XXIII ~|Bitti...|~

282 26 25
                                    

•Seungmin•

Jisung'un sakin oturuşu içimi ürpertiyordu. Fırtına öncesi sessizlik hakimdi odanın içinde. Adamsa karşımızda ürkekçe oturuyordu. 

Yarım saat kadar adli tıpta bekletmiştik. DNA ve SVAP raporu için. 

Derin bir nefes aldı. "Öldürdün mü?"

"Kimi?" pişkin bir sırıtma vardı yüzünde. 

Göz devirdi Jisung. "Üç maymunu oynuyoruz yani. Tamam." ayağa kalkmasının şiddetiyle oturduğu sandalye düşmek üzereydi. "Neden öldürdün?"

"Bilmediğim birisini öldüremem değil mi?" Jisung'a dik dik bakıyordu. 

"Senin çocuğun var mı?" 

"Sayılır."

Alaycı bir kahkaha attı Jisung, "Nasıl çocuğu kısmen mi yaptın?"

"Küçükken bakamadım ona ama şimdi bakmak istiyorum."

Teorim artık gerçeğe dönüşmüştü. 

"Üvey babasını öldürerek mi kazanacaktın çocuğunu?"

"Öldürmedim kimseyi. Tamam mı?" çok rahattı rahatlığı gözüme batıyordu. 

"Uğraştırmayın bizi, zaten tutuklayacağız yeterli delil var elimizde. İtiraf edin bitsin, daha az ceza alabilirsiniz." kibar davranmaya çalışıyordu. 

"Tutuklayacağınız kişi ben değilim."

Jisung yumruklarını sıkmıştı, adamın yanında gidip saçlarını kavradı. "Hadi..." sertçe geriye doğru çekti. "İtiraf et! 'Yaptım' de!"

"Yapmadım!" ellerini gevşetti. 

"Kanıtla."

Adamın gözbebekleri büyümüştü. 

"Hadi! Yok dimi cevabın!" odada gezinip ağzının içinde konuştu. "Şu rapor bir gelsin, nasıl ağzına sıçıyorum."

Yanıma tekrar oturup, itiraf etmesini aynı zamanda raporun gelmesini beklemeye başladık. Yaklaşık olarak 1 saat orda öyle kaldık. Adamın ağzının bıçak açmadı. Ardından Chan savcı geldi. 

"Alalım arkadaşı, gerçek katilimizi."

Ayağa kalkıp ters kelepçe yaptım. Artık sadece iddanamenin hazırlanması ve davanın açılması kalmıştı. Jisung adamı götürmek için ayaklandı. 

Artık gerçekten bitmişti... 

________________________:) 

Kendinize iyi bakın <3

Kendinize iyi bakın <3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Sorgu Odası | SeungIn ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin