Yandere! Sanzu Haruchiyo

524 33 0
                                    

Haru, yoğun programından size güzel bir şekilde bakmak için zaman ayırıyor, sizi ev ofisindeki masasına yayıyor ve kalçalarınızın arasından geçiyor. Titizlikle bacaklarınızı ayıracak, külotunuzun pembe dantelleri onun için küçük bir ziyafetmiş gibi sergilenecektir. o lanet olası bir sapık . burnunun klitorisine değdiğinden emin olarak yüzünü külotunun oturduğu yere tehlikeli bir şekilde yaklaştırıyor ve derin bir nefes alıyor.

Sıcaklığınızın sakarin kokusu onu sersemletiyor, camgöbeği renkli güzel gözleri sanki en güçlü ilacı içmiş gibi kafasının arkasına dönüyor.

sonra, gerçek eğlence zamanı. uzun, kemikli parmaklar alt giysilerinizi çıkarmaya yardımcı olarak sizi tamamen açık ve onun için açıkta bırakır.

-farklı görünüyorsun. Sanki biri ya da bir şey senin sevimli küçük amına tıkılmış ve sana tek kaşını kaldırarak geri çekiliyormuş gibi . "ii sadece muhtaçtım.." ona dosdoğru bir cevap vermeyi kendi görevin olarak görüyorsun, sen konuşmasaydın beyninin nasıl bir sonuca varacağını kim bilir.

soğuk işaret parmağı ve orta parmağı hızla senin sıcaklığına kayarak seni makasla açar. etrafına sıkıştırmaya çok ama çok çabalayan duvarlarınızı görünce sırıtıyor . sabit, gözleri öyle. Gürültülü, küstah kişiliğine rağmen sanzu böyle zamanlarda şaşırtıcı derecede sessiz. küçük bebeğini kırma riskini almazdı.

parmakları dışarı kaydığında dili içeri kayar. Altınızdaki adamın zevkinize alçak sesle inlediğini duyduğunuzda (ve hissettiğinizde) sıcaklık tüm iliklerinize kadar iner. o kadar sıcak ki, şimdiden başınız dönüyor. Elleriniz takım elbise kravatından bağlı olmasaydı, ellerinizi kesinlikle onun pembe buklelerine dolamış, dilini dağınık bir şekilde içinizde gezdirirdiniz.

Yavaşça, tereddütle, sanki senin zevkini sonsuza dek kaybedecekmiş gibi, geri çekiliyor. aynı uğursuz gözler size kilitlenir, adamın yüz hatlarında korkunç bir sırıtış; inatçı bir kurbanın işini bitirdiğinde aldığı aynı çılgın bakış .

"tatlı, tatlı .." diye mırıldandı, vücudunun üzerinde gezinmek için hareket ederek. orijinal konumuna dönmeden önce yanağınıza bir şerit yalar. "A+ aldın!"

𝙔𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙚 𝘾𝙝𝙖𝙧𝙖𝙘𝙩𝙚𝙧𝙨 |𝙊𝙣𝙚𝙨𝙝𝙤𝙩, 𝙍𝙚𝙖𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin