Yandere! Eren Yeager

4.2K 48 7
                                    

•Cennette, Eren'in sevgilisi en hafif tabirle oldukça dokunulmazdır. Adamın bu noktada kendi kahrolası tarikatına sahip, s/o'ya değer veren oldukça korumacı iki arkadaşı ve Titan Shifter'ın kendisi.

•Eren paranoyak bir adamdır, dünyanın gençken düşündüğü gibi olmadığını ve şu anda elinde kalan çok az dayanaktan birinin sevgilisi, candan bağlandığı biri olduğunu öğrenmiştir. Titanların çoğu gittikten sonra bile tehlikeler her yerde ve konu size geldiğinde gerçekten güvendiği yalnızca bir avuç insan var. Birinin sevgilisine aktif olarak zarar vermek istemesinin gerçekten iki yolu vardır.

•Eren'in çoğu zaman sevgilisini yalnız bırakmaya ne kadar isteksiz olduğu düşünülürse, iyi bir açılış olduğu anlar vardır. Çoğu zaman doğrudan onların tarafına yapıştırılmıştır ve sizi incitmeye çalışan herkese karşı cinayet işlemeye hazırdır. Bir şeyle uğraşması gerektiği için yanınızda olamıyorsa, en çok güvendiği insanlar olduğu için büyük olasılıkla Mikasa veya Armin'den sizinle ilgilenmesini ister. Connie, Sasha, Historia ve Jean de onun güveninin büyük bir kısmını elinde tutuyor ve son seçenek, ihtiyatlı bir şekilde korktuğu bir seçenek, Floch ve Yeageristlerden size biraz göz kulak olmalarını istiyor. Bu size paranoyak gelebilir ama Eren için tüm bunlar aklı başında kalmak için gerekli. Yine de haberi duyduğunda kısa bir erime yaşar ve onu sakinleştirmeye çalışan Mikasa ve Armin ile hiperventilasyona girer.

•Biraz sakinleşir sakinleşmez öfkeden deliye dönüyor, tam da bu anda neler yaşamak zorunda kalabileceğinizi hayal ederken midesinde korku kabarırken öfkeden titriyor. Eren vakit kaybetmez ve böyle fırtınalar estirir ve onu durdurmaya çalışan herkese, bu insanlar Mikasa ve Armin olsa bile bağırılır. Eren herhangi bir ipucu bekleyemeyecek kadar asabi ve endişelidir, harekete geçip sizi çabucak bulması gerekir ve arkadaşları ve Yeagerist'ler katılır. Hepsi, birinin bir ipucu bulup bulmadığını herkesin bilmesi için işaret fişekleriyle iletişim halinde kalmaya çalışıyor. Eren ister sizin yerinizi kendisi bulsun, ister bir başkası, Titan kılığında gittiği yönü bildiği an ve bu noktada artık tam olarak dikkatli davranmıyor.

•Zaten çılgın bir öfkeye girmesine çok az kaldı ama olay yerine vardığında ve sana bir bakış attığında, her şey biter. Eren kendini tamamen kaybeder ve saldırır, müttefik olarak tanımadığı herkese saldırır ve onları ezer. Cinayete meyillidir, sizi almaya cüret eden, canınızı yakmaya cüret eden herkesi öldürmek ister ve Eren insanları pelte haline getirmekle meşgulken, Mikasa ve Armin sizi gözlerinizin önünde açılan kanlı manzaradan uzaklaştırmak için koşarlar.

•Maalesef Eren de bunu fark ediyor ve artık seni inciteni korkunç bir şekilde öldürmek ve seni kurtarmak isteyen aklı biraz bulanık olduğundan, götürüldüğünü görünce düşmanca tepki veriyor. Arkadaşlarına saldıracak gibi değil, sadece birdenbire ikisinin üzerine atlıyor ve bu haliyle olabildiğince dikkatli bir şekilde sizi onlardan kapıyor. Sonunda durumunuza daha yakından baktığında paniğe kapılmak, ne yapacağını bilmediği için dehşete kapılmak ve aynı zamanda sizi teslim etme düşüncesinden de bir o kadar korkmak. Arkadaşlarının onu mantıklı düşünmeye başlaması ve sizi hastaneye götürmesi için yeterince yatıştırması için biraz zamana ihtiyacı var. Seninle yalnız kalır kalmaz, gözyaşlarına boğulur. Hatta sana biraz bağırmaya başlar, sadece, senin başına gelenler için her şeyden çok kendini suçladığı için tekrar duygusal bir çöküşün eşiğinde olduğu için. Bu deneyimden sonra Eren kendini sana her zamankinden daha fazla yapıştırıyor ve özellikle de yaraların iyileşmeye devam ederken seni hiç yalnız bırakmıyor.

𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 𝘾𝙝𝙖𝙧𝙖𝙘𝙩𝙚𝙧𝙨 |𝙊𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩, 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin