•Yazar•
(Jeongin'in sorgusu)
Karşısında ki adama göz gezdirdi Seungmin. O adamsa ona daha derin bakıyordu. Rahatsız olunmayacak gibi değildi. Belkide bir özrü bile haketmemişti.
"3 gün önce nerdeydiniz?"
"Okuldaydım."
"Bunu destekleyecek tanık ve kanıt var mı?" bu soru fazlasıyla saçma sayılabilecek türdendi.
"Arkadaşlarım, hocalar, kamera kayıtları."
"Teşekkürler çıkabilirsiniz." sorguların kısa olacağı için seviniyordu.
°°°
(Felix'in sorgusu)
Arkasına doğru yaslandı Seungmin. "3 gün önce nerdeydiniz?"
"Teyzemlere gittim, sonrada kanala geçtim."
"Destekleyecek kanıt var mı?"
"Teyzemlerin evinin site kamera kayıtları, kanalında güvenlik kayıtları."
"Anladım, çıkabilirsiniz."
°°°
(Chaeryeong'un sorgusu)
"Chaeryeong 3 gün önce nerdeydin?" adını öğrendiği kıza naif davranmaya çalışıyordu.
"Felix abimle teyzeme gitmiştik ordaydım." ifadesiz bakıyordu.
"Bunu bana kanıtlayabilir misin?"
"Teyzemlerin sitesinde kamera olacaktı."
"Çıkabilirsin."
°°°
(Ye-uen'un sorgusu)
"3 gün önce nerdeydiniz hanımefendi?" ellerini birleştirdi.
"Kendi kurduğumuz bir hayır kurumu var, kimsesiz çocuklar için ordaydım."
"Tanık veya kanıtınız var mı?"
"Güvenlik kameralarımız."
"Anladım gidebilirsiniz."
°°°
(Minho'nun sorgusu)
"Beni görünce birşey değişmeyecek." dedi Jisung sitemle.
"Babasıyla kavga ettiğini itiraf etti bunu unutma." ayağa kalktı. "Jisung sorguyu sen al."
"Alırım Seungmin alırım." Seungmin dışarı çıkarken bariz şekilde sırıtıyordu.
Ardından Minho girdi içeri. Jisung'u karşısında görünce oda sırıtmaya başladı.
"Az olsada seviliyormuşum, komiser Han."
"Parmaklıklar ardında kimin sevip, sevmediğinin önemi yok, bay Lee." arkasına yaslandı. "Oturun." boğazını temizledi. "3 gün önce nerdeydiniz?"
"Evdeydim."
"Destekleyecek kanıt yada tanığınız var mı?"
"Ailem?"
"Onların tanıklık yapacağına şüphemiz yok zaten. Gerçekçi tanıklar."
Sessiz kaldı, dakikalarca sustu bir korkağı andırıyordu. Ve Seungmin içeri tabir-i câizse dalmıştı.
"Arkadaşı nezarethaneye alalım."
"Ben birşey yapmadım!" ayağa kalktı aniden. "Jisung ben birşey yapmadım, yemin ederim."
"T-tamam, buyurun." yere bakmaya başladı.
"Jisung... Yaptığıma inanmıyorsun dimi? Suçsuzum ben."
"Zorluk çıkartmayalım." kolunu çok sıkmayarak tuttu.
"Gerçekten mi?"
"Minho üzgünüm yapabileceğim hiçbir şey yok. Mevki olarak büyük... Dediklerini yapmak zorundayım. Yapmadığına eminim." adımlarını hızladırmaya başladı.
"Bende üzgündüm Jisung, değişmedi"
"Lafı dolandırma rica ediyorum."
"Zaten hep böyle yapıyorsun. Hiç karşı tarafı dinleme gereği duymuyorsun."
"Karşı taraf dinlenmeye değecek biri değilse dinlemiyorum."
____________________________:|
Kendinize iyi bakın <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorgu Odası | SeungIn ✓
Fanfiction[TAMAMLANDI] Soğuk ve sigara kokan nefesi karanlık sorgu odasında yüzüme çarptığını hissediyorum. Bu karanlık odada yüz hatlarını incelemeye çalışırken kalbimin içinde fırtınalar kopuyor. Bu adam bana lisedeki birini anımsatıyor. Küfür, argo, kendin...