. Sırf gıcıklık olsun diye kilitlersen cümle âlem seni siksin."

"Kilitlemezsem adam değilim. Ayrıca... Terbiyesiz!"

"Kötü dileklerini iletti... Neyse tekrardan iyi geceler."

"İyi geceler~"

Jeongin'in göğüsü hızla kalkıp iniyordu. Heyecanın dibine vurmuştu.

Seungmin'se yabancı numarayı kaydetti. 'Beyefendi'

_______________________:)

Kendinize iyi bakın <3

Kendinize iyi bakın <3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sorgu Odası | SeungIn ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin